懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 2129


1#
發表於 12-3-7 17:13 |只看該作者
各位jm,
請問有無人搵過佐敦曾祥風醫生照4d?
佢詳唔詳細? d儀器新唔新嫁??
Thanks!


大宅

積分: 2129


2#
發表於 12-3-7 22:57 |只看該作者
over over ~~


禁止訪問

積分: 294


3#
發表於 12-3-9 16:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2129


4#
發表於 12-3-9 17:07 |只看該作者
thanks ^^


侯爵府

積分: 22925


5#
發表於 12-3-10 08:11 |只看該作者

回覆:有無人搵過佐敦曾醫生照4d

我睇曾祥風產檢及接生



2011年11月媽媽
2014年02月準媽媽


複式洋房

積分: 341


6#
發表於 12-3-11 13:41 |只看該作者

回覆:hellohellojenny 的帖子

我2胎都係曾醫生產檢及接生




複式洋房

積分: 328


7#
發表於 12-3-11 14:16 |只看該作者

回覆:chaosdinobot 的帖子

Me too.....




禁止訪問

積分: 165


8#
發表於 12-3-11 14:24 |只看該作者

引用:各位jm,請問有無人搵過佐敦曾祥風醫生照4d?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 295


9#
發表於 12-3-11 16:05 |只看該作者

回覆 回覆:justinalai的帖子

我都係搵曾祥風做產檢同埋開刀,剛剛生左第二個b,我覺得佢幾好呀,做產檢都唔會整痛我,手勢好傷口唔痛。




男爵府

積分: 5790


10#
發表於 12-3-11 16:44 |只看該作者

回覆:有無人搵過佐敦曾醫生照4d

我政府生,帶去曾醫生度check up,我覺得佢好ok!我4D都係佢度照!




大宅

積分: 1513


11#
發表於 12-3-11 18:48 |只看該作者
我今日先睇完曾醫生...我覺得佢好pro喎,唔會吹水..都照得好細心,我問佢既野佢都會答....

照時睇落去大力,因為個壓落肚,但一D都唔痛...咩壓落去唔正常架咩?


大宅

積分: 2129


12#
發表於 12-3-12 12:48 |只看該作者
Thanks all mama ^^

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo