夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


1#
發表於 12-3-8 11:29 |只看該作者
老公, 你要返工我都要, 放工我仲趕去買野煲湯俾你飲, 一入屋就湊女, 日日如是~

你要收工去老遠整車, 去同同事吃飯, 你問我一句, 我答你:"好丫,無問題! "

我就一個人返去湊女做家務 ....

今日, 我只係想同班同事吃餐飯, 問你可唔可以, 你就咁悔氣咁答我? !

我好唔甘心.....

點評

TropyC  好多家庭都係咁, 你唔駛咁唔開心, 男人都係自私的動物.  發表於 12-3-8 19:01


瑪瑙宮

積分: 139683


2#
發表於 12-3-8 11:47 |只看該作者
我會問佢: 做咩唔得呀, 比個理由我.


子爵府

積分: 13533


3#
發表於 12-3-8 12:00 |只看該作者

我是工人還是老婆?

同我老公一樣囉!呢啲係我地養成既習慣啦!
樓主,你要改下啦好似我咁,我無你咁好煲埋湯佢飲,只係煮飯姐!!
但係呢啲大男人係唔識佢感恩,因為佢地認為你所做既野,係所有女人都應該要做既事!
我之前都唔開心過一排,但諗諗下點解你鍾意去街就去街,我連返阿媽度食飯都唔得呢?以前我阿媽都會鬧我窩囊,但久而久之都叫我返屋企唔好嘈交!!但後來我真係頂唔順佢咁大男人,之後同佢鬧鑊勁既,下戰書!!
以後我鍾意煮就煮,唔鍾意就唔煮!!:;pppp:
不過大前題,係我老公無比家用我,所以我惡啲咁解姐!但係樓主,你都要加油,唔好俾佢覺得老奉咁呀!!如果唔係之後果幾廿年,你點捱呀?
如果佢係愛你要你呢個老婆,你老公就會好似我老公咁,最尾咪又係要妥協



點評

lovelycats1437  我都無家用的....  發表於 12-3-8 12:09


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


4#
發表於 12-3-8 12:02 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 12-3-8 11:47
我會問佢: 做咩唔得呀, 比個理由我.

真係好唔開心, 自問盡心盡力為左個家, 一個月都出唔到去同朋友食一次飯, 星期六日在家全日湊女, 一到五返工~

收工仆到返去~ 佢大爺返到食飯同女玩完9:00/10:00就訓, 其他野全部我做我攪~

我真係唔想做落去.... 咁辛苦為左什麼~~

對不起呻完了...


瑪瑙宮

積分: 139683


5#
發表於 12-3-8 12:08 |只看該作者
lovelycats1437 發表於 12-3-8 12:02
真係好唔開心, 自問盡心盡力為左個家, 一個月都出唔到去同朋友食一次飯, 星期六日在家全日湊女, 一到五返 ...

so 您要爭取下自由時間. 或者約佢地黎您家附近, 湊埋囡去都得.


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


6#
發表於 12-3-8 12:12 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 12-3-8 12:08
so 您要爭取下自由時間. 或者約佢地黎您家附近, 湊埋囡去都得.

因為我工作地區同我家距離很離,同同事食根本唔可以要人地就我去咁遠~ 算啦, 去左都唔開心,都係返去湊女....

點評

SpyCat  come on, be strong!  發表於 12-3-11 09:25


大宅

積分: 1577


7#
發表於 12-3-8 12:55 |只看該作者
回覆 lovelycats1437 的帖子

我唔會當自己係工人, 因他都有分擔家務, 只是沒有咁整潔, 我也不會投訴.
只是有了小朋友後, 真是少了出去與朋友/同事聯誼, 令自己圈子縮小很多, 我經吵架一事後, 先明白我的生活圈子不只老公, 仔仔, 男家的人, 我都要做令自己快樂的事, 現在有朋友/同事約, 就到都會出去開心吓, 由於老公返shift, 除了要攪掂阿仔d功課, 都要睇吓老公返乜!


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


8#
發表於 12-3-8 14:51 |只看該作者
hh-mum 發表於 12-3-8 12:55
回覆 lovelycats1437 的帖子

我唔會當自己係工人, 因他都有分擔家務, 只是沒有咁整潔, 我也不會投訴.

可能我係唔明點解咁唔公平, 我當然知道佢都有為個家付出, 但老實是我都分擔一半~ 不是問你攞~

次次遲左少少返都黑面.... 趕唔到車我都無計, 唔駛黑曬面丫?!


點評

SpyCat   太過分!!!  發表於 12-3-11 09:27


男爵府

積分: 7011


9#
發表於 12-3-8 15:20 |只看該作者
經濟許可的話請個工人 , 照顧小朋友和做家務唔使煩


男爵府

積分: 5955


10#
發表於 12-3-8 16:26 |只看該作者
同我好似. 我老公鍾意幾時訓就幾時訓, 幾時醒就幾時醒, 鍾意幾時上網, 出街都得. 我就要湊女做家務, 如果我要出街, 我要自己安排好個女99或婆婆湊先得. 有時覺得, 我生我養我教, 點解要跟你姓?

點評

lovelycats1437  好同意...... 好無奈.....  發表於 12-3-8 16:39


大宅

積分: 1621

畀面勳章


11#
發表於 12-3-8 16:37 |只看該作者
回覆 lovelycats1437 的帖子

我都覺得咁樣唔公平呀
不過講真,有時d男人係好蠢ga
你唔講,可能佢地冇諗過 / 唔明的

不如同老公開心見誠咁傾下丫
咁樣唔係辦法
有小朋友唔等於要冇哂自己既朋友

自己都要俾自己抖下氣既時間
長路漫漫呀~ 加油!!!

點評

lovelycats1437  謝謝你丫......唯有 試下啦.....  發表於 12-3-8 16:40


男爵府

積分: 5289


12#
發表於 12-3-8 20:47 |只看該作者

回覆:我是工人還是老婆?

互相認讓!




男爵府

積分: 5509


13#
發表於 12-3-8 21:52 |只看該作者

我是工人還是老婆?

好唔公平




男爵府

積分: 6375


14#
發表於 12-3-8 23:31 |只看該作者
母親比較偉大

點評

lovelycats1437  我自己都唔知道  發表於 12-3-9 11:02


大宅

積分: 1577


15#
發表於 12-3-9 09:50 |只看該作者
lovelycats1437 發表於 12-3-8 14:51
可能我係唔明點解咁唔公平, 我當然知道佢都有為個家付出, 但老實是我都分擔一半~ 不是問你攞~

次次遲左 ...

遲左返, 妳可以致電他, 說明因等唔到車, 起碼他知妳做緊乜.


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


16#
發表於 12-3-9 11:01 |只看該作者
hh-mum 發表於 12-3-9 09:50
遲左返, 妳可以致電他, 說明因等唔到車, 起碼他知妳做緊乜.

我有丫~ 何況我返到去佢都未收工~ 我簡直好似打咭咁, 上小巴1 whatsapp , 落小巴又一個~

我放工回家足足要轉3程小巴的..... 要等都唔係過份掛.....


子爵府

積分: 11402


17#
發表於 12-3-9 11:11 |只看該作者
以前, 我c6又係一星期有幾晚不在家, 佢幾時約人食飯去街, 從來唔會預先通知我, 覺得我係全天候放工仆返去湊女. 反而, 我幾個月先約人食一次飯, 我會預早通知佢, 等佢個日唔好約人, 返去湊女, 佢好似好大方咁叫我放心啦. 去行下街啦, 放下假啦, 唔洗咁早返.

但係, 每次一到8:00pm-9:00pm, 佢就會打幾次俾我, 問我食完未? 走得未?
話亞女搵我.... 9:15, 9:30pm又打黎, 開始催我早d返, 話亞女要訓啦, 我叫佢開奶攪掂佢啦, 佢又會發牢騷, 又呢樣, 又個樣, 攪到我超無癮, 急急走人.

返到去, 我接手, 佢就第一時間去打機.

點評

lovelycats1437  same ~~  發表於 12-3-9 12:24


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


18#
發表於 12-3-9 11:13 |只看該作者

我要同 fd social 我早少少同c6 交待聲, 通常都安排到

兩個人相處 最 重要 互相尊重, 有商有量


大宅

積分: 1577


19#
發表於 12-3-9 12:13 |只看該作者
lovelycats1437 發表於 12-3-9 11:01
我有丫~ 何況我返到去佢都未收工~ 我簡直好似打咭咁, 上小巴1 whatsapp , 落小巴又一個~

我放工回家足足 ...

嘩! 妳係隨時報到, 心平氣和同他傾吓, 2公婆的事易解決d.

點評

lovelycats1437  係.... 多謝你...  發表於 12-3-9 12:25


大宅

積分: 4162


20#
發表於 12-3-9 12:17 |只看該作者
Don't angry, be happy, talk to him about your feeling

點評

lovelycats1437  thanks ~~~  發表於 12-3-9 12:25

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo