親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 74


1#
發表於 12-3-11 17:45 |只看該作者
要帶羽絨?
www.qteeshop.hk


侯爵府

積分: 24223

好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-3-11 18:46 |只看該作者
3月尾都仲係好凍架, 好似香港冬天咁凍囉. 最好帶定羽絨.


洋房

積分: 74


3#
發表於 12-3-11 19:16 |只看該作者
唔該晒
www.qteeshop.hk


大宅

積分: 1137

BB防敏心得分享勳章


4#
發表於 12-3-11 20:08 |只看該作者
開始有少少融雪,我果時系3月8號去,就一件薄衫,一件雪樓就ok啦,喺室內都好暖好舒服噶


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


5#
發表於 12-3-11 22:18 |只看該作者

回覆:3月尾去一家大小去日本玩, 知不知是什麼天氣?

大人可以唔帶,小朋友就最好帶,我試過4月中遇著去落雨就8一9度咋




洋房

積分: 74


6#
發表於 12-3-11 22:27 |只看該作者
就係囉, 大細B都係第一次去旅行, 唔識幫佢地執野, 1歲同3歲
好怕帶漏野
www.qteeshop.hk


珊瑚宮

積分: 111390

2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 12-3-11 22:44 |只看該作者
三月尾我覺得最好帶, 有一年我四月去, 帶間棉褸, 覺得唔夠暖, 尤其是一早一晚, 同埋去樂園會比較空曠, 好大風, 著羽絨會好d


水晶宮

積分: 63454

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


8#
發表於 12-3-11 23:19 |只看該作者

回覆:3月尾去一家大小去日本玩, 知不知是什麼天氣?

樓主去日本邊度?我試過3月尾去大阪,一早要着羽絨,但之後全日要拎住,好後悔。我另外幾次3月尾四月頭去東京,名古屋,都唔使著羽絨,但要著褸。




洋房

積分: 74


9#
發表於 12-3-12 09:29 |只看該作者
去東京, 因為2個小朋友, 真係好多野要帶, 不過佢地一定唔好凍親, 都伯帶穩陣D, THANK YOU~~
www.qteeshop.hk


侯爵府

積分: 20529

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 親子達人勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-3-12 10:11 |只看該作者
帶咁細小朋友去, 記住唔好飲當地水呀~~
其實大人去咪好LU~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo