夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 975


1#
發表於 12-3-8 15:37 |只看該作者
本帖最後由 山貓 於 12-10-29 15:45 編輯

del


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2#
發表於 12-3-8 16:44 |只看該作者
嗰時我冇諗得咁多, 知道老公想要, 我都唔抗拒, 咪生囉, 我唔認為呢個小朋友係用嚟令大家嘅關係更好, 真係純粹想要

陀住佢時係有好多事要擔心, 又要戒口呀咁, 不過我又冇擔心老公會唔會出軌呢個問題, 要出軌幾時都可以啦, 要對大家有信心

望住個小朋友, 就好似自己再經歷一次童年咁, 咁當然, 有時都會比佢激到嘔血, 哈哈, 有得就有失啦


男爵府

積分: 7336

好媽媽勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-3-8 16:46 |只看該作者
我諗你首先要tune一tune你既邏輯.
你做每件事, 每個決定, 第一個要交代既人係你自己!

如果你真係只諗住討論“生孩子就是要女人先付出很多很多,然後寄望男人有良心有責任,這樣值得嗎?” , 我諗99.9%jm都會同你講唔值得!

仲有一點我想提下, 如果你他日真係生孩子, 千萬唔好無限放大"自己付出很多很多". 孩子無欠你, 佢從來無要求過你帶佢黎呢個世界.


大宅

積分: 2142


4#
發表於 12-3-8 17:11 |只看該作者

回覆:siujanjan 的帖子

如果可以在選擇我會選擇吾生bb,我老公都系甘講,生一個bb出來真系需要好多精力同時間,有這些時間不如同老公兩個好好享受人生,其實bb到時大著取個老婆返來,能一個星期返來陪我的食歺飯都系萬福了





別墅

積分: 975


5#
發表於 12-3-8 17:14 |只看該作者
本帖最後由 山貓 於 12-3-8 17:18 編輯
WenKe 發表於 12-3-8 17:11
如果可以在選擇我會選擇吾生bb,我老公都系甘講,生一個bb出來真系需要好多精力同時間,有這些時間不如同老 ...

如果個個父母都咁諗就好...我婚後都同阿媽住,都無選擇搬出去,但阿媽都話我唔理佢....原因係我放假無陪佢,唉.....單親家庭的父母,都會覺得自己付出得比人多,自然希望收穫比人多


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


6#
發表於 12-3-8 17:34 |只看該作者
回覆 山貓 的帖子

如果第時我老咗, 我會自己搵節目, 佢有時間陪我當然好, 但, 佢有佢嘅生活, 唔想綁住佢咁咯


伯爵府

積分: 19582


7#
發表於 12-3-8 17:46 |只看該作者
樓主, 咁計較就真係唔好生喇.


大宅

積分: 4791


8#
發表於 12-3-8 17:55 |只看該作者
比我再揀, 我同老公都會生小朋友.. 係..囝囝初出世時我們真的不太習慣..又辛苦.. 不過睇住佢健康成長.. 現在又可以同我們一起交流..真的很窩心.
沒有什麼叫做值唔值的.. 不過生小朋友前你一定要想清楚, 呢個係你下半世的付出及責任.. (喜歡做一件事係都唔會去同佢下下計較啦)
在我的思想中.. 係不要求有任何回報架. 如果生佢出來為了老來有人養,咁不如趁自己後生搵多個錢.

點評

pui1112    發表於 12-3-9 11:35


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


9#
發表於 12-3-8 17:59 |只看該作者
做父母真係要自己ready先得


水晶宮

積分: 73348


10#
發表於 12-3-8 18:01 |只看該作者

回覆:女人值得為生小孩而付出嗎?

比我簡都係唔生,付出太多了




男爵府

積分: 9231


11#
發表於 12-3-8 18:02 |只看該作者
我沒有$400萬.. 但都生左個女.. 阿女18個月大
由阿女出世開始..無一晚係我可以寧靜睡覺..
自己唔食唔著..都會買靚衫, 靚鞋, 高級小食比BB..
唔睇所有TV節目, 每晚改睇幼稚園攻略..
兩老婆唔去旅行, 留番D錢比BB番PG..
抱到手都軟, 想BB睇多D呢個世界新奇事..
還有很多很多… … …

BB令我完全改變了生活, 可能係犧牲左好多..
但係每日放工回家, 都心急想見BB..
見到BB每日成長, 開心快樂.. 之前既苦事, 你會完全忘記..

你問我付出多嗎? 多得你無法想像..
你問我藉得嗎? 絕對藉..


男爵府

積分: 9231


12#
發表於 12-3-8 18:10 |只看該作者
每個人追求既唔同..
有D人為生而生…人有我有
有D人為別人生而生.. 為分身家而生..
有D人生了出黎唔理唔教..
你話果D人付出多少??

你問生BB對女人有咩好處? 真係要你自己先知~~~


禁止訪問

積分: 32712

熱血勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-3-8 18:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1891


14#
發表於 12-3-8 18:38 |只看該作者

回覆:女人值得為生小孩而付出嗎?

我現已分居,4年婚姻兩個細路!但如果從頭比我選擇,我都會要小朋友。世上唔係每一樣都要用個天秤去量,係你個心同價值觀去做每一件事。我從來無想過負出多少,要他們對我點。我只希望他們有一個正確的人生觀,努力將佢哋人生活得精彩、活得快樂!



點評

三王一后  同我一樣想法,我都係唔會諗第時d仔點對我,最緊要佢地對得住自己就好  發表於 12-3-14 17:44


男爵府

積分: 8382


15#
發表於 12-3-8 18:52 |只看該作者
depends on whether you trust your husband will treat you and your babies good forever or not lor


別墅

積分: 975


16#
發表於 12-3-8 18:54 |只看該作者
其實點解你地個個講緊個仔女既回報?係咪我講得唔清楚?我係講個女人生孩子要付出好多,但個老公未必有良心有責任感!


別墅

積分: 975


17#
發表於 12-3-8 18:57 |只看該作者
charlotte413 發表於 12-3-8 18:36
你諗既野同我一模一樣,我自問真係好介意我付出咁多野後個細路對我唔好,加上我媽都係單親,煩到爆,而家我 ...

我唔係講緊仔女喎


男爵府

積分: 5973


18#
發表於 12-3-8 19:24 |只看該作者
樓主,,,如果你真係想生 BB , 你就要調整一下你自己既諗法...

我係講個女人生孩子要付出好多,但個老公未必有良心有責任感!
(咁呢個係某 D 男人既問題),,, 可能你由細到大有陰影,,,對男人沒有信心,,, 所以你更應該對你老公有信心先去諗生唔生呢個問題!!

你同你老公結婚係有人我有! 咁你更加要諗下自己愛唔愛呢個人...如果唔愛既...真係唔好生... 因為你會累左自己 & BB 一生

擔心影響工作,擔心孩子是否於肚內成長良好,擔心自己會否不適作嘔,擔心老公會唔會因為不便行房而有外遇,擔心腹中孩子的性別會否令99一家不悅,到生產時又要承受巨大的痛楚,產後又要擔心會否走樣肥胖,擔心老公若嫌棄自己離婚後帶著孩子很難找對像,擔心離婚還可能要跟老公爭子女,擔心如果在家湊小孩便要放棄自己謀生能力,年紀再大一點又擔心子宮下垂缺鈣等等問題。

你擔心咁多野...更加唔好生...否則好易會有產前/產後抑鬱,,,
要令自己身心都做好準備先好生..

生仔唔係為左別人...
我可以講...我想生 bb 真係無原因...可能係我由細到大都好鍾意小朋友,,,鍾意佢地天真無邪,,,,所以由未結婚開始已經好想生...
亦沒有期望佢大個之後可以照顧我... (講真...佢自己照顧到自己已經係萬幸)

慶幸我老公尚算好男人...由我有左到宜家對我無微不至...亦對肚裡面既 bb 好關心...我有信心...我地會有一個幸福既家庭

最後,,,祝你有個美滿既家庭...對自己 & 老公既信心多一點!


琥珀宮

積分: 169631


19#
發表於 12-3-8 20:54 |只看該作者

引用:+本帖最後由+山貓+於+12-3-8+18:55+編輯+\

原帖由 山貓 於 12-03-08 發表
本帖最後由 山貓 於 12-3-8 18:55 編輯

小妹剛結婚不久,每次返99度時都見到99成日講 “我個孫今日乜我 ...
如果係負責任既父母,養大個小朋友,無論男人定女人都要付出好多,也有很多激心既事。但對我自己而言,子女帶給我既窩心及樂趣,於世上沒有一樣東西可以比擬。我覺如果兩公婆都肯承擔,有小朋友既家庭會幸福d!




男爵府

積分: 5965


20#
發表於 12-3-8 21:20 |只看該作者
睇到樓主既係.....
付出就一定要有相等既回報
冇好處既唔會去做

有邊個唔想有個美滿既家庭
其實你都想 只係你既仇恨令你有咁既諗法
我唔知你成長期間你媽媽講過你爸幾多既不是 但這已足夠令你害怕
害怕付出咁多到頭來換取 傷痛

我都係單親家庭長大
可能係咁 我更加想有個美滿既家庭
更加想有小孩
每當我見到C6同D仔女玩得開心既時候
我就覺得幸福 由個心到笑出黎
我同C6一齊為小朋友將來而努力 ...目標一致 令我們更加和諧

我生小朋友唔係為左男人生 而係為自己生

懷胎10個月是奇妙 並不是辛苦
只是一粒精子同卵子既結合 由可以誕生一個小生命 由一個胎囊 變成一個小BABY 這還不是奇妙?

當你第一眼看到小寶貝時既感動
當小寶貝第一次轉身 第一次坐穩 第一次爬行 第一次行 第一次叫媽媽
還有很多的第一次 既感觸 ....喜悅
上小學既擔憂
上中學既憂慮
一切的成長階段 令佢長大成人

這就是我們的回報
如果你只是為男人而生 希望佢會有良心有責任感 咁你就唔好生啦
如果你媽係為你爸而生既 我相信你一早無父無母



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo