親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 25411

馬年勳章 減齡達人勳章 親子王國15週年勳章 好媽媽勳章


1#
發表於 12-3-10 13:49 |只看該作者
特區護照唔夠半年有無人試過可以上機及入台灣境?

點評

bobbob  勸你唔好搏  發表於 12-3-10 14:18


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 12-3-10 20:04 |只看該作者
cherryma 發表於 12-3-10 13:49
特區護照唔夠半年有無人試過可以上機及入台灣境?
就算有人試過得都唔代表你得,
如果仲有一段時間先出發既諗過另一D補救方法啦


大宅

積分: 2861


3#
發表於 12-3-11 15:45 |只看該作者
discuss 個邊講一定唔得, 唔好博!


男爵府

積分: 8547


4#
發表於 12-3-11 18:37 |只看該作者

回覆:台灣

未試過真係唔知,但入境處講如果不夠半年一定入/出不到境,剛剛老公同事急去馬來西亞開會也是不夠半年,直接打去馬來西亞領事館問,說不準入境,如果仲有時間快快去申請吧




禁止在戶名,頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結。


公爵府

積分: 25411

馬年勳章 減齡達人勳章 親子王國15週年勳章 好媽媽勳章


5#
發表於 12-3-11 22:11 |只看該作者
Thanks all, 我當然唔想博啦, 但只係驚萬一做唔切問定先


子爵府

積分: 14457


6#
發表於 12-3-11 22:21 |只看該作者

台灣

100%沒得博。

在香港機場已經把你攔下了,航空公司根本不會放你登機。




子爵府

積分: 12771


7#
發表於 12-3-12 08:05 |只看該作者
回覆 cherryma 的帖子

Hi Cherryma,

你今年又出發去台灣了? 如果無記錯, 舊年你係去了墾丁的, 我們下個月也去台灣, 清境, 日月潭 ......

點評

cherryma  Yes ar, 我今次再去高雄, 因為上次未玩夠, 跟住先返台北.....
我識妳的嗎?  發表於 12-3-12 10:08


子爵府

積分: 12771


8#
發表於 12-3-12 10:30 |只看該作者
回覆 wendyyy 的帖子

你我應不認識, 但我朋友你應認識, 說是在BK 生日會上見過的呢, 她大囡跟你個仔同年的 (2002年), 她現有2個囡的個位, 有印象了嗎, 上年因大家都在墾丁遊上傾過 ........ 所以我記得你........


子爵府

積分: 12771


9#
發表於 12-3-12 10:30 |只看該作者
回覆 cherryma 的帖子

你我應不認識, 但我朋友你應認識, 說是在BK 生日會上見過的呢, 她大囡跟你個仔同年的 (2002年), 她現有2個囡的個位, 有印象了嗎, 上年因大家都在墾丁遊上傾過 ........ 所以我記得你........

點評

cherryma  ha...ha....妳咁講我就記得啦, 我地講墾丁包車的, 對嗎?  發表於 12-3-12 10:37


子爵府

積分: 12771


10#
發表於 12-3-12 10:45 |只看該作者
回覆 cherryma 的帖子

正確, 去年在墾丁包車話題傾過, 那你們是高雄入台北走? 我們今次也是高雄入台北走.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo