夫婦情感

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   1


男爵府

積分: 7124


1#
發表於 11-5-22 16:08 |只看該作者
本帖最後由 suki_ho 於 12-5-8 22:15 編輯



男爵府

積分: 6375


2#
發表於 11-5-22 16:50 |只看該作者
你把刀有意思嗎?對付佢定老公?
Do not count your days down!


男爵府

積分: 7124


3#
發表於 11-5-22 17:09 |只看該作者
同老公拍拖十四年結婚七年,有一個兒子。老公對我都ok,十幾年前已返大陸工作,因為自己生意隨時可以上去。上年年尾給我發現同個女人SMS他說朋友玩下無嘢。我當然不信。不停追問他。終於他說出真相給我知。在和我結婚前他同另外一個女人生了一個兒子,年半前才分手,女人帶了兒子返鄉下。現在還有聯絡並每月給生活費。女人走後。就識了現在玩SMS的女人。這女人原本已婚並有一兒孑。為了和我老公一起。便和自己老公離婚。我老公認為個女人為佢付出太多。不能離開她。希望我接受。希望我詐唔知。我當然唔肯。嘈了他幾個月了。現在他情願和我離婚都唔肯放棄個女人。個女人講明唔會走。待我忍唔住要離婚佢就上位。因為我老公同佢講明唔會同老婆離婚。我知我老公賤到無人友。我打算搬。實在太攰。

點評

babybaby2007  唔係呀麻.............咁都得..  發表於 11-8-17 20:08
MYbbzone  咁都得?妳要堅强!  發表於 11-8-17 16:40


男爵府

積分: 6375


4#
發表於 11-5-22 17:32 |只看該作者
既然他已經挑三慕四,
個人意見, 不要離婚, 但
同床異DREAM 是必然

一直等到感情冇, 係味辦法?
你仲有幾愛佢? 夠膽睹一次: 無故失蹤
他會找你嗎?

Do not count your days down!


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 11-5-22 17:39 |只看該作者
如果我係你,放過佢等於放過你自己.既然佢都唔再愛你,唔想同你一齊.霸住嚟有乜意思?要將3個人累死,痛苦咁好咩?!專心湊好個仔仲好啦!


男爵府

積分: 7124


6#
發表於 11-5-22 17:51 |只看該作者
他還愛我的,只是我不斷煩他,他頂我/唔順。而我都仲愛佢,不過忍不了他2邊討好2邊瞓。我又唔想益個賤人。她睇死我有一天頂唔順走人。所以我好痛苦,好想走。不過我知將來可能有第五,六,七個。所有可能我都有唸過。

點評

charlotte413  佢愛你點會有第二個,又點會對你講大話?  發表於 11-11-1 17:26
hoisze_t  點解仲須要為佢0既錯搵解釋? 請先為自己設想.  發表於 11-6-28 13:58
靚豬豬  sorry 唔係想hurt 你, 但實在睇唔出你老公有幾愛你囉, 愛一個人會咁樣的嗎 ??  發表於 11-6-14 13:52
sandy1425  還愛你會甘對你???  發表於 11-5-25 11:54
rean_chau  他還是愛我的????只要你一日仲有呢個藉口, 一日都仲會痛苦...  發表於 11-5-23 13:17


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 11-5-22 17:52 |只看該作者
愛你就唔會有第二個啦!

點評

misshoiyi  agree  發表於 11-11-22 11:48
MYbbzone  yup  發表於 11-8-17 16:43
hoisze_t  agree !  發表於 11-6-28 13:57
lovestarry001  冇錯~  發表於 11-5-24 21:34
gk678  一矢中的.  發表於 11-5-23 16:18


男爵府

積分: 7124


8#
發表於 11-5-22 17:54 |只看該作者
無故失踨試過,他有找我。事後仍繼續同個女人一齊。


伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


9#
發表於 11-5-22 18:17 |只看該作者
呢D 男人你要黎做咩....個賤女人想要咪比佢囉..不過一定要攞謄養費..有幾多立幾多...唔要個人都要立錢...你不仁我不義..臨走前祝埋佢地一家要百頭到老呀!!! 怕個賤女人步你後塵!!! 呵呵


男爵府

積分: 7124


10#
發表於 11-5-22 18:24 |只看該作者
Cotychan:他可以一心多用,最好齊人添。佢想!


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 11-5-22 18:36 |只看該作者
一心多用,咁姐係佢一個都唔愛,佢只不過係一個自私既人,只愛佢自己!
如果佢咁本事可以養到咁多個女人,我會要佢一大筆謄養費!如果佢係身家好厚既,都會叫你唔好同佢離婚,日日咀咒佢快啲死,死咗可以拎遺產.
又如果佢根本就無乜錢,我就一定一腳踼開佢,叫佢快啲死去個女人度~

點評

misshoiyi  哈哈哈~~中晒!!!至緊要睇下有冇錢~!  發表於 11-11-22 11:50
MYbbzone  有道理!  發表於 11-8-17 16:44
MYbbzone  hahaha  發表於 11-8-17 16:44
fafacat  haha, this maybe my style.  發表於 11-5-22 23:58
fafacat  哈哈, 幾岩我STYLE!  發表於 11-5-22 23:57


男爵府

積分: 7124


12#
發表於 11-5-22 19:05 |只看該作者
我喺佢面前咒佢生愛滋,撞車死添

點評

tired  你老公根本視女人如無物, 就算個女人有日會離開, 你老公都仲會再有第三,四個, 到時你又點呢?  發表於 11-5-22 20:12


珍珠宮

積分: 30410


13#
發表於 11-5-22 19:56 |只看該作者
本帖最後由 tired 於 11-5-22 19:57 編輯

講真, 你老公個底咁花, 就算個女人坐左你位, 你老公將來一定仲有大把女人, 因為本身佢就個花心ge人來, 如果你唔離婚, 你就要忍同人分享老公, 而且佢掂完個女人再掂你, 你會唔會想嘔?
而個女人一早知你老公有老婆, 所以佢就算同人分都唔覺得咩,最多咪等..

如果你離婚, 咪比個女人承受返囉, 你老公點會專一對佢呀, 再加上佢又有個仔


大宅

積分: 2790


14#
發表於 11-5-22 20:00 |只看該作者
如果比我揀..我會揀離開..因為我自己都響單親既家庭成長..
若果尼個枕邊人...都唔可以從一而終...我相信我自己都可以獨力照顧小朋友同撐起頭家!!就好似我媽媽咁


大宅

積分: 2338


15#
發表於 11-5-22 20:23 |只看該作者
旁觀者清, 呢個人真係唔值得你留低呢...


大宅

積分: 2708


16#
發表於 11-5-22 20:36 |只看該作者
suki_ho 發表於 11-5-22 17:09
同老公拍拖十四年結婚七年,有一個兒子。老公對我都ok,十幾年前已返大陸工作,因為自己生意隨時可以上去。 ...

咁多年既感情叫你放手,好難
但唔放手,其實又拖累了自己

其實想問你一D好現實既問題
你有小朋友嗎?
離開他你的生活會困難嗎?

其實,如果我係你,我會考慮一D因素放唔放過佢

如果我還年輕,我離開他還有我既新將來,我會當放過自己。但如果我又冇本錢,又拖住個小朋友,又有經濟負擔。
我就唔會放過呢個賤男人,亦都唔想益個女人。

講真,男人真係好花心,好可能呢個女人唔會係佢最後一個,講呢個男人賤,其實都未最賤,起碼佢原先冇將有個殘酷事實告訴你,知後亦冇話同你離婚。

某程度上,佢都有負責任。

作為女人當然唔會接受,但唔接受就等如輸左畀個女人。



男爵府

積分: 7124


17#
發表於 11-5-22 22:08 |只看該作者
Comingbaby 你講對了,我唔想輸比個女人,我老公無話同我離婚,只係我想離,我唔走個女人永遠只有等坐正。但我承受不了他2邊走,我知我好矛盾。我有個仔,錢方面不太多,搬走後一濶三大,我要計下條數先可決定

點評

rei0510  所以你成世会比イ巨食硬!講O甘耐都係$同為淡気、走La~~!  發表於 11-6-10 13:37


珍珠宮

積分: 30410


18#
發表於 11-5-22 22:17 |只看該作者
本帖最後由 tired 於 11-5-22 22:19 編輯
suki_ho 發表於 11-5-22 22:08
Comingbaby 你講對了,我唔想輸比個女人,我老公無話同我離婚,只係我想離,我唔走個女人永遠只有等坐正。 ...


但如果有日個女人有左bb, 咁你會點?

有時d賤男就係睇中自己個老婆唔甘心輸博唔會離婚, 所以咪大享齊人要個老婆接受囉


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 11-5-22 22:37 |只看該作者
你又話佢寧頭同你離婚都唔會放棄個女人!!但你又話佢同個女人講明唔會同老婆離婚,咁究竟係點架??
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


男爵府

積分: 6375


20#
發表於 11-5-22 23:59 |只看該作者
cotychan 發表於 11-5-22 18:36
一心多用,咁姐係佢一個都唔愛,佢只不過係一個自私既人,只愛佢自己!
如果佢咁本事可以養到咁多個女人,我會要 ...

haha, this maybe my style!
This is so damn true in our life.

Can you be selfish as well?
Do not count your days down!

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo