在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 12740


1#
發表於 05-11-19 23:17 |只看該作者

如果bb由婆婆/麻麻湊,會唔會好痴佢地,而唔痴媽咪?

我快要番工,bb會比婆婆湊,好怕個仔會唔痴我,但我會盡量日間由婆婆湊,夜晚自己湊番


別墅

積分: 901


2#
發表於 05-11-20 17:21 |只看該作者

Re: 如果bb由婆婆/麻麻湊,會唔會好痴佢地,而唔痴媽咪?

駛嘜驚喇, 妳放喇, 我以前同妳一樣個俾左我揍, 依家我個咩一樣咁痴我, 有時同個仔開玩笑話叫佢今日係婆婆度過夜, 佢一定答我"唔", 佢話要返屋企訓喎, 所以呢, 妳唔擔心咁多喇, 不過切記夜晚同放假一定要揍返, 如果唔就唔擔保會痴妳喇
該用戶已被刪除

3#
發表於 05-11-25 13:20 |只看該作者

Re: 如果bb由婆婆/麻麻湊,會唔會好痴佢地,而唔痴媽咪?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 385


4#
發表於 05-11-25 13:42 |只看該作者

Re: 如果bb由婆婆/麻麻湊,會唔會好痴佢地,而唔痴媽咪?

My daughter is taking care by her grandfather and great grandmother (my husband side) in the morning. I usually wakes her up in morning, then we brush teeth and change into her school uniform, after that her grandfather and I takes her to school together. In the evening after I returned home from work, I always play with her and tell her bedtime stories and she likes me a lot, always wants to see me and doesn't like me to go to work.

So don't worry that your bb will not paste on to you. You just have to spend time with her (a lot of time).


男爵府

積分: 5830


5#
發表於 05-11-25 13:55 |只看該作者

Re: 如果bb由婆婆/麻麻湊,會唔會好痴佢地,而唔痴媽咪?

我bb係由婆婆湊, 因為我唔捨得bb唔係自己身邊, 所以索性叫埋阿媽同我一齊住, 咁我就可以晚晚見到阿女, 又唔駛兩邊撲。
但bb始終對住婆婆時間最長, 所以都係痴佢多d。
我的家有個馬桶, 馬桶裡有隻馬騮


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


6#
發表於 05-11-25 15:03 |只看該作者

Re: 如果bb由婆婆/麻麻湊,會唔會好痴佢地,而唔痴媽咪?

bb仔一定係邊個湊佢就"黐"邊個架, 唔使怕, 我自已個仔都係喺我坐完月返工開始就比婆婆湊, 呀仔係同我媽咪一齊瞓架果時我仲慘, 我住港島東, 我媽咪住新界, 所以weekday只有一晚返阿媽屋企食飯兼睇仔, 然後等到星期五晚先湊佢返自已屋企, 所以我個仔(直到依家讀小一啦)都仲係咁黐婆婆. 不過到囝仔三歲果時我就搬返去阿媽附近住 (因為開始讀K1想自已跟番足d可以教佢多d), 如情況許可, 最好都係每日都可以返阿媽度見吓個仔, weekend就自已湊番. don't worry la, BB大大吓就會黐番mami, daddy多d架啦.


大宅

積分: 1985


7#
發表於 05-11-27 22:32 |只看該作者

Re: 如果bb由婆婆/麻麻湊,會唔會好痴佢地,而唔痴媽咪?

唔駛驚,我同99一齊住,自坐月後囝囝便跟麻麻出出入入,我就係放工後晚上跟我們一起睡,但我囝囝只要一見到我便會痴到我實一實,平時只要你盡量抽時間陪他,他便會跟著你,老人家始終精力上不及我們,所以他由小到大都不會為要麻麻而不要我,所以你放心,因他始終知道佢係要聽爸爸媽媽說話


男爵府

積分: 5393


8#
發表於 05-12-1 09:37 |只看該作者

Re: 如果bb由婆婆/麻麻湊,會唔會好痴佢地,而唔痴媽咪?

i prefer he like to approach the relatives than the domestic helper, no matter the relatives is my parents or parents in law.
i heard that some of the BB willing to give a sugar to the Philipine domestic helper rather than give to mother, it's quite sad.


大宅

積分: 4351


9#
發表於 05-12-1 10:43 |只看該作者

Re: 如果bb由婆婆/麻麻湊,會唔會好痴佢地,而唔痴媽咪?

dear all :

站在婆/嫲 立場來話 : 係唔会 ge. ( 我自己亦認同 )
我女女係婆婆幫手睇 ga, 一样痴我. ( 仲好实 tim )
當然女女都好鍚婆婆


別墅

積分: 772


10#
發表於 05-12-1 11:08 |只看該作者

Re: 如果bb由婆婆/麻麻湊,會唔會好痴佢地,而唔痴媽咪?

唔好太擔心啦! 到bb大d一定痴mama !

我個個勁痴我, 由初生到現在差唔多三歲都唔肯跟其他人(包括我公公婆婆), 攪到我冇自由, 剪頭髮都要帶佢一齊, 連夜晚想同朋友出街都要帶囡囡, 試過一次夜了返屋企冇帶佢出街爸爸湊, 都喊到我返屋企才收聲(大約喊了3個鐘多d), 我老公帶佢樂園買玩具點攪都唔點, 我都想佢唔痴我比反d時間我!


男爵府

積分: 5226


11#
發表於 05-12-2 18:26 |只看該作者

Re: 如果bb由婆婆/麻麻湊,會唔會好痴佢地,而唔痴媽咪?

唔會, 因為我個女係比麻湊, 不過我地係一齊住啊, 但我個女一d都唔痴佢(如果有人響屋企), 一見到我就痴住我唔放


洋房

積分: 60


12#
發表於 05-12-2 18:59 |只看該作者

Re: 如果bb由婆婆/麻麻湊,會唔會好痴佢地,而唔痴媽咪?

我個b星期一至五比婆婆湊,係佢哋屋企,星期六、日先自己好湊番,但我個仔都好痴我,星期日我走的時候,仲要偷偷地走,如困不是佢會喊得好犀利...
我都咁樣洛,如果你自己夜晚湊番個b,我諗實無問題啦! :lol:


大宅

積分: 1910

BK Milk勳章


13#
發表於 05-12-4 22:00 |只看該作者

Re: 如果bb由婆婆/麻麻湊,會唔會好痴佢地,而唔痴媽咪?

My baby is only 3 mths old. I also have a worry that my baby will "stick" to my 99. but I agree with Rose. it's too sad if I find my baby likes a domestic helper rather than my relatives


男爵府

積分: 8773


14#
發表於 05-12-4 22:06 |只看該作者

Re: 如果bb由婆婆/麻麻湊,會唔會好痴佢地,而唔痴媽咪?

我估會,我返日時間長,個女跟工人,佢宜家痴工人多些,見到佢係面前行過都喊,要佢抱.....
個工人叫mani,所以bb叫佢mama..
我好唔開心。講真我晚上同放假已經成日抱佢啦....


別墅

積分: 627


15#
發表於 05-12-8 13:00 |只看該作者

Re: 如果bb由婆婆/麻麻湊,會唔會好痴佢地,而唔痴媽咪?

我覺得最緊要係妳點對個小朋友, 妳想一下為何有些同樣都是比奶奶/婆婆湊, 但有些會痴住, 有d唔會, 答案係佢地點樣對亞b, 小朋友好簡單, 只要佢需要妳時妳比到安全感佢, 和抽d時間同佢玩(呢樣好緊要架), 因在佢開心的時間是與妳一起, 他便喜歡和你一起. 所以有些老人家只會供他們吃的, 幫他們換下尿片就算, 唔會同佢地玩佢地就會唔痴佢囉.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo