自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6501


1#
發表於 12-3-12 12:44 |只看該作者
無BB,飲全脂奶肥嗎?


伯爵府

積分: 18956


2#
發表於 12-3-12 12:44 |只看該作者

回覆:全脂奶肥嗎?

全脂喎!




男爵府

積分: 5211


3#
發表於 12-3-12 12:49 |只看該作者

回覆:全脂奶肥嗎?

好味但超肥




禁止訪問

積分: 30006


4#
發表於 12-3-12 12:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14622

環保接龍勳章 大廚勳章


5#
發表於 12-3-12 12:53 |只看該作者
我寧願飲全脂,然後係其他地方天然地cut脂,例如煮飯落少d油,食少個甜品,好過飲低脂/脫脂。
你今日backup左未?


洋房

積分: 74


6#
發表於 12-3-12 12:53 |只看該作者
其實都係睇吸唔吸收~~
www.qteeshop.hk


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


7#
發表於 12-3-12 12:56 |只看該作者
肥呀


大宅

積分: 3014


8#
發表於 12-3-12 12:59 |只看該作者

引用:我寧願飲全脂,然後係其他地方天然地cut脂

原帖由 眼訓 於 12-03-12 發表
我寧願飲全脂,然後係其他地方天然地cut脂,例如煮飯落少d油,食少個甜品,好過飲低脂/脫脂。 ...
我都係咁話,脫脂奶是奶固劑加水,不新鮮。正如飮橙汁,新鮮同濃縮還原的都有分別的。怕肥可以少吃油及肥肉甚至飲少啲。




水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-3-12 13:02 |只看該作者

回覆:全脂奶肥嗎?

我飲全脂,無明顯肥。反而日日食一個麵包做早餐,1星期就褲頭開始緊。




男爵府

積分: 6501


10#
發表於 12-3-13 12:52 |只看該作者
回覆 晴B媽 的帖子

飲全脂多D鈣,所以先考慮......

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo