自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 35700

好媽媽勳章


1#
發表於 12-3-13 12:59 |只看該作者
唔講拐子佬,但我以前遇過俾人跟住嘖煙的經歷.

話說當年我已經成18,19歲,同阿媽一齊,平日中午約了老豆在旺角mtr等.
因為我老媽同我老豆溝通有問題的關係,我同阿媽在地鐵站等左老豆好耐都未來.
(當年唔係個個有手提電話的,我仲讀緊書,冇用手提電話)

等等下有條友在mtr站(當時未禁煙),隔幾個身位,向住我勁噴煙,
我已經掩住鼻唔聞,同阿媽走去對面企等我老豆.
點知佢一直根住我係咁向我噴煙,真係我行去邊佢噴到邊,好死纏難打.

我好驚,因為細細個我阿已經話我知有"迷煙"lee樣野,估唔到我同阿媽一齊佢都向我勁噴煙.
跟住我咋咋弟行去個電話到,叫阿媽擋住,打了999.形容左發生咩事,果個人係著咩色衫咩色褲.
電話裏頭的警察仲問我咩id no.我冇講就收左線.

我打完電話仲驚因為我冇講自己id no.,驚察唔會受理.
點之一兩分鐘之後就有個軍裝在條樓梯衝落來,果個男人就即刻由第二條樓梯衝走左,個軍裝係咁追...
睇來條友應該身有屎.
我最後望一望見到個軍裝追到佢,押住佢落返來mtr站,lee個時候我媽叫我走,因為個軍裝一定問係邊個報警,咩事等等......
於是我地走左,冇盡市民責任.


我點解講出來呢?因為件事係真,
而且我想講當時我的心態.

果時我仲讀緊書,好鵪鶉,怕事,又怕麻煩,
唔知果條友會唔會點我相,唔知去警局差人會唔會鬧我無啦啦報警等...
總之就有好多理由,好怕.
阿媽又話"生不入官門,死不入地獄",
總之就係唔想惹禍上身,唔想去落口供等等.所以冇盡公民責任.
只求當時有人幫我,甩左身就算.
依家諗返,如果再有咁既事,我當然唔怕佢,一定拉佢入差館(不過都要有時間,唔趕,冇野做先得)

到依家我都覺得果條友真係有d野.


珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-3-13 13:01 |只看該作者

回覆:噴煙.

差佬又幾有效率喎。




珍珠宮

積分: 35700

好媽媽勳章


3#
發表於 12-3-13 13:04 |只看該作者
Elefant老婆 發表於 12-3-13 13:01
差佬又幾有效率喎。

係呀!我都估唔到,當時我打完電話幾咁心急如焚呀!


水晶宮

積分: 59166


4#
發表於 12-3-13 13:04 |只看該作者
咁又係, 市民遇事 唔一定會報警, 因為分唔到 究竟咩事先係最緊急
而且見拉到人, 又覺得怕事 覺得唔需要再去跟呢件事

點評

PCMW  係呀!多謝你明白我個心態,尤其果時邊有依家咁老練吖!真係乜都怕架!  發表於 12-3-13 13:06


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo