自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 63


1#
發表於 12-3-12 18:02 |只看該作者
我囡囡條頸好唔舒服,又緊又硬咗3、4個月
頸同埋肩嘅肌肉個個同距按摩過嘅人都話好緊
寫字睇書唔夠一陣就會好辛苦
睇咗幾個醫生,但系都系唔得,仲系無咩改善
我帶距睇過西醫(內科),又睇過脊醫,又做過中醫理療...睇到宜家都唔知究竟要睇邊科
前一陣頭痛咗幾個月,又睇咗唔少醫生,吃過唔少藥先至好翻
點知之後就變成甘樣
我囡囡都算堅強,好少系我地面前哭,但系都睇得出距好唔開心,成個人落曬型,自己見到心都好痛,而且自己家庭本身唔算富裕,又為左同囡囡睇病洗咗唔少錢
希望各位卑D意見我應該睇邊科,同埋順便介紹d相關嘅好醫生。
thank you so much

P.S. 我囡囡17歲


水晶宮

積分: 52046

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-3-12 18:27 |只看該作者

回覆:maple113 的帖子

條頸肌肉緊多數都係姿勢唔好,用錯力唔識放鬆,如果睇左醫生(西醫、脊醫)都冇大問題,就建議你keep住做下推拿,要搵正中手勢嘅醫師,應該會幫倒你。




大宅

積分: 2690


3#
發表於 12-3-12 18:31 |只看該作者

回覆:help~請求各位的幫助~唔該曬啦

你有無帶佢睇個專科呀?有無照過x光呀?




王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 12-3-12 18:37 |只看該作者
17歲, 係咪要考文憑試呀?
應該係佢太緊張...
多啲同佢按摩, 有助紓緩壓力

            


伯爵府

積分: 15738

2023年兔年勳章 畀面勳章


5#
發表於 12-3-12 18:43 |只看該作者
你個女係唔係今年考中六嗰個試, 係唔係心理壓力, 我家姐個女就係今年考, 佢緊張到成大半年MC唔黎, 又去唔到大大, 要食通便嗰啲藥先有, 又唔食嘢, 睇咗好多醫生又照晒都冇事, 而家正在贂心理醫生, 17歲, 好可能係考中六試喎, 因為佢哋係白老鼠, 兩年考生一齊爭, 而學校又喺度俾壓力佢哋, 好可能係咁樣架. 如果唔係呢樣嘢, 你試吓睇針灸推拿啦, 我久不久就會睇架啦, 因為好多時坐姿呀等等會扭倒要整返佢架, 不過, 我嗰個醫生喺係澳門架, 如果你唔怕長途跋涉嘅, 就pm我, 我話俾你聽啦.


男爵府

積分: 5509


6#
發表於 12-3-12 19:01 |只看該作者
有冇試過換枕頭 / 床"肉"會唔會唔夠丞托力


瑪瑙宮

積分: 134334


7#
發表於 12-3-12 19:19 |只看該作者
本帖最後由 moonlight9198 於 12-3-12 19:22 編輯
maple113 發表於 12-3-12 18:02
我囡囡條頸好唔舒服,又緊又硬咗3、4個月
頸同埋肩嘅肌肉個個同距按摩過嘅人都話好緊
寫字睇書唔夠一陣就會好辛苦
睇咗幾個醫生,但系都系唔得,仲系無咩改善
我帶距睇過西醫(內科),又睇過脊醫,又做過中醫理療...睇到宜家都唔知究竟要睇邊科
前一陣頭痛咗幾個月,又睇咗唔少醫生,吃過唔少藥先至好翻
thank you so much

P.S. 我囡囡17歲

或者我試下解答你個問題,
你個囡囡係咪冬天易有咁既情況 ?
表面係冇任何徵狀有唔妥既 ?
我好多時都係咁, 呢幾個月仲勁,
枕頭都唔知換左幾多個,

有次, 我同屋企人去個朋友屋企, 個朋友識跌打, 針灸果D既,
咁我地有講過情況比佢知, 佢話, 女性血液行得慢D架,
由其冬天, 所以唔可以比條頸凍親, 就算夏天, 條頸成日吹住冷氣,
好似坐響 OFFICE , 條頸都唔可以凍親, 因一凍親就會影響頸椎同腦部,
頸椎血液唔運行, 就會又緊又硬同痛添, 所以冬天最好用條頸巾,
我有去開推拿同推淋巴既, 我條頸又係成日又緊又硬同痛,
呢排冬天仲勁, 個推拿師就幫我按番鬆頸部既肌肉,
平時我都有搽D CREAM 之類, 仲之你搵個好既推拿師,
幫下你個女推番鬆D頸部肌肉, 初頭推密D次數, 一段時間就慢皺硫D,
KEEP 住就會有幫助既,
又可能佢成日坐住讀書都會有影響既,
咁樣樣做下, 又再重新注意下, 咁好快佢應該冇事架喇.
有時, 有D問題, 睇醫生都唔一定幫到晒全部既,
你試下先啦.




一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


洋房

積分: 63


8#
發表於 12-3-12 19:21 |只看該作者
回覆 洋蔥頭媽咪 的帖子

請問聲邊到手法會好D?


洋房

積分: 63


9#
發表於 12-3-12 19:22 |只看該作者
回覆 kee1778 的帖子

專科?系咪脊醫呀?


複式洋房

積分: 132


10#
發表於 12-3-12 19:25 |只看該作者
你肯定D醫生話無問題就教個女做下柔軟運動
做密D,佢ED一來心理影響,二來緊張情況下溫書D肌肉係會好緊

長久就會出問題,如果可以,唔好食咁多牛,酸,高蛋白食物
因為食得多ED野筋骨係會好緊(我就係有E個問題)


洋房

積分: 63


11#
發表於 12-3-12 19:32 |只看該作者
回覆 AK47AK47 的帖子

距今年系中五,學習應該唔會太過緊張
其實先前都做過針灸,但效果麻麻,而且我囡囡好似唔系甘中意做針灸
有D醫生卑咗D抗抑鬱嘅藥距吃,吃到暈暈頓頓又作嘔,距就問我:“乜我EQ有咁差咩?”
至於澳門,貌似有D遠,都系想系香港揾翻,不過,唔該曬啦,打咗甘多字,仲卑咗咁多訊息我

點評

AK47AK47  訊息??? 我冇send訊息俾你呀. 唔係我呀...  發表於 12-3-14 18:19


洋房

積分: 63


12#
發表於 12-3-12 19:34 |只看該作者
回覆 angelic 的帖子

換咗一個頸椎枕,床褥唔會太過軟,d人話訓硬床會好d窩


洋房

積分: 63


13#
發表於 12-3-12 19:40 |只看該作者
回覆 moonlight9198 的帖子

thanks for your advice! 其實我都有問過我女凍d果陣會唔會嚴重d,距話都唔覺窩
至於推拿師,唔知邊到手勢會好d,你有無咩好介紹?


洋房

積分: 63


14#
發表於 12-3-12 19:42 |只看該作者
回覆 alan222z 的帖子

照過X-RAY頸椎生理曲度系有d問題。。
你頸部肌肉都系咁吖?咁你點算吖?


瑪瑙宮

積分: 134334


15#
發表於 12-3-12 20:12 |只看該作者
maple113 發表於 12-3-12 19:40
回覆 moonlight9198 的帖子

thanks for your advice! 其實我都有問過我女凍d果陣會唔會嚴重d,距話都唔覺 ...

推拿師~ 你試下問其他朋友啦,
因我搵開果個, 呢排有D事都唔得閒.

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


複式洋房

積分: 132


16#
發表於 12-3-12 21:20 |只看該作者
maple113 發表於 12-3-12 19:42
回覆 alan222z 的帖子

照過X-RAY頸椎生理曲度系有d問題。。

咁唔好諗,直接去睇物理治療啦

好多筋骨上既野物理治療係有效過西醫

至於中醫同推拿師真係好睇個人技術同醫德

你想安全又有效,試左第理治療先,但要KEEP住做

**如果你有X-RAY話頸椎有問題,最好俾埋物理治療師睇**

我都係頸有問題,但我唔怕死自己買左果D 頸伸引器訓鬆頸肌肉,效果都OK

但你個女咁細出問題就唔好博,問左專業意見先


洋房

積分: 63


17#
發表於 12-3-12 22:06 |只看該作者
回覆 moonlight9198 的帖子

唔緊要啦,我問下其他人。都系要多謝下你


洋房

積分: 63


18#
發表於 12-3-12 22:09 |只看該作者
回覆 alan222z 的帖子

物理治療?會唔會無脊醫咁專業吖?你有無睇過咩物理治療師吖?覺得效果點?


瑪瑙宮

積分: 134334


19#
發表於 12-3-12 22:13 |只看該作者
maple113 發表於 12-3-12 22:06
回覆 moonlight9198 的帖子

唔緊要啦,我問下其他人。都系要多謝下你

因我個推拿師, 前排整親隻腳,
而家都未好番, 我自己都未有期 book 佢幫我推,

睇乜野醫生都好, 真係問多d人先,
因有d醫生好求其架, 冇乜醫德架,
有d醫生, 如果知你有買保險,
仲亂收費架,
小心d啦.

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


複式洋房

積分: 132


20#
發表於 12-3-12 22:32 |只看該作者
maple113 發表於 12-3-12 22:09
回覆 alan222z 的帖子

物理治療?會唔會無脊醫咁專業吖?你有無睇過咩物理治療師吖?覺得效果點? ...

可以好老實同你講,香港既脊醫一係唔入流一係無醫德,反而物理治療師好簡單咁指出我既問題

我係肉食偏食者,一直都有背,頸,肩病問題....我成日以為係脊椎問題

睇過幾個所謂既脊醫,佢地無一個會講我咩問題,都只叫我做佢地既所謂電療,大部份都叫我要日日睇

睇足一個月....一次要HK$650....

無錯,做完佢果個所謂電療我係放鬆左好多~~~大約兩個鐘,但之後真係唔見咩成效

最嬲係咩,佢E個所謂電療機同類唔同款只需要HK$ 500 就買到一部(原名叫"貼皮止痛機")

依話食水幾深? 最重要係我俾左差唔多一萬銀都重未講到我咩問題,D 咩咩XRAY,超X波都做曬...

最後我咁O岩有個朋友既老公做物理治療上我屋企打牌,佢起我屋企係咁E睇下我

叫我扒抵,按左3三,連響5-4聲...我就即時鬆曬,重好眼訓(因為已經有半年痛到訓唔好)

佢就講,我一定係食肉太多,身體酸性偏高,肌肉同筋扯得太厲害,成個骨格移左DD

就係果DD壓住我神經,所以XRAY都照唔到

跟住我聽佢講介下口,做柔軟運動,耐唔耐上佢度做下療程(hk$400左右)

咁先過番正常生活

如果你真係要睇脊醫,唔洗睇網上所謂既名醫,我都搵過曬,要搵就搵外國架啦

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo