自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1#
發表於 12-3-16 11:24 |只看該作者
本帖最後由 Angel_BB 於 12-3-16 11:24 編輯

囡囡已經三歲大,見到佢一日一日咁長大,真係覺得時光飛逝...

佢六個月大的時候送左一份禮物俾佢,今日睇返......

原來呢雙小腳板已經由細於我的手掌心,變到幾乎長過我的手指...



珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-3-16 11:25 |只看該作者
笑下又一日。放鬆下啦大家!


子爵府

積分: 14671

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 爸B勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-3-16 11:27 |只看該作者
好有記念價值.


大宅

積分: 3938


4#
發表於 12-3-16 11:28 |只看該作者
有d後悔冇整tim

點評

綺霖mami  me 3  發表於 12-3-16 15:58
熱狗媽  me too  發表於 12-3-16 11:36


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 12-3-16 11:28 |只看該作者


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


6#
發表於 12-3-16 11:31 |只看該作者
wcpcelia 發表於 12-3-16 11:28

多謝!其實佢係二月底生日的...


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


7#
發表於 12-3-16 11:35 |只看該作者

點評

alicialee1210    發表於 12-3-16 14:38
wcpcelia    發表於 12-3-16 14:30
你若盛開, 蝴蝶便來!


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


8#
發表於 12-3-16 11:37 |只看該作者
回覆 超級特務 的帖子

開心!但有D唔捨得囉!


伯爵府

積分: 17446

認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 有「營」勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-3-16 11:39 |只看該作者


珊瑚宮

積分: 101399

醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


10#
發表於 12-3-16 11:40 |只看該作者

點評

Angel_BB  THANKS!  發表於 12-3-16 11:42


大宅

積分: 1479


11#
發表於 12-3-16 11:41 |只看該作者


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


12#
發表於 12-3-16 11:42 |只看該作者
aggiefan314 發表於 12-3-16 11:28
有d後悔冇整tim

其實當時老公反對架!因為要成$900,不過整完見到咁靚,覺得幾值得...
等囡囡長大後,睇返自己細個時原來對小腳板係咁得意!相信會係最好的禮物!


大宅

積分: 3699


13#
發表於 12-3-16 11:45 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Angel_BB+於+12-3-16+11:24+編

原帖由 Angel_BB 於 12-03-16 發表
本帖最後由 Angel_BB 於 12-3-16 11:24 編輯

囡囡已經三歲大,見到佢一日一日咁長大,真係覺得時光飛逝. ...
我個囡下個月就12歲嘞,時間真係過得好快,不經意我已40添啦!




珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


14#
發表於 12-3-16 12:04 |只看該作者
Stella2012 發表於 12-3-16 11:45
我個囡下個月就12歲嘞,時間真係過得好快,不經意我已40添啦!

我都係70後,但遲婚,所以仲要捱好耐先可以等到個女12歲...


大宅

積分: 3699


15#
發表於 12-3-16 13:28 |只看該作者

引用:Quote:Stella2012+發表於+12-3-16+11:45+我

原帖由 Angel_BB 於 12-03-16 發表
我都係70後,但遲婚,所以仲要捱好耐先可以等到個女12歲...
努力啦!有冇諗住追多個呀?係就"拿拿琳"啦!




子爵府

積分: 11236


16#
發表於 12-3-16 13:35 |只看該作者


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


17#
發表於 12-3-16 14:25 |只看該作者
Stella2012 發表於 12-3-16 13:28
努力啦!有冇諗住追多個呀?係就"拿拿琳"啦!

生一個已經好滿足!生多個,無論體力同資源都無辦法付出...


珊瑚宮

積分: 111952


18#
發表於 12-3-16 14:26 |只看該作者
好得意..........好想揾條毛 ar 吓佢腳板底


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


19#
發表於 12-3-16 15:08 |只看該作者
bing-jing 發表於 12-3-16 14:26
好得意..........好想揾條毛 ar 吓佢腳板底

佢依家都仲係好鍾意伸佢隻豬腳黎俾我咬...


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


20#
發表於 12-3-16 18:19 |只看該作者
cwpe12 發表於 12-3-16 11:27
好有記念價值.

其實應該初生的時候整一個,咁就有得對比下...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo