夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1891


1#
發表於 11-12-16 22:53 |只看該作者
每次都因生活小事講離!懷大仔時講兩次,生完又講,生完細仔未夠四個月又講,而家又因工作、生活唔開心又講!男人,我犯咗乜錯你要三番五次跟我講離婚?!我都有自尊,我是否應厚面皮咁留底?愛真係已經比佢磨滅晒,留下只是為一對年幼的兒子,直嗎?



點評

manicheung    發表於 12-3-13 21:45
961123    發表於 12-3-6 13:30


禁止訪問

積分: 2160


2#
發表於 11-12-16 23:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1673


3#
發表於 11-12-16 23:49 |只看該作者
其實你有無試下同佢傾下牙~???好似我咁...
我都成日話搬走又咩又咩...到最後佢同我傾
佢唔想成日聽到我咁講...講出心底話對方係
明白架...同埋你試下諗多d同你老公相處之
間開心o既事...唔好咁灰先啦...兩個人維繫
一段感情真係好難架....大家一齊加油...為左
屋企為左小朋友..唔好輕易放棄呢段婚姻...


男爵府

積分: 9408


4#
發表於 11-12-16 23:51 |只看該作者

回覆:田心 的帖子

一個男人講得出咁多次離婚佢可能已經想離開你!!!佢講完之後有冇氹番你?




耐心地等待成功


珍珠宮

積分: 39171


5#
發表於 11-12-17 00:18 |只看該作者
回覆 田心 的帖子

go go go


大宅

積分: 1891


6#
發表於 11-12-17 13:33 |只看該作者

回覆:結婚四年,講咗五次離婚!

每次講完都say sorry,話無下次,但又再講。心底話講過好多,我好了解佢,佢只識逃避已唔肯面對的人!係佢講極都唔會了解我!
氹?唔好話氹,多一句說話都無!




子爵府

積分: 10773


7#
發表於 11-12-17 13:42 |只看該作者
田心 發表於 11-12-16 22:53
每次都因生活小事講離!懷大仔時講兩次,生完又講,生完細仔未夠四個月又講,而家又因工作、生活唔開心又講 ...

既然係咁,你仲同佢生多個,萬一真係~~點算!!

點評

happyBabyson  同意  發表於 11-12-18 21:42
虫虫主人  Agree  發表於 11-12-17 18:35


大宅

積分: 2071


8#
發表於 11-12-17 13:45 |只看該作者

回覆:田心 的帖子

離婚點可以當食生菜,亂噤up,我覺得你老公可能已經習已為常up慣。




別墅

積分: 681


9#
發表於 11-12-17 13:50 |只看該作者

結婚四年,講咗五次離婚!

問佢有無尊重婚姻!




珍珠宮

積分: 38797

畀面勳章


10#
發表於 11-12-17 19:12 |只看該作者
回覆 田心 的帖子

因為唔成熟囉!
我以前都有同男朋友講過, 如果講分手就一定要分, 唔可以攞嚟玩, 跟住以後都冇再講!


別墅

積分: 682


11#
發表於 11-12-17 19:39 |只看該作者
你嫁左個似女人嘅男人,通常都係女人先會火遮眼一時衝動講離婚,或者想DRAW ATTENTION,以為咁可以得到對方嘅關心


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 11-12-17 21:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


13#
發表於 11-12-17 22:05 |只看該作者
平心靜氣同佢講:今次係最後一次機會,請你好好珍惜,講完.mouth:


大宅

積分: 1891


14#
發表於 11-12-17 22:52 |只看該作者

回覆:結婚四年,講咗五次離婚!

我都唔想小朋友係單親,但我現在對佢同普通過普通人,無咗前4次會原諒的感覺,只想離開。可能係心死了,一個四十幾歲,思想行為都唔成熟的男人,無理人感受的人,加上只懂抱怨而不識欣賞的人,我想如此下去,都係無好結果!
我呀婆個代就死忍,我呀媽個代忍得就忍,我哩代忍你都儍!但我都要顧下我對仔,要計劃一下先可行動!




複式洋房

積分: 307


15#
發表於 11-12-18 00:06 |只看該作者


珍珠宮

積分: 43019

育兒性格勳章 睛靈勳章


16#
發表於 11-12-18 00:12 |只看該作者


男爵府

積分: 9408


17#
發表於 11-12-18 00:13 |只看該作者

回覆:田心 的帖子

相愛很難



耐心地等待成功


禁止發言

積分: 1082


18#
發表於 11-12-18 02:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10172


19#
發表於 11-12-18 04:27 |只看該作者
我同老公結咗婚四年幾,但係講咗十幾次離婚,佢仲要次次都無say sorry,都係我氹番佢,因為個仔仲細,我無得簡...


大宅

積分: 1891


20#
發表於 11-12-18 07:58 |只看該作者

回覆:結婚四年,講咗五次離婚!

其實我好冷靜。我成四十歲人,唔係溫室長大的小花,我出身中上家庭,人生路上我有經歷大風浪。我知道家庭路上都唔係平坦,唔好話兩夫妻,兄弟姊妹一同成長都有磨擦,何況係兩人各自生活成三十幾四十年先一齊生活。

婚姻係一個promise but not guarantee!冇保證一杋風順,冇保證會白頭到老,要睇各人造化!兩夫妻要有商量,有事要共同面對。

當佢係一個無商量的人,結婚四年只有我同佢講,佢呢做完我先知!遇上困難只會逃避,婚姻如是。
我父母都離了婚,我媽咪忍我老豆二十幾年,因為要等最細個仔出身,到最後忍到心臓病,身心受傷,互相怨恨!何必呢!

離婚並唔係壞事,當倆人無法生活落去,早分開總比去到互相怨恨的地步才分好。加上有小朋友,學校親子活動有好多,父母都會出席,難道面左左或是旦一方唔去?小朋友日日係係屋企互當透明,兩句唔係就閙交,都唔係幾好。父母係生活唔協調,唔代表唔可共同養小朋友。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo