自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 33339

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-3-14 21:09 |只看該作者
Yamaha , Kawai 邊種好?Thx!


男爵府

積分: 8547


2#
發表於 12-3-14 21:20 |只看該作者

回覆:要幫呀囡買琴請幫忙

2部琴的音質各有不同,睇下自己鐘意邊種



禁止在戶名,頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結。


禁止訪問

積分: 19003

好媽媽勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-3-14 21:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33339

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-3-14 21:29 |只看該作者
回覆 babycoming 的帖子

我有去試過Yamaha清翠D而Kawai就實D,但始終不太懂


珍珠宮

積分: 33339

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-3-14 21:33 |只看該作者
回覆 ming2 的帖子

我睇Yamaha U1 和 Kawai K7,兩個錢差不多, Kawai有大譜架而Yamaha有名氣真係唔識揀


禁止訪問

積分: 19003

好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-3-14 21:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33339

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 12-3-14 21:47 |只看該作者
回覆 ming2 的帖子

係呀,5歲


男爵府

積分: 6552


8#
發表於 12-3-14 21:59 |只看該作者

回覆:要幫呀囡買琴請幫忙

你地知唔知邊到有人收琵琶丫?




珍珠宮

積分: 33339

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-3-14 22:04 |只看該作者
回覆 kaxyz 的帖子

Sorry!唔知


珍珠宮

積分: 33339

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-3-14 22:53 |只看該作者
不過有D專門店好睇底Kawai,攪到唔知信邊個mouth:


禁止訪問

積分: 19003

好媽媽勳章 畀面勳章


11#
發表於 12-3-14 23:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 19003

好媽媽勳章 畀面勳章


12#
發表於 12-3-14 23:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6040


13#
發表於 12-3-14 23:22 |只看該作者
我鋼琴老師自已都用kawaii,佢話好,如果我依家要再買,我諗我都會買kawaii

p.s. 我本身0個個係yamaha


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-3-14 23:27 |只看該作者

引用:Quote:saiwai+發表於+12-3-14+21:47+回覆+m

原帖由 ming2 於 12-03-14 發表
如果係5歲人仔,我會建議你買個大譜架俾佢...對佢會有幫助多d..
唔係呀嘛大拿拿萬萬聲買個琴,只係純粹用譜架大細來決定。。。。。。無言




禁止訪問

積分: 19003

好媽媽勳章 畀面勳章


15#
發表於 12-3-14 23:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33339

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-3-14 23:33 |只看該作者
回覆 ming2 的帖子

老師建議都係一樣


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-3-14 23:42 |只看該作者

引用:Quote:晴B媽+發表於+12-3-14+23:27+唔係呀

原帖由 ming2 於 12-03-14 發表
我0既意思係...如果樓主個budget係預左買個好少少0既琴,有得u1 or K7呢兩個model,我會建議佢考慮大譜架對小 ...
OIC



點評

ming2    發表於 12-3-14 23:43


禁止訪問

積分: 3611


18#
發表於 12-3-15 02:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2205


19#
發表於 12-3-15 02:31 |只看該作者
個人覺得kawaii落鍵手感重d, 比較適合練習用。並認同用外置大譜架好, 否則未來考試比賽彈Grand piano時小朋友視覺上會唔習慣。


大宅

積分: 2205


20#
發表於 12-3-15 02:38 |只看該作者
回覆 6191094 的帖子

大時大節都會話seasonal sale, 不過唔係熱賣model, YAMAHA KAWAII熱賣model比較小減, 但你都可以留意下d廣告, 突然可能會有隻款做特價...另外, 如果識人買都應該會平dd

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo