樓市動向

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3886


1#
發表於 12-3-11 01:42 |只看該作者
請問澳海城新樓1400尺或九龍塘舊樓2000尺好呢?邊區保值D?
PS.我不需要選校網的.謝謝


大宅

積分: 1056


2#
發表於 12-3-11 03:54 |只看該作者
九龍塘好,因校網好


大宅

積分: 1056


3#
發表於 12-3-11 03:55 |只看該作者
澳海城新樓近大角咀,又不實用


大宅

積分: 3886


4#
發表於 12-3-11 17:07 |只看該作者
謝謝!九龍塘四十年樓齡,望樓景,去街市要坐2轉車到街市.要大執裝修,因為屋內真係好殘,不過可以住大d,同靚既區分,澳海城就望海景,樓下有商場,去街市行5分鐘,有機鐵有地鐵,不過7成都係大陸人住,同埋區分唔值咁既價錢.將來放售那裡會易d呢?

點評

naviegirl  有機鐵 o羊?????  發表於 12-3-14 14:55


大宅

積分: 3341


5#
發表於 12-3-14 02:21 |只看該作者
chigiwing 發表於 12-3-11 17:07
謝謝!九龍塘四十年樓齡,望樓景,去街市要坐2轉車到街市.要大執裝修,因為屋內真係好殘,不過可以住大d,同靚既 ...

我剛剛買奧運 - 之前我也有你的考慮,但最終決定買奧運,比九龍塘新。就個人而言,我喜歡住在九龍塘,但我認為奧運長期投資價值較高 ...


男爵府

積分: 7009


6#
發表於 12-3-14 10:03 |只看該作者

引用:謝謝!九龍塘四十年樓齡,望樓景,去街市要坐2

原帖由 chigiwing 於 12-03-11 發表
謝謝!九龍塘四十年樓齡,望樓景,去街市要坐2轉車到街市.要大執裝修,因為屋內真係好殘,不過可以住大d,同靚既 ...
Based on the principle of Location Location Location, it is recommended to choose Kowloon Tong.



**************************************** 芍妤bb 10/11/2004 在聖保祿醫院出世,體重 2.6Kg。 ****************************************


伯爵府

積分: 15053


7#
發表於 12-3-14 10:50 |只看該作者
九龍塘,又大D,供應唔會多,值錢D


伯爵府

積分: 19602


8#
發表於 12-3-14 11:40 |只看該作者

回覆:chigiwing 的帖子

自住嘅先睇自己喜好需要,熱鬧有會所揀奧運,清靜自己楂車楝九龍塘




大宅

積分: 4891


9#
發表於 12-3-14 12:14 |只看該作者

回覆:澳海城或九龍塘好?

九龍塘




大宅

積分: 1842


10#
發表於 12-3-14 14:51 |只看該作者
我都覺得睇個人愛好和習慣:
1.你會唔會去街市? 街市d野真係好新鮮,但係就好混亂! 有d人鍾意在超市買野架!
2.架車係唔係你對腳? 係唔係去超級市場都會揸車?
3. 你會唔會落街食早餐, 抑或成日在家食工人煮既都無所謂?
4. 你鍾唔鍾意一落街就有野買!

我好清楚了解自己,所以一定唔會用呢兩處作比較! 對於我來說,如果附近無茶餐廳, 就算住山頂都未必開心!


大宅

積分: 3886


11#
發表於 12-3-14 17:39 |只看該作者
我,父母,呀妹,c6,工人一共6個人住
澳海城父母有街市有餐廳方便d,但住得好逼.九龍塘一家住得舒服d,但兩佬又唔方便.


公爵府

積分: 29959

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


12#
發表於 12-3-14 18:01 |只看該作者
本帖最後由 Jasber 於 12-3-14 18:29 編輯

九龍塘都有好多巴士小巴,落旺角或者九龍城買野或者食茶餐廳,都好方便,唔係去左美加,唔揸車唔等於跛脚,九龍塘係用家市場,唔会大升大跌,但長線實賺,實有租客同你守。


公爵府

積分: 29959

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


13#
發表於 12-3-14 18:01 |只看該作者
本帖最後由 Jasber 於 12-3-14 18:35 編輯

Location 唔講, 淨計呎數, 九龍塘2000呎 等如 2間 澳海 1400呎


禁止訪問

積分: 9162


14#
發表於 12-3-14 18:39 |只看該作者

回覆:澳海城或九龍塘好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3886


15#
發表於 12-3-14 18:50 |只看該作者
回覆 jasber 的帖子

剛有朋友買咗九龍塘,而家澳海城1400尺等如九龍塘2000尺價錢...


公爵府

積分: 28457


16#
發表於 12-3-14 19:02 |只看該作者
Olympic expenisve than Kln Tong !??


公爵府

積分: 29959

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


17#
發表於 12-3-14 19:03 |只看該作者
chigiwing 發表於 12-3-14 18:50
回覆 jasber 的帖子

剛有朋友買咗九龍塘,而家澳海城1400尺等如九龍塘2000尺價錢...

係架, 同樣資金投入, 但住大一倍, 你點揀?
另九龍塘同澳海城尺價比, 九龍塘都未去到咁"癲"


公爵府

積分: 29959

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


18#
發表於 12-3-14 19:05 |只看該作者
hksunshine 發表於 12-3-14 19:02
Olympic expenisve than Kln Tong !??

九龍塘舊樓(20yr+)都未使$10K/呎


大宅

積分: 1842


19#
發表於 12-3-15 09:56 |只看該作者
奧運站有b6人托住個市,所以個價炒得好高! 所以我一直都覺得唔值,但仍然貪戀住佢既方便, 行幾分鐘就去到旺角,去尖沙咀的士都係30蚊(所以我都唔揸車去旺區)!
九龍塘真係要睇下邊個位! 如果近太子道or界限街那邊, 馬路d巴士望到入屋,不過山上又唔方便! 奧運站就大部份都係開揚景, 由高望下既感覺唔同!
不過坦白講,如果同兩老住,我會揀九龍塘,因為1400呎奧運站根本唔夠你一家六口住,那些細房根本放唔落4呎床,兩個老人點住一間房?(老人通常都有好多雜物), 實在太擠逼啦!


禁止訪問

積分: 1463


20#
發表於 12-3-15 11:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo