在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 371


1#
發表於 05-12-4 23:24 |只看該作者

有幾多媽咪打算過年後辭職

該用戶已被刪除

2#
發表於 05-12-8 13:26 |只看該作者

Re: 有幾多媽咪打算過年後辭職

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49733

畀面勳章


3#
發表於 05-12-8 13:45 |只看該作者

Re: 有幾多媽咪打算過年後辭職

我成日都唔想do架啦

不過而家份工做左成13年,咩都化啦 ?-(

我希望等阿囡上小學(3年後)就唔做,做個full time 媽咪

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo