在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 617


1#
發表於 05-12-7 17:49 |只看該作者

請問有冇人係o係銀行做市場推廣部做呀?

平淡是福, 開心每一天 :-D 心已滿足, 皆因身邊有庝愛自己的人~~


別墅

積分: 617


2#
發表於 05-12-7 18:03 |只看該作者

Re: 請問有冇人係o係銀行做市場推廣部做呀?

PS: 應該是在信用咭部門做, 我有野想問.
平淡是福, 開心每一天 :-D 心已滿足, 皆因身邊有庝愛自己的人~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo