在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 199


1#
發表於 12-3-20 23:01 |只看該作者
收到風老闆等我放完產假之後炒我。

可以炒嗎?




大宅

積分: 1751


2#
發表於 12-3-20 23:27 |只看該作者
其實係唔可以炒, 如果佢炒可以去平機會告佢。
我老闆都係咁衰,全公司都加人工,我收到風佢唔加我人工仲話我放產假law 左佢著數,仲想用減人工迫我走。
老實講, 我問心無愧,邊個同事放假又係我頂佢地d野,有d同事成日上網,乜都話唔識唔做,咪又係我做。佢地有得加, 我就冇仲要減,我都真係嬲到上心口
真係想放完產假炒左佢

點評

wongjoetabo  辭職 la  發表於 12-3-21 13:44


大宅

積分: 2064


3#
發表於 12-3-21 00:01 |只看該作者

回覆:產後解僱

問過勞工處,放完產假,保障期就完左,法例上公司係可以產假後第一天返工即炒你!




大宅

積分: 2064


4#
發表於 12-3-21 00:04 |只看該作者

回覆:產後解僱

問過勞工處,放完產假,保障期就完左,法例上公司係可以產假後第一天返工即炒你!





大宅

積分: 2064


5#
發表於 12-3-21 00:04 |只看該作者

回覆:產後解僱

問過勞工處,放完產假,保障期就完左,法例上公司係可以產假後第一天返工即炒你!




男爵府

積分: 5376


6#
發表於 12-3-21 00:17 |只看該作者
如果佢真係炒你,要問下佢咩reason,之後去平機會備案


別墅

積分: 513


7#
發表於 12-3-21 00:26 |只看該作者
算啦。你有bb個時你老闆有冇處處「維」「爛」你呀、有冇乜都唔「洗」你做、日日叫其他同事在你做這的文件找錯處、日日番到公司齋坐、日日黑口黑面、唔比你睇醫生(要佢只定日子先可以請假去睇)。我有咗bb果時我老闆就這樣對我,「整」到我要睇精神科醫生;次次睇完產科同其他科都唔「敢」同佢講下次睇醫生的日期。佢都係一番工炒咗我,重要立即走,有比多一個月糧又如何。這個老闆小心佢有報應。

點評

hoiching0516  同你一樣! 真係人在做, 天在看,會有報應  發表於 12-3-27 15:04


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 12-3-21 06:28 |只看該作者

回覆:iplamnoel 的帖子

我係第四日, 仲想我攪掂個跟手唔識做既野, 儍既:;pppp:



birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


男爵府

積分: 6624


9#
發表於 12-3-21 08:56 |只看該作者
可以, 因為我有朋友試過, 第一日即抄


伯爵府

積分: 15018

2025勳章蛇年勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 叻叻勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-3-21 10:02 |只看該作者
我都試過, 大肚時, 2個經理係無喇喇叫我入房, 當時我係跑到數架, 唔明點解要同我嘈(叫我唔好做, 辭職), 我咪話囉, 你叫我唔做就唔做呀, 我唔會辭職架, 我忍得好辛苦, 強忍淚水, 仲要同個同事嘈交, 我都唔弱架, 鬧到佢都唔再出聲, 之後, 屋企真係有D事, 我都無做喇.
http://www.baby-kingdom.com/static/image/smiley/default/bb69.gif[/img]


複式洋房

積分: 199


11#
發表於 12-3-21 11:35 |只看該作者

產後解僱

哦…等佢返去炒我陪返一個月比我




珍珠宮

積分: 32146

BK Milk勳章


12#
發表於 12-3-21 13:22 |只看該作者
same with you, take care BB & find other new job


大宅

積分: 2092


13#
發表於 12-3-21 13:42 |只看該作者

回覆:bear曾 的帖子

咁似我嘅?不過我就無減人工。啲老細真衰~




公爵府

積分: 25680

好媽媽勳章 醒目開學勳章


14#
發表於 12-3-21 13:55 |只看該作者
why 唔可以炒你? 你都放完產假ar, 睇怕你老闆唔會咁傻仔話驚你生完, 多請假。

自己搵定工啦!
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 7178

熱血勳章 爸B勳章


15#
發表於 12-3-21 13:58 |只看該作者
如果公司真係咁衰要炒你, 產假又放左. 佢炒都只要多一個月錢/通知...
去平機會都無用,

現在未確認, 唔好理佢, 安心養胎同休息多D...


男爵府

積分: 8108

畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-3-21 14:00 |只看該作者
放完先算..好好休息..唔好諗咁多~


複式洋房

積分: 116


17#
發表於 12-3-21 14:32 |只看該作者

回覆:產後解僱

我都係,放完產假等俾佢炒!
佢仲衰到話我之前檢查應該用自己大假,唔應該拎咁多「病假」!




大宅

積分: 3101

畀面勳章


18#
發表於 12-3-21 15:05 |只看該作者
AGREE,養好身體再想吧...add oil


子爵府

積分: 11041

BK Milk勳章 畀面勳章


19#
發表於 12-3-21 17:54 |只看該作者
有補一個月代通知金,仲好.

點評

SAGO  AGREE  發表於 12-3-24 10:32


伯爵府

積分: 16751

春季勳章 好媽媽勳章


20#
發表於 12-3-22 15:20 |只看該作者
我朋友試過, 放完假返左一個月工架, 炒左後上平機會!
賠錢, 好似賠左幾個月糧, 因為個個都有bonus, 係佢冇, 所以賠多少少!
今晚又OT!!!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo