時政擂台

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 504


1#
發表於 12-3-22 02:51 |只看該作者
本帖最後由 衰衰格格 於 12-3-22 03:50 編輯




http://www.youtube.com/watch?v=S58FG_-8XkI&feature=youtu.be


禁止訪問

積分: 21947


2#
發表於 12-3-22 07:17 |只看該作者

回覆:衰衰格格 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20453

MommyPanel勳章


3#
發表於 12-3-22 08:14 |只看該作者

回覆:梁慕嫻:梁振英一定係共產黨黨員






水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 12-3-22 09:00 |只看該作者
回覆 衰衰格格 的帖子

極不希望他當選.....


禁止訪問

積分: 1258


5#
發表於 12-3-22 09:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 12-3-22 09:35 |只看該作者
香港人始終難逃被共產黨管治

點評

pchiu  oh... 我諗都係!!  tks.  發表於 12-3-22 09:41


大宅

積分: 3727

畀面勳章


7#
發表於 12-3-22 09:42 |只看該作者

回覆:梁慕嫻:梁振英一定係共產黨黨員

十幾年前,我亞爸已經話cy係中國培育出來的共產黨




子爵府

積分: 14685

畀面勳章


8#
發表於 12-3-22 09:45 |只看該作者

梁慕嫻:梁振英一定係共產黨黨員

我對兩位特首候選人都不支持:;pppp:最好流選




侯爵府

積分: 21276

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


9#
發表於 12-3-22 10:00 |只看該作者


珍珠宮

積分: 34238

熱血金章


10#
發表於 12-3-22 10:16 |只看該作者

引用:香港人始終難逃被共產黨管治

原帖由 kitbebe 於 12-03-22 發表
香港人始終難逃被共產黨管治
對!只是時間問題。
之前兩位夠唔係黨員,一樣比香港人鬧。



我的格言:  冇記性, 唔緊要. 可以唔記得的, 即係--唔係好緊要既野.
唔係好緊要既野, 咁! 唔記得都唔緊要!!!


複式洋房

積分: 449


11#
發表於 12-3-22 11:40 |只看該作者
我之前睇過司徒華"大江東去"既回憶錄, 佢都話梁振英一定係共產黨員

點評

danieltung  可惜華叔都係共產黨........  發表於 12-3-22 12:00


翡翠宮

積分: 86438


12#
發表於 12-3-22 11:48 |只看該作者
無耐


珍珠宮

積分: 38598

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


13#
發表於 12-3-22 11:51 |只看該作者
都係果句, 係HK呢個地方, 就算特首係唔係黨員.

最終&其實&由頭到尾&回歸以來都係黨人治港.

點評

danieltung  港人治港... 不過港人冇政權, 只有治權; 高度自治, 而唔係絕對自治.........  發表於 12-3-22 12:03


男爵府

積分: 8402


14#
發表於 12-3-22 11:56 |只看該作者
香港已收歸中國啦! 係唔係黨員都唔緊要啦!
大家唔好咁天真, 香港真的可自己選特首,


禁止訪問

積分: 67964


15#
發表於 12-3-22 11:58 |只看該作者

引用:我之前睇過司徒華"大江東去"既回憶錄,+佢都

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 91064

2025勳章蛇年勳章


16#
發表於 12-3-22 12:00 |只看該作者
其實...梁女士都係得一個POINT黎做出呢個推論...英文GRAMMAR好多時都有EXCEPTION啦...會唔會咁啱今次只係一個EXCEPTIONAL CASE呢?

不過如果話CY係中共培養出黎既共產黨員...咁地產黨點解唔可以搵番過有D份量有D品格既人出黎對撼呢?點解香港培養唔到D有質素既人出黎呢?係咪香港既悲哀呢?定係地產黨惡得太耐, 以為一定得呢


複式洋房

積分: 184


17#
發表於 12-3-22 12:18 |只看該作者

梁慕嫻:梁振英一定係共產黨黨員

其實共黨唔共黨有乜問題,曾朋友夠英啦,最後又係個小小人,最重要係真心令香港向前行,不要像過去15年一樣,没有向前,所有基健停下來,
梁生上台樓價會跌,一d都唔出奇,你地自已睇,屯門個新盤意向價—萬蚊一呎,邊有可能ga, 為下一代好,一定要改变



點評

Q2010  贊成,要改變,希望CY能眾望所歸  發表於 12-3-22 18:55


伯爵府

積分: 16822


18#
發表於 12-3-22 12:48 |只看該作者
原來宜家香港人咁接受黨,真係好愛國
我地唔需要普選, 因我地接受黨的直接領導
雙非,來吧, 因為再無分中港了,我們是一家
自駕遊請直接出入
我地要共產富人之富
還富於黨於民
幫助有需要之雙非
及舒解神州有需要之市民


別墅

積分: 504


19#
發表於 12-3-22 14:30 |只看該作者
本帖最後由 衰衰格格 於 12-3-22 14:32 編輯

最大問題係 cy 一而再再而三咁話自己唔係共產黨黨員

點評

caramelpudding  呢D算唔算係個人誠信問題?  發表於 12-3-22 17:08

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo