時政擂台

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 15530


1#
發表於 12-3-22 12:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-3-22 12:34 |只看該作者
香港遊戲規則不嬲係由控方(舉證),幾時變咗遊戲規則啦?定係唐先生自訂法律啦?
香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


禁止訪問

積分: 29500

好媽媽勳章


3#
發表於 12-3-22 12:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 29500

好媽媽勳章


4#
發表於 12-3-22 12:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 29500

好媽媽勳章


5#
發表於 12-3-22 12:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3356

畀面勳章


6#
發表於 12-3-22 13:05 |只看該作者

回覆:oldcake 的帖子

幾時走返去中國帝王時代架



點評

cmember  自從政棍出現時,香港就開始有人玩文革,只要有傳聞,就批鬥你.......  發表於 12-3-23 01:40


大宅

積分: 3773


7#
發表於 12-3-22 13:20 |只看該作者
Henrymama 發表於


禁止訪問

積分: 67964


8#
發表於 12-3-22 13:22 |只看該作者

引用:Quote:rabbit75+發表於+12-3-22+12:34+香港

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3773


9#
發表於 12-3-22 13:25 |只看該作者
回覆 Henrymama 的帖子

同意


大宅

積分: 3773


10#
發表於 12-3-22 13:27 |只看該作者
回覆 Henrymama 的帖子

同意


男爵府

積分: 8171


11#
發表於 12-3-22 13:45 |只看該作者
近來一些名人, 名咀一方面說支持法治, 但在沒有足夠證據的情況下說推算某人是黨員, 不斷散佈他上台就代表黨員治港; 又推算他會秋後算帳(現在好像他被人抽番九年前的帳來跟他算喎); 又推算他上台後會沒言論示威自由等, 大肆宣傳白色恐怖, 但就樣樣證據都欠奉. 可能有人說若他不是的話, 為何有這麼多人說他是. 我想問問大家, 法治的根本是什麼, 要定一個人罪, 到底是證據重要, 還是只要多人說他是, 那他就是, 而不需充足證據呢?
我支持梁生並不麻木, 我是看了很多資料才作出這決定, 我覺得可以給他一個機會, 我不怕他奸, 賣了香港, 畢竟有反對派, 立法會, 傳媒, 市民盯著, 若任何人明天能拿出確實證據證明他貪污, 以權謀私等, 我一樣會遣責他, 要求他下台.

點評

cmember  依家香港越來越似文革時的中國,亂扣冒子,有傳聞就去批鬥,老豆都唔放過.  發表於 12-3-23 01:42
Carelesswhisper  Agreed!  發表於 12-3-22 13:56


禁止訪問

積分: 15530


12#
發表於 12-3-22 13:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 15530


13#
發表於 12-3-22 13:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 60261

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 12-3-22 13:59 |只看該作者

引用:Quote:rabbit75+發表於+12-3-22+12:34+香港

原帖由 oldcake 於 12-03-22 發表
兔兄, 你有冇睇過呢單新聞, 睇下涼瓜杰講乜

http://hk.news.yahoo.com/%E6%9D%8E%E5%8D%93%E4%BA ...
呢條友真係讀屎片,叫佢收檔啦:;pppp:



點評

cmember  佢已經收左檔啦,無人搵佢打官司啦,如果有就唔使成日出來吹水唔抹咀啦.  發表於 12-3-23 01:44


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


15#
發表於 12-3-22 14:10 |只看該作者
仁楂杰一向都係抽水王, 發表有利自己的言論, 本末倒置, 枉為大律C, 想踩住CY上位, 自己升呢, 咪發夢喇!

點評

cmember  只要踩住最紅最熱的一個先有機會抽水呢,我都唔會踩何龜啦.  發表於 12-3-23 01:44


公爵府

積分: 26643

好媽媽勳章


16#
發表於 12-3-22 14:19 |只看該作者
jaci 發表於 12-3-22 13:45
近來一些名人, 名咀一方面說支持法治, 但在沒有足夠證據的情況下說推算某人是黨員, 不斷散佈他上台就代表黨 ...
同意
之前曾蔭權上台, 我同老公講
應該好丫, 佢由低做起, 財政司/政務司/特首, 一步步上, 感覺良好
又係由英治起已經效力政府, 應該好清楚結構, 程序, , 經驗好, 人脈都應該不弱
結果呢?

CY日後會點, 大家且拭目以待; 人人都會變, 覺今是而昨非又得, 為以往所作而汗顏亦可以
總不能因為怕佢會點點點, 而擺件廢柴上去, 不合邏輯.

除非, 既得利益者清楚知道, CY上場, 佢地會好大鑊; 自然會無所不用其極.

點評

cmember  非常同意,可能老梁一朝得志都唔定,但係呢一刻,無選擇下,無理由選唐豬.  發表於 12-3-23 01:46


公爵府

積分: 26643

好媽媽勳章


17#
發表於 12-3-22 14:21 |只看該作者
Henrymama 發表於 12-3-22 13:56
copied from HK Discuss:

糖糖以及背後大財團、地產商、富豪,全部既得利益者拚盡全力,不惜一切都要阻止 ...
更可悲嘅係, 有人話泛民就係民意
頂~ 十幾年前可能係, 而家, 最少不代表我!

點評

cmember  重有我,任何一個黨派成日都話代表七百萬市民,我想講,我無比你地代表過我.  發表於 12-3-23 01:47


男爵府

積分: 8037


18#
發表於 12-3-22 14:41 |只看該作者
內地重手壓樓市,我唸D地產商最驚香港學內地。

香港的樓市(其實全世界都係一樣)...買左樓的人就會成為既得利益者,怕樓市跌會蝕錢,銀行借左錢俾人買樓(借左七成),樓價跌,佢地借出的錢就變得無mug保障...地產商賺少左,固然又吾開心。

在香港,買左樓的人遠比未買樓的人多(吾計果D買吾起私樓的草根階層),因此怕樓價跌的人遠比等緊買樓的人多。所以政府吾會亦都吾敢推跌樓市。

我都吾同意推低樓價,但係我覺得政府應該限制外來投資者將樓價炒得太高,政府應該適時干預樓市。

買股票你係有錢先至買,但係住屋有無錢都要住,希望下屆政府在房屋問題上處理得更好。

點評

Henrymama    發表於 12-3-22 22:26
[img align=left]C:\my documents\IMG_1427_1_1_1[/img] [img align=right]C:\my documents\DSCN1156 10-04-2004_1_4_1[/img]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo