內地重手壓樓市,我唸D地產商最驚香港學內地。
香港的樓市(其實全世界都係一樣)...買左樓的人就會成為既得利益者,怕樓市跌會蝕錢,銀行借左錢俾人買樓(借左七成),樓價跌,佢地借出的錢就變得無mug保障...地產商賺少左,固然又吾開心。
在香港,買左樓的人遠比未買樓的人多(吾計果D買吾起私樓的草根階層),因此怕樓價跌的人遠比等緊買樓的人多。所以政府吾會亦都吾敢推跌樓市。
我都吾同意推低樓價,但係我覺得政府應該限制外來投資者將樓價炒得太高,政府應該適時干預樓市。
買股票你係有錢先至買,但係住屋有無錢都要住,希望下屆政府在房屋問題上處理得更好。
[img align=left]C:\my documents\IMG_1427_1_1_1[/img]
[img align=right]C:\my documents\DSCN1156 10-04-2004_1_4_1[/img]