在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6906


1#
發表於 12-3-23 14:26 |只看該作者
可否 share 吓你哋在公司點 arrange 泵奶時間同用咩裝?想參考吓因我就快返工!由於我得好少奶,都唔知用乜裝好。


大宅

積分: 4388


2#
發表於 12-3-23 15:42 |只看該作者
泵完倒入儲奶袋, 封好後放入密實盒再放入雪櫃冰格.
返工後自然多番奶, 因為吾使密密泵. 我番工都係泵兩次,每次半小時.每次都有6-7安. 當然你要識點去引奶陣才會多奶.


禁止訪問

積分: 882


3#
發表於 12-3-23 17:52 |只看該作者

回覆:要返工的人奶媽媽,請問你哋點 arrange 在公司泵出來啲奶?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6906


4#
發表於 12-3-23 19:02 |只看該作者
多謝媽媽們的 share! 其實我得好少奶,所以BB都係食奶粉多,真係好想放棄!但都想試下泵到幾多就幾多,少少都想比BB食!所以我估我一個樽都夠了!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo