在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1675


1#
發表於 12-3-21 22:56 |只看該作者
以前未有同未生之前,都會OT都八、九點!但而家一夠鐘,無咩特別都會準時走!(bb只有四個半月)其他媽媽們你哋係點架?




大宅

積分: 3487


2#
發表於 12-3-21 23:10 |只看該作者

回覆:會準時放工睇bb嗎?

日日都準時~




大宅

積分: 1675


3#
發表於 12-3-21 23:18 |只看該作者

引用:日日都準時~ +

原帖由 gracedolly 於 12-03-21 發表
日日都準時~
我都係呀!但老闆想我好似以前咁,覺得準時走係懶!




子爵府

積分: 12620


4#
發表於 12-3-21 23:30 |只看該作者
我都係準時走架, 除非真係好需要或者有特別事啦!
其實我都唔明點解老細們覺得遲走先係好員工呢, 做哂嘢咪得囉!


大宅

積分: 1675


5#
發表於 12-3-21 23:41 |只看該作者

引用:我都係準時走架,+除非真係好需要或者有特別

原帖由 yankaka 於 12-03-21 發表
我都係準時走架, 除非真係好需要或者有特別事啦!
其實我都唔明點解老細們覺得遲走先係好員工呢, 做哂嘢咪得 ...
無錯!ot先叫做野不過我無理,照收工!你呢?




男爵府

積分: 5376


6#
發表於 12-3-21 23:59 |只看該作者
我都覺得係,ot唔代表佢做得野,可能佢hea足一日,ot先做,基本上如果d野係meet到deadline係冇問題


大宅

積分: 1675


7#
發表於 12-3-22 00:00 |只看該作者

引用:我都覺得係,ot唔代表佢做得野,可能佢hea足

原帖由 sasa1034 於 12-03-21 發表
我都覺得係,ot唔代表佢做得野,可能佢hea足一日,ot先做,基本上如果d野係meet到deadline係冇問題 ...
同意




男爵府

積分: 9089


8#
發表於 12-3-22 00:07 |只看該作者
好想準時走,但多數唔得,其實已經7點先走!但都好似係最差員工,因公司有啲工作狂同事,同埋工作狂上司,佢地好似唔使返屋企,最慘係佢地嚟至日本韓國呢啲國家,女人係唔應該工作...


別墅

積分: 793


9#
發表於 12-3-22 00:38 |只看該作者

會準時放工睇bb嗎?

我已經放八點,一收工即走,好少好少有加班




大宅

積分: 1675


10#
發表於 12-3-22 00:58 |只看該作者

回覆:kitman0628 的帖子

都返咗9粒鐘啦!唔使休息咩?我都有家庭架!又唔係俾十萬九千七!生仔之後當然係家庭為重!生完要養之外仲要教架!啲老闆都short short哋!



點評

JenLau88  100% Agree~!!!   發表於 12-3-22 11:46


男爵府

積分: 5376


11#
發表於 12-3-22 01:07 |只看該作者

回覆:會準時放工睇bb嗎?

所以係要定最高工時,好似何x仁講,政府想人生多啲小朋友就要做下野,開工開成咁,返到屋企都唔想搞啦。我自己就會用埋午飯時間做野,放5:30,6:00先走。唔通冇野做等野來做?




禁止訪問

積分: 2695

畀面勳章


12#
發表於 12-3-22 01:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5456


13#
發表於 12-3-22 02:17 |只看該作者

回覆:會準時放工睇bb嗎?

我未試過準時收工呀除左剛剛新入職果時之外,同成日要帶野返屋企做,所以我決定


男爵府

積分: 6906


14#
發表於 12-3-22 11:48 |只看該作者
即走啦!而家賣身咩!啲嘢邊會做得完,唔 urgent 等第二日先搞!


男爵府

積分: 5586


15#
發表於 12-3-22 11:49 |只看該作者
準時閃 ,, 除非真係要ot


大宅

積分: 4791


16#
發表於 12-3-22 12:01 |只看該作者
一季有幾日OT啦.


大宅

積分: 3097


17#
發表於 12-3-22 12:02 |只看該作者
我之前做製衣跟單, 晚晚都要ot, 因為有2個小朋友, 而家轉行去做文員, 絕對是為左唔駛ot, 早d返屋企看小朋友.


子爵府

積分: 14352

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 12-3-22 12:09 |只看該作者
一定準時走...趕回家湊b


男爵府

積分: 7682

畀面勳章


19#
發表於 12-3-22 12:11 |只看該作者
雖然我係管理層,但我都係日日準時走,我唔覺得OT會提高生產力。


伯爵府

積分: 16486

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 12-3-22 14:25 |只看該作者
日日都準時走,留多一分鐘都唔想
拉拉手,好朋友,家姐豬豬,細佬牛牛^_^

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo