夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 595


1#
發表於 12-4-9 16:30 |只看該作者
和c6一齊都10年有多, 我們倆個每月必嘈番次先安樂, 雖然係咁, 但我地既感情都係唔差. 以往嘈交, 我每次都頂唔順佢對我既不瞅不睬, 會主動的搵佢黎講數, 但今次我無.
我第一次覺得唔想同佢講太多野. 話我唔愛佢咩, 唔係! 如果我唔再愛佢, 我係嘈果日就帶住d女走左, 但我選擇留係度, 但留係度令我更痛苦. 諗起因為佢而對唔住外家的人, 令我更痛苦.
我亦第一次覺得我無錯, 我外家係無錢, 我阿爸阿媽係唔識交仔女, 係"種"個仔. 唔通因為咁而你想見就叫佢地黎, 你唔想見就趕佢地走? 無錯, 你無出聲趕佢地走, 但你同我講既野就等同於叫我趕佢地走. 你見到我父母上黎攞番d野, 你無離開個房一步, 無理過我父母. 果一刻我心痛我父母, 我心痛佢2老不出一句聲就走, 阿爸無出聲, 無黑面, 無表情, 係門口等車黎, 阿媽一路同我講, 返上去唔好同佢嘈, 下次問到佢同意先黎, 大溝通好先. 唔好唔開心.
我因為怕失去你, 當日嘈交後, 你話唔好再提呢件事. ok, 可以唔提, 但你同我心裡果條刺有拔走嗎? 大家的行為又如以往嗎?
我一直唔敢搵我父母細佬妹, 唔係怕比佢地話, 係無面目面對佢地.
我唔知可以同邊個講, 同朋友咩? 有事就鐘無艷, 無事就夏迎春, 好意思找他們嗎? 所以只好係呢度嘆一口氣.....


子爵府

積分: 14523


2#
發表於 12-4-9 20:00 |只看該作者

回覆:mimibebe 的帖子

父母...細路妹都係至親... 搵番佢地... 吾好左諗右諗... 開心d



點評

wong191   同意  發表於 12-4-9 23:36


子爵府

積分: 11277


3#
發表於 12-4-9 20:09 |只看該作者

真真正正的想離開這個家!!

點解咁儍,唔揾自己家人呀?就算你c6幾唔鍾意都好,都不能這樣!




子爵府

積分: 11454


4#
發表於 12-4-9 23:08 |只看該作者
你父母上去你home執反d野? 佢地住你home? 定來短住? 吾多明. sorry!!


瑪瑙宮

積分: 139710


5#
發表於 12-4-9 23:26 |只看該作者
您意思係佢愛您, 但不能愛屋及鳥嗎? 手心又肉, 手背又肉, 真係難委您. 但係又唔會去到離婚的階段, 咁您 EQ 要提高再提高, 唔好谷死自己.


男爵府

積分: 6921

BB防敏心得分享勳章


6#
發表於 12-4-9 23:37 |只看該作者

回覆:真真正正的想離開這個家!!

屋企人先系最重要嘅,無論出乜事,佢哋都會系後面撐你,快D搵番佢哋啦~




複式洋房

積分: 119


7#
發表於 12-4-9 23:38 |只看該作者

引用:和c6一齊都10年有多,+我們倆個每月必嘈番次

原帖由 mimibebe 於 12-04-09 發表
和c6一齊都10年有多, 我們倆個每月必嘈番次先安樂, 雖然係咁, 但我地既感情都係唔差. 以往嘈交, 我每次都 ...
我都曾經有類似嘅經歷,我情形係當時同老公關係差,老公對我父母態度差,而家我地關係好左,c6對我阿爸阿媽都好好。最緊要搵到問題所在,而家反而陪多d 自己父母補番數,吾好灰心,希望在明天!




禁止訪問

積分: 5752


8#
發表於 12-4-9 23:50 |只看該作者

回覆:ccn008 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10310


9#
發表於 12-4-10 00:44 |只看該作者

回覆:真真正正的想離開這個家!!

我會即刻搵返父母,唔好做會令自己後悔嘅事




禁止發言

積分: 16954


10#
發表於 12-4-10 00:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 595


11#
發表於 12-4-10 16:55 |只看該作者
sjssjssjs 發表於 12-4-9 20:00
父母...細路妹都係至親... 搵番佢地... 吾好左諗右諗... 開心d

我有想過打比佢地, 但無咁的勇氣. 唔明怕乜, 但就係好怕. 我知道如果唔搵佢地, 佢地實以為我要老公唔要佢地, 但事實唔係咁, 可能我無講比佢地知的勇氣.


別墅

積分: 595


12#
發表於 12-4-10 16:56 |只看該作者
回覆 sjssjssjs 的帖子

我有想過打比佢地, 但無咁的勇氣. 唔明怕乜, 但就係好怕. 我知道如果唔搵佢地, 佢地實以為我要老公唔要佢地, 但事實唔係咁, 可能我無講比佢地知的勇氣.


別墅

積分: 595


13#
發表於 12-4-10 17:00 |只看該作者
回覆 garfield097 的帖子

我唔係怕c6唔鐘意, 只係無勇氣去面對家人!


別墅

積分: 595


14#
發表於 12-4-10 17:06 |只看該作者
回覆 Nancy20090615 的帖子

可以咁解釋我地2個既情況, 我地2個都好愛對方, 但就係睇對方屋企人唔順眼!!
而今次佢比我既感覺係, 由於我父母用的係我既錢, 所以當佢知道我叫佢地出去住酒店時, 佢好嬲, 覺得我父母亂咁用錢!! 但試問邊個仔女可以做到叫興致勃勃黎探個孫的父母講: 你今晚走啦! 我老公唔想見到你地!!

點評

Nancy20090615  咁又真係   發表於 12-4-10 17:26


禁止訪問

積分: 54592


15#
發表於 12-4-10 18:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 595


16#
發表於 12-4-10 19:20 |只看該作者
各位唔好意思, 成件事係咁: 由於我跟左老公返大陸做野同住, 父母好少見到D孫, 所以就約左父母同細佬妹係復活節假期一齊黎我度玩2日. 呢件事老公都無問題, 亦無話有咩唔鐘意. 咁就係佢地黎既前一日, 我提左個方案話去玩, 點知老公就覺得我唔理佢感受, 好唔高興. 而我亦覺得自己咁做係唔係幾好. 果晚就氹左佢成晚, 亦話下次會加倍顧及佢的感受. 見佢無乜事, 到父母上黎果日, 我就話我想同佢地一齊出去玩, 佢一聽到就好唔高興, 開始對我不瞅不睬, 我都算啦, 可能尋晚果度氣未過, 過左一排佢話比我知, 等我家家D人走左佢先返黎, 我亦無嘈佢, 隔一段時間都打比佢, 問下佢點, 但佢依舊係對我好冷淡!
到中午既時候, 我話大家今晚係度住一晚, 佢就答我: 今晚唔返黎訓!我地2個結緍咁耐除左佢出TRIP外, 都無試過唔返屋企訓!! 呢一刻令我好難受, 就正如我之前所講, 無錯, 你無趕佢地走, 但你咁做就即係叫我趕佢地走!! 我唔知點同父母開口叫佢地走! 而我亦唔想咁做, 大家一心黎探我地一家幾口, 你一句我開心就趕走人地. 所以我只好話今晚住酒店, 當老公知道我按排佢地住酒店就開始發脾氣, 覺得我同外家亂咁用錢.
尋日我地2個話唔好再提果日的事, 生活好似往常. 但係我心底呢條刺仲好深.


大宅

積分: 1857


17#
發表於 12-4-10 22:33 |只看該作者
樓主, 首先係咪你對你c6既父母都係成日阿之阿左先? 有好多野係連鎖反應, 你要檢討下先, 好, 先唔講你點對佢父母先, 就表面睇黎, 嘩, 你c6真係好姑寒, 住兩晚酒店有幾多錢? 如果你話佢愛你(我好有保留)者係佢好唔比面你&蝦你, 同埋又唔係佢出錢, d錢你既, 盡孝心比父母享受下都唔得? 我諗你地真係要傾下, 咁樣落去好傷感情

另外真係建議你一定要搵自己既親人呀, 呢個世界上只有佢地先會無條件付出去為你, 你諗下, 你c6連3, 兩千蚊都要計, 所以如果你唔錫你父母多d, 你第日一家後悔, 如果係我, 我一定唔會理個c6, 叫你c6成熟d啦, 從來結婚唔係成係你兩個人既事, 其實係兩個家族既事, 祝你好運


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


18#
發表於 12-4-10 22:56 |只看該作者

回覆:真真正正的想離開這個家!!

即係佢好愛你,但好討厭你的家人因為佢地窮?
你咪你C6好窮但你用佢救命嘅錢(或幾個月嘅使費)去俾屋企人享受?

如果係你就真係有D過份呀。

否則,佢愛極你都有限啦。




公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


19#
發表於 12-4-11 16:23 |只看該作者
唔好咁怒氣


子爵府

積分: 14523


20#
發表於 12-4-12 20:26 |只看該作者

回覆:mimibebe 的帖子

勇敢d啦!努力!您都愛您嘅親人... 好自然禁打電話問侯父母... 吾好浪費左有機會孝順父母嘅時間




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo