婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10192

2018復活節勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-3-7 00:05 |只看該作者
如果c6係未經你同意下,趁住你返左工,帶6299上屋企,大家有乜感覺?




複式洋房

積分: 494


2#
發表於 12-3-7 00:16 |只看該作者

回覆:大家鐘唔鐘意99上你屋企?

掉返轉,你帶你爸爸媽媽返屋企你會問過c6嗎?如果你都會嘅咁佢都需要咁做!我同c6就唔會囉,我寧願6299上嚟嗰陣我唔喺屋企:;pppp:



點評

mrchuchu  Exactly!!!!   發表於 12-3-7 16:01
pui1112  我都係咁話!哈!  發表於 12-3-7 11:32


子爵府

積分: 14677


3#
發表於 12-3-7 00:16 |只看該作者

回覆:大家鐘唔鐘意99上你屋企?

咁嗰間都係你c6屋企,唔係叫自己父母上黎都要申請嘛




子爵府

積分: 10192

2018復活節勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-3-7 00:20 |只看該作者

引用:掉返轉,你帶你爸爸媽媽返屋企你會問過c6嗎

原帖由 phoebe309 於 12-03-07 發表
掉返轉,你帶你爸爸媽媽返屋企你會問過c6嗎?如果你都會嘅咁佢都需要咁做!我同c6就唔會囉,我寧願6299上嚟 ...
如果我帶我阿媽上黎,我會sms或者打電話同佢講聲先,佢ok左,我先會同阿媽上去





子爵府

積分: 10192

2018復活節勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-3-7 00:25 |只看該作者

引用:咁嗰間都係你c6屋企,唔係叫自己父母上黎都

原帖由 Bubblegumbb 於 12-03-07 發表
咁嗰間都係你c6屋企,唔係叫自己父母上黎都要申請嘛
唔係要申請,不過係咪應該上黎前,sms或者打電話同我講聲呢?有時屋企有d野,唔想比6299見到或知道,咁講聲比我聽,我可以交帶c6同我收埋佢囉~




複式洋房

積分: 494


6#
發表於 12-3-7 00:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+phoebe309+於+12-03-07+發表

原帖由 ting11741181 於 12-03-07 發表
如果我帶我阿媽上黎,我會sms或者打電話同佢講聲先,佢ok左,我先會同阿媽上去



...
你兩公婆可能係屬於相敬如賓嗰種,你有bb未呀?我有仔好細,6299住樓上,隨時自己開門入嚟睇孫,冇計啦,有時要靠佢地


大宅

積分: 4948


7#
發表於 12-3-7 00:37 |只看該作者
我覺得比較難,同埋如果佢地上黎無咩話攪亂檔呀你屋企唔見野呀咁,就算啦,6299同你c6一齊上屋企已經好過佢地自己趁你地屋企無人上黎攪攪陣


別墅

積分: 697


8#
發表於 12-3-7 00:39 |只看該作者

回覆:大家鐘唔鐘意99上你屋企?

唔鍾意,覺得私人領土被入侵




大宅

積分: 1382


9#
發表於 12-3-7 01:07 |只看該作者

回覆:大家鐘唔鐘意99上你屋企?

明白你意思,同C6傾下先啦,佢哋係咪成日都上你屋企ga?




侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-3-7 01:15 |只看該作者
佢地唔係私自自己開門入黎既就無問題LA
老公帶黎我OK呀
掉番轉我帶呀媽黎老公都出過任何聲.


琥珀宮

積分: 156804

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 12-3-7 01:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 phoebe309 於 12-03-07 發表

原帖由 ting11741181 於 12-03-07 發表
如果我帶我阿媽上黎,我會sms或者打電話同佢講聲先,佢ok左,我先會同阿媽上去



...
同阿媽返屋企都要問過對方。mouth:




男爵府

積分: 6058


12#
發表於 12-3-7 01:30 |只看該作者

引用:佢地唔係私自自己開門入黎既就無問題LA老公

原帖由 kellyly 於 12-03-07 發表
佢地唔係私自自己開門入黎既就無問題LA
老公帶黎我OK呀
掉番轉我帶呀媽黎老公都出過任何聲. ...





大宅

積分: 2001


13#
發表於 12-3-7 02:32 |只看該作者

引用:佢地唔係私自自己開門入黎既就無問題LA老公

原帖由 kellyly 於 12-03-07 發表
佢地唔係私自自己開門入黎既就無問題LA
老公帶黎我OK呀
掉番轉我帶呀媽黎老公都出過任何聲. ...
我6299由我坐月時先習慣自己開門入㴝,但之前都打比c6 or我!99重要係自己開埋我地房間,當時我唸如果我唔係坐月,同c6聽吳到佢開大門聲,你地唸下會點...
最大問題係每次都好早




侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


14#
發表於 12-3-7 09:27 |只看該作者
Taurushek 發表於 12-3-7 02:32
我6299由我坐月時先習慣自己開門入㴝,但之前都打比c6 or我!99重要係自己開埋我地房間,當時我唸如果我唔 ...
我之前6299同我媽都私自開門入黎,仲要電話都無個
6299嗰邊我就剷老公
我媽呢我無剷,但我就反鎖度門等佢開唔到
因我媽係嗰隻你有你講,佢有佢唔聽既人黎(我搵埋呀姨同佢講過唔好自己開門入黎)
而家2邊都唔會再咁做


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


15#
發表於 12-3-7 10:17 |只看該作者
你同你老公觀點與角度唔同姐,
因為呢個係你屋企,都係佢屋企,
如果你覺得有問題你可以冷靜D同佢講,
唔好好似罵佢怪佢咁既語氣,
因為佢唔可以話有錯架


大宅

積分: 1313


16#
發表於 12-3-7 10:29 |只看該作者
明白既, 心平氣和同c6傾吓啦.
其實6299唔會諗到你鍾唔鍾意, 只係覺得嗰個係佢個仔, 結咗婚都要對佢照顧週到先安樂. 不過, 佢地冇你屋企鎖匙自出自入已經好好...我同c6之前自己住, 試過放假諗住喺屋企唞吓午睡片刻, 點知99突然間上來, 隻大門入面鎖咗開唔到, 焗住要招呼. 所以你既情況已經唔係太難接受喇.


伯爵府

積分: 18392

牛年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-3-7 10:48 |只看該作者
需然我唔鐘意99
不過要上黎都冇所為, 又唔駛要我同意先可以上既


子爵府

積分: 10192

2018復活節勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 12-3-7 11:11 |只看該作者
phoebe309 發表於 12-3-7 00:35
你兩公婆可能係屬於相敬如賓嗰種,你有bb未呀?我有仔好細,6299住樓上,隨時自己開門入嚟睇孫,冇計啦,有 ...

我未有BB,不過正在計劃中,我就係怕將來會有老人家自己走上黎既情況,

所以我屋企既鎖匙係邊個都唔會比,只係我C6同我有囉~


男爵府

積分: 9326


19#
發表於 12-3-7 11:12 |只看該作者
我就無咩所謂, 不過我就好介意99有時突然打黎話想過黎坐下(住隔離座), 坐10-15 mins就走, 有時訓訓下佢甘打黎, 真係俾佢嚇醒哂!


子爵府

積分: 10192

2018復活節勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 12-3-7 11:13 |只看該作者
gooddaynight 發表於 12-3-7 00:37
我覺得比較難,同埋如果佢地上黎無咩話攪亂檔呀你屋企唔見野呀咁,就算啦,6299同你c6一齊上屋企已經好過佢 ...

佢地無可能上到黎,因為佢地無鎖匙,如果有既話,佢地得閒就一定會上黎搞搞震~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo