自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 327


1#
發表於 05-12-12 14:11 |只看該作者

數碼相機

請問你地會用邊個牌子同型號的數碼相機同bb 影相 (bb仔成日走黎走去, 唔會定定地俾你同佢影相, 所以用之前部傻瓜機同bb影相都會濛), 請指教。


侯爵府

積分: 21554


2#
發表於 05-12-12 14:19 |只看該作者

Re: 數碼相機

我用PENTAX


別墅

積分: 821


3#
發表於 05-12-12 16:30 |只看該作者

Re: 數碼相機

Panasonic FX 9
幾好,可以考慮!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo