親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7892

好媽媽勳章


1#
發表於 12-3-9 11:19 |只看該作者
我會响4月1-4日帶2歲小朋友去墾丁,請問4月初墾丁的天氣係點架? 適合去小朋沙灘遊水同玩沙嗎? 你地去沙灘玩會帶埋沙灘玩具定去到先買?

另外,除左一般衫褲鞋襪、奶粉、被仔外,仲需要特別帶乜野去架? 尿片去到先買定要帶埋去?

唔好意思,因為第一次帶小朋友出國,真係怕帶漏野...



琥珀宮

積分: 174211

親子達人勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-3-9 11:24 |只看該作者

引用:我會响4月1-4日帶2歲小朋友去墾丁,請問4月

原帖由 twllc 於 12-03-09 發表
我會响4月1-4日帶2歲小朋友去墾丁,請問4月初墾丁的天氣係點架? 適合去小朋沙灘遊水同玩沙嗎? 你地去沙灘玩 ...
我上次自己帶沙灘玩具,個度有屈臣氏架




琥珀宮

積分: 174211

親子達人勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-3-9 11:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+twllc+於+12-03-09+發表我會

原帖由 redelmo 於 12-03-09 發表
我上次自己帶沙灘玩具,個度有屈臣氏架
4月初都玩得水,帶定防曬,帶雨傘,小朋友最好帶防水風䄛




水晶宮

積分: 74588

熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章


4#
發表於 12-3-9 13:10 |只看該作者
看你有幾多行李額,多就可帶多D尿片,少額就去到先買,帶D主要既物品

特別係BB替換衣物,藥品,驚水土不服


珊瑚宮

積分: 119923


5#
發表於 12-3-9 13:42 |只看該作者
twllc 發表於 12-3-9 11:19
我會响4月1-4日帶2歲小朋友去墾丁,請問4月初墾丁的天氣係點架? 適合去小朋沙灘遊水同玩沙嗎? 你地去沙灘玩 ...

四月初不適合小朋友落。上年4月中去墾丁落水,都要在 正午時間,3時幾已凍. (大人+細路都凍,因玩浮潛是有埋潛水衣。)


男爵府

積分: 5515


6#
發表於 12-3-25 20:32 |只看該作者
4月底天氣又如何呢?? 我地唔識揸車... 要唔要租車?? 定到時搭的士都OK??


珊瑚宮

積分: 119923


7#
發表於 12-3-25 21:15 |只看該作者
回覆 wishwong 的帖子

四月底應該天氣熱些。墾丁是"沒有"的士。只能包車或call車。二歳小朋友住悠活兒童舘

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo