在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2156


1#
發表於 12-3-25 21:01 |只看該作者
我09年在屯門醫院生B,但在34週時發覺BB打橫沒有轉頭,要入院待產,在37週照B超時,終於發現有第一期的"胎盤前置"即胎盤落左去子宮頸旁邊,所以一定要開刀,由於胎盤接近子宮頸不能用現興的打橫剖腹,要在肚臍對落2~3cm位置打一直開刀,傷口連o左11針,最記得第一次起身由於傷口摺疊起來所以好痛,而且成個月不能側睡,一側睡就感覺傷口內面分開o甘,最慘著肚皮舞衫時會見到條疤痕


男爵府

積分: 8491

畀面勳章


2#
發表於 12-3-25 21:17 |只看該作者

回覆:有無開刀媽媽,要打直開刀架

我上年都係屯醫開刀,是突發的,雖然我個肚本身都有三條巴痕,是小時候做的,個肚從不見光但當拆了線後洗白白,就喊咗出來。我也不知道為何要打直,唉!




大宅

積分: 2156


3#
發表於 12-3-25 22:48 |只看該作者
lopy 發表於 12-3-25 21:17
我上年都係屯醫開刀,是突發的,雖然我個肚本身都有三條巴痕,是小時候做的,個肚從不見光但當拆了線後洗白 ...

我開刀前醫生已對我講明打直開,不過過左2年幾條疤痕平左,淺左色及短左mouth:都有少少安慰


複式洋房

積分: 216


4#
發表於 12-3-26 01:09 |只看該作者

回覆:有無開刀媽媽,要打直開刀架

我舊年二月系屯門醫院開刀架,打橫開,但系而家條疤痕仲突過之前,同時不時會痕





大宅

積分: 2156


5#
發表於 12-3-26 13:23 |只看該作者
princess感恩 發表於 12-3-26 01:09
我舊年二月系屯門醫院開刀架,打橫開,但系而家條疤痕仲突過之前,同時不時會痕



...

我C6的大嫂5年前都在屯門醫院打橫開刀生,現在條疤痕消失了,所以橫開係好好多架,妳不用擔心


侯爵府

積分: 22414


6#
發表於 12-3-26 14:55 |只看該作者
我自己係政府醫院, 生兩個都係橫開, 都有聽過打直開, 因為BB早產又未掉頭, 所以為左安全先打直開.


男爵府

積分: 8491

畀面勳章


7#
發表於 12-3-26 20:54 |只看該作者

回覆:princess感恩 的帖子

我都係,拆線姑




男爵府

積分: 8491

畀面勳章


8#
發表於 12-3-26 21:08 |只看該作者
回覆 princess感恩 的帖子

我都係呀,在拆線時姑娘見到我舊有個三條,就說我新個條都不會埋得靚, 是關皮膚本身問題


男爵府

積分: 8491

畀面勳章


9#
發表於 12-3-26 21:12 |只看該作者
回覆 Joshua_BB 的帖子

但我是41週及早已轉頭了,只是生個刻突然話要開刀


大宅

積分: 2411


10#
發表於 12-3-27 00:23 |只看該作者
princess感恩 發表於 12-3-26 01:09
我舊年二月系屯門醫院開刀架,打橫開,但系而家條疤痕仲突過之前,同時不時會痕



...

買d膏揸下,我有用喜x疤都幾好,起碼無再痕,舒服d
ching yee


珍珠宮

積分: 43194


11#
發表於 12-3-27 17:12 |只看該作者
咁就一世, 都係唔好生
恐怖

點評

bksbb  dont worry!!!  發表於 12-3-27 18:12

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo