烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 975


1#
發表於 12-3-24 04:07 |只看該作者
我用鹽、水、鼓油、生粉醃肉片,之後用中式生鐵鑊炒,燒紅隻鑊落油,之後落肉片炒,好快肉片上就有d黑色粒粒,炒其他如雞柳、炒麵又唔會,所以我覺得唔關隻鑊事,請問咩問題?係咪生粉既問題?點樣解決呢?謝謝


大宅

積分: 4431

畀面勳章


2#
發表於 12-3-24 08:29 |只看該作者

回覆:山貓 的帖子

生鐵獲要清獲屎咖,要用鏟鏟曬佢,我呀媽嫌煩用左5層獲,想用鐵獲一係黑金鋼




別墅

積分: 975


3#
發表於 12-3-24 13:13 |只看該作者
Babynettie 發表於 12-3-24 08:29
生鐵獲要清獲屎咖,要用鏟鏟曬佢,我呀媽嫌煩用左5層獲,想用鐵獲一係黑金鋼



...

其實我就係用黑金鋼,但整其他野無事,係炒肉片有問題~~


大宅

積分: 1703


4#
發表於 12-3-24 13:46 |只看該作者

引用:我用鹽、水、鼓油、生粉醃肉片,之後用中式

原帖由 山貓 於 12-03-24 發表
我用鹽、水、鼓油、生粉醃肉片,之後用中式生鐵鑊炒,燒紅隻鑊落油,之後落肉片炒,好快肉片上就有d黑色粒 ...
我估是生粉,你有冇加油落醃料度呀? 我都是用生鐡鑊,冇問題喎,我醃肉先是用鹽、水和鼓油,醃咗最少十五分鐘等D肉入味後才加生粉(如乾可再加水),最後才加油,D油包住所有醃料同生粉,可免痴底和炒燶,唔知幫唔幫到你呢!





別墅

積分: 975


5#
發表於 12-3-24 14:22 |只看該作者
acca_macau 發表於 12-3-24 13:46
我估是生粉,你有冇加油落醃料度呀? 我都是用生鐡鑊,冇問題喎,我醃肉先是用鹽、水和鼓油,醃咗最少十五分 ...

我都有落油的,但我就懶,一次落晒d野先撈,但d生粉都有撈暈無一舊舊的,炒時d肉片有dddd癡底,但炒佢2野又無癡。仲有,其實會唔會關用太猛火事?謝謝


大宅

積分: 1703


6#
發表於 12-3-24 16:08 |只看該作者

引用:Quote:acca_macau+發表於+12-3-24+13:46+我

原帖由 山貓 於 12-03-24 發表
我都有落油的,但我就懶,一次落晒d野先撈,但d生粉都有撈暈無一舊舊的,炒時d肉片有dddd癡底,但炒佢2野 ...
生鐵鑊係要隻鑊夠紅加油大火快炒至唔痴底,或者你試一次醃肉到最後才加油,等D油包住醃料和生粉,睇下得唔得




男爵府

積分: 6398

有「營」勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 12-3-24 16:39 |只看該作者
山貓 發表於 12-3-24 14:22
我都有落油的,但我就懶,一次落晒d野先撈,但d生粉都有撈暈無一舊舊的,炒時d肉片有dddd癡底,但炒佢2野 ...
我又無咁情況喎 等我推測下先
應該就係呢ddd癡左底 炒翻起變成一點點
黑金剛因為鑊身薄傳熱係快 但就唔"存"熱
肉類一放落去就會令鑊果個位置溫度低左
所以會癡底
試下d肉室溫炒 放肉之後唔好咁快反 唔好落生抽 最後先落油
仲有係要熱鑊凍油




子爵府

積分: 10431

好媽媽勳章


8#
發表於 12-3-24 22:58 |只看該作者
黑金鋼都有塗層的,你看看塗層有無甩?仲有你只鑊有無每次都清乾淨?每煮一個菜都要洗鑊.
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo