在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1047


1#
發表於 12-3-25 16:59 |只看該作者
本帖最後由 chingching2003 於 12-3-25 18:30 編輯

我而家做嗰份工幾年都冇加過我工...
我問老細會否調整,
佢話4月1日調整,
仲問我想加幾多,
我幾年冇加過人工答佢10k-15k唔過份呀!!
( li 幾年通漲咁高 我咁答佢都唔過份啫)

但係尋日知道做咗1年同做咗成7年既我都係同一樣(加幾佰),
我好唔甘心...
係咪蝦我個仔細, 我唔會轉工!!

啱啱尋日同舊同事申完...
佢話佢一年加咗兩次人工!!
佢話佢公司請人,
我可以過去做會計文員,
起薪點有9k,
過咗試用期後有10k,


而家我係一個文員仔...
細公司,
冇得升,
下次都唔知幾時會再加人工??

要成個大半過鐘車(如果唔塞車的話),
但係應該有新機,
我而仲諗緊辭唔辭職 返新工!!

如果係你, 你會唔會辭職, 返新工??


珍珠宮

積分: 43610

醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-3-25 17:16 |只看該作者

引用:我而家做嗰份工幾年都冇加過我工...我問老

原帖由 chingching2003 於 12-03-25 發表
我而家做嗰份工幾年都冇加過我工...
我問老細會否調整,
佢話4月1日調整,
會,如果已知道自己公司係一潭死水




大宅

積分: 3379


3#
發表於 12-3-25 18:04 |只看該作者

引用:我而家做嗰份工幾年都冇加過我工...我問老

原帖由 chingching2003 於 12-03-25 發表
我而家做嗰份工幾年都冇加過我工...
我問老細會否調整,
佢話4月1日調整,
答案好明顯,轉工反而有轉機。




大宅

積分: 1047


4#
發表於 12-3-25 18:35 |只看該作者
吉蒂媽 發表於 12-3-25 18:04
答案好明顯,轉工反而有轉機。

我個舊同事話佢老細唔鍾意人遲到...
佢哋個卡鐘仲要快7-8mins,
我最怕屯門公路塞車...
帶完個女返學後,
80mins唔知夠唔夠返葵涌呢??

點評

wongjoetabo  早d 帶個女返學law  發表於 12-3-27 18:00


伯爵府

積分: 16672

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-3-25 19:34 |只看該作者

回覆:你會唔會辭職, 返新工??

會,好明顯呢度根本吾重視你,吾好再哂時間




大宅

積分: 3379


6#
發表於 12-3-25 21:22 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂媽+發表於+12-3-25+18:04+答案好

原帖由 chingching2003 於 12-03-25 發表
我個舊同事話佢老細唔鍾意人遲到...
佢哋個卡鐘仲要快7-8mins,
我最怕屯門公路塞車...
咁可否想到法子阿女返學果度呢?舊工作我估返多十年都冇咩変!




大宅

積分: 1047


7#
發表於 12-3-25 23:28 |只看該作者
吉蒂媽 發表於 12-3-25 21:22
咁可否想到法子阿女返學果度呢?舊工作我估返多十年都冇咩変!

有既...
叫老公早d訓...
到7點半度帶咗佢番學,
再番屋企訓過,
但係佢就要分兩訓囉!!


大宅

積分: 3379


8#
發表於 12-3-25 23:53 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂媽+發表於+12-3-25+21:22+咁可否

原帖由 chingching2003 於 12-03-25 發表
有既...
叫老公早d訓...
到7點半度帶咗佢番學,
要諗下如唔去朋友公司有冇信心在巿區找到一些差唔多的工,同埋要否0T,請假上班時間坐一次車,另朋友公司入到去冇想像中好覺得自己找到份起碼好過或和之前差唔多的工?如所有都OK咁咪放心過去做啦!




大宅

積分: 1047


9#
發表於 12-3-26 00:10 |只看該作者
吉蒂媽 發表於 12-3-25 23:53
要諗下如唔去朋友公司有冇信心在巿區找到一些差唔多的工,同埋要否0T,請假上班時間坐一次車,另朋友公司入 ...
係荃灣至葵涌係搵到...
但我諗起薪點冇9k囉...

其實我尋日係係facebook同佢傾...
可能佢老細見我有 lcci 3 同可以做一份工做咁耐先出9k俾我,
佢話其實之前最多個嗰先8k,

佢可以係facebook同我傾份工,
我諗佢公司都好free

仲有佢公司放銀行假, 星期六長短週, 有雙糧!!

(其實我而家公司放勞工假, 返六日, 話有花紅, 但可以時cut 埋)


子爵府

積分: 12246

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


10#
發表於 12-3-26 01:43 |只看該作者

回覆:你會唔會辭職, 返新工??

樓主,出面搵過份都好過你而家份工!9-10K會計唔難




大宅

積分: 3379


11#
發表於 12-3-26 07:56 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂媽+發表於+12-3-25+23:53+要諗下

原帖由 chingching2003 於 12-03-26 發表
係荃灣至葵涌係搵到...
但我諗起薪點冇9k囉...
既然咁!當然走得過啦!呢個算是一個機會,而且到時做落唔啱做又可去巿區找過份新工。正呀!




水晶宮

積分: 54392


12#
發表於 12-3-26 09:36 |只看該作者
agree...贊成返新工...博一博都好ar...有lcc3,有經驗 搵9-10k 吾難..加油ar


禁止訪問

積分: 7260

遊學勳章 趣教勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-3-26 09:53 |只看該作者

回覆:你會唔會辭職, 返新工??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1047


14#
發表於 12-3-26 09:54 |只看該作者
fanny_mama 發表於 12-3-26 09:53
新工啦!唔駛諗

我都係咁諗...
今日返到嚟,
冇晒心機做嘢...


子爵府

積分: 13913

BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


15#
發表於 12-3-26 10:33 |只看該作者
走喇, 出去行個轉, 再叫價都高D呀


珍珠宮

積分: 34886

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 笑得好勳章


16#
發表於 12-3-26 11:17 |只看該作者
問題係, 舊公司除左人工之外, 樓主仲有咩不滿? 咁新公司除左人工ok之外, 仲有咩好處先? 唔好一味剩係向錢看, 仲有其他野要考慮的


大宅

積分: 2240


17#
發表於 12-3-26 11:21 |只看該作者
我會返新果份, 冇得年年加人工真係唔掂~


伯爵府

積分: 16486

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 12-3-26 11:45 |只看該作者
樓主你有 lcci 3,之前有無經驗先,若有經驗,10K都唔難搵到啊
拉拉手,好朋友,家姐豬豬,細佬牛牛^_^


伯爵府

積分: 17328

畀面勳章


19#
發表於 12-3-26 12:12 |只看該作者
比我都會轉, 一份工做到已經無心機, 好難再做落去

試下新工或者有新機會呢


大宅

積分: 3097


20#
發表於 12-3-26 12:18 |只看該作者
好明顯, 你份新工真係幾ok, 走啦 ! 唔駛猶豫啦 !

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo