懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   4


大宅

積分: 2216


1#
發表於 12-3-26 16:46 |只看該作者
我book左13w劉教授到做nifty,佢如果見到bb性別,佢會唔會講架?
因為我知道nifty係不包知bb性別,但nifty係check DNA,準確度好高,一定知男女,
因為99每次產檢完都問我,bb係男定女,老人家好心急想知




侯爵府

積分: 22144

陪月勳章


2#
發表於 12-3-26 16:58 |只看該作者

引用:我book左13w劉教授到做nifty,佢如果見到bb

原帖由 boeic 於 12-03-26 發表
我book左13w劉教授到做nifty,佢如果見到bb性別,佢會唔會講架?
因為我知道nifty係不包知bb性別, ...
我都唔明點解nifty唔包性別
雖然只show三條染色體結果
但據說每條染色體都會檢查
既然檢查開都唔report性別




男爵府

積分: 6391

陪月勳章


3#
發表於 12-3-26 16:59 |只看該作者
同佢講係女, 如果遲些係男, 話個b 上次收埋了

費事煩, 同埋睇佢點對你


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


4#
發表於 12-3-26 17:00 |只看該作者

引用:我book左13w劉教授到做nifty,佢如果見到bb

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4994


5#
發表於 12-3-26 17:05 |只看該作者
好似話如果性染色體異常就會報


大宅

積分: 2216


6#
發表於 12-3-26 17:16 |只看該作者

回覆:有冇jm去過劉教授到做nifty?

不過其實得13w,都唔知睇唔睇到就真




複式洋房

積分: 378


7#
發表於 12-3-26 17:24 |只看該作者
教授有睇但係話無法肯定。

REPORT就只係CHECK三對染色體13、18、21有無三體既風險啦。


大宅

積分: 2216


8#
發表於 12-3-26 17:30 |只看該作者

回覆:cindytsg 的帖子

佢態度好差架?




禁止訪問

積分: 63149

BK Milk勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-3-26 18:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2216


10#
發表於 12-3-26 19:04 |只看該作者

引用:+本帖最後由+meimei11+於+12-3-26+18:03+編

原帖由 meimei11 於 12-03-26 發表
本帖最後由 meimei11 於 12-3-26 18:03 編輯
真係咁勁!我下星期去劉教授到吖!到時再報告情況,希望一切順利啦




珊瑚宮

積分: 112218

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


11#
發表於 12-3-26 19:06 |只看該作者
我都有做 nifty


大宅

積分: 2216


12#
發表於 12-3-26 19:24 |只看該作者

引用:我都有做+nifty

原帖由 hudsonchui 於 12-03-26 發表
我都有做 nifty
都係去劉教授到做?




珊瑚宮

積分: 112218

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


13#
發表於 12-3-26 21:04 |只看該作者
回覆 boeic 的帖子

yes ar


男爵府

積分: 7504


14#
發表於 12-3-26 22:05 |只看該作者
我今日做左, 我有問佢係男定, 佢都係答多數係....不過整個過程貴行利, 約半小時, 劉教授都好 nice 架, 唔駛驚架


大宅

積分: 2216


15#
發表於 12-3-26 22:07 |只看該作者

引用:我今日做左,+我有問佢係男定,+佢都係答多數

原帖由 fingerose 於 12-03-26 發表
我今日做左, 我有問佢係男定, 佢都係答多數係....不過整個過程貴行利, 約半小時, 劉教授都好 nice 架, 唔駛 ...
咁我都放心d,因為做nifty真係幾貴,你幾多week去做吖?




男爵府

積分: 7504


16#
發表於 12-3-26 22:18 |只看該作者
回覆 boeic 的帖子

其實我之前13wks check 左 oscar 係low risk, 不過當買多過保障, 係18WKS 去做nifty


大宅

積分: 4866


17#
發表於 12-3-26 23:18 |只看該作者
我都係看劉教授GA,劉教授十分好的,做NIFTY係貴,但如果好似劉教授甘CHECKL得BB甘仔細真係好值得,因為佢照超聲波個陣真係好似照結構甘仔細,我出去廣華照結構,都無去劉教授到做NIFTY個陣照得甘仔細,5以如果你係劉教授到做NIFTY真係十萬個放心呀.......


大宅

積分: 2216


18#
發表於 12-3-26 23:30 |只看該作者

引用:我都係看劉教授GA,劉教授十分好的,做NIFT

原帖由 camaychanyip 於 12-03-26 發表
我都係看劉教授GA,劉教授十分好的,做NIFTY係貴,但如果好似劉教授甘CHECKL得BB甘仔細真係好值得,因為佢 ...
但我得13w,唔知照到bb d 乜呢?
13w太細了




大宅

積分: 3746


19#
發表於 12-3-26 23:39 |只看該作者
我當時有都問性別. 佢有答我比較大機會係男仔, 不過先12 wk幾其實真係唔係好肯定. 佢都會講唔肯定係唔係.


大宅

積分: 2125


20#
發表於 12-3-26 23:43 |只看該作者

回覆:有冇jm去過劉教授到做nifty?

我去做嘅時候,劉教授老實的說:「我已看了幾遍,但BB的位置不好,我真的看不到性別,很抱歉!」




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo