美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   3


禁止訪問

積分: 9513

睛靈勳章


1#
發表於 12-2-18 18:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 49


2#
發表於 12-3-4 01:30 |只看該作者
我都想知, handybio 好貴, 有冇啲平啲嘅 alternatives?


男爵府

積分: 7606


3#
發表於 12-3-12 09:37 |只看該作者
我都想知呀,有無人可以解答下呢?


禁止訪問

積分: 2260


4#
發表於 12-3-14 18:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14008

陪月勳章


5#
發表於 12-3-14 18:41 |只看該作者

[離子導入機] 離子化導入精華

我用amp咋



今朝開咗個post, 睇咗一次, 呀女瞓哂覺想開嚟睇吓, 點知去咗待查, 最好認真咁查, 唔好掉埋一邊就算呀!!!!!!!!!!!
我未必會睇返哂d forum, 你哋可以pm我


禁止訪問

積分: 9513

睛靈勳章


6#
發表於 12-3-14 18:54 |只看該作者

回覆:NAMDING喜喜 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2724


7#
發表於 12-3-14 19:06 |只看該作者

引用:我都想知,+handybio+好貴,+有冇啲平啲嘅+al

原帖由 tinanst 於 12-03-04 發表
我都想知, handybio 好貴, 有冇啲平啲嘅 alternatives?
我都想知




子爵府

積分: 11335

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-3-15 00:31 |只看該作者
NAMDING喜喜 發表於 12-3-14 18:38
可以咁講, 如果你用ge導入機本身已經係離子化, 咁你用ge導入精華普普通通就算無離子化就可以.
當然如果部導 ...

請問點知部機係咪離子化㗎?


男爵府

積分: 9502

畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-3-23 22:39 |只看該作者
回覆 NAMDING喜喜 的帖子

Japan gals部機係咪離子化左?


禁止訪問

積分: 2260


10#
發表於 12-3-24 20:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12988

馬年勳章


11#
發表於 12-3-25 02:14 |只看該作者
回覆 NAMDING喜喜 的帖子

JAPAN GAL 個頭係 18k金, 即係佢可以幫手將 non離子化精華 離子化嗎?
(曾經失去, 更感恩現有的快樂)Timothy 係天父照顧沒有哭聲的細哥哥


禁止訪問

積分: 2260


12#
發表於 12-3-27 12:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo