自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1739


1#
發表於 05-12-11 00:04 |只看該作者

如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

星期六你返緊工,奶奶係12點打電話比你,話佢依家同大嫂,大嫂個仔同女去飲茶,你自己吃左嘢先嚟湊番個仔啦,但係我12:30就放工啦,就算你唔想同我飲茶,做吓戲問吓我去唔去都得啩!

大家都係新抱啫!雖然佢個老公係第日同你攞住幅大相果個啫!


複式洋房

積分: 121


2#
發表於 05-12-11 00:13 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?


男爵府

積分: 7220

2023年兔年勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 05-12-11 00:17 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

我就覺得無乜野,咁仲好喇﹗可以行下先去湊番個仔^^


別墅

積分: 814


4#
發表於 05-12-11 00:19 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

樂觀d諗,唔洗同男家d人食飯,咪仲好!

有d野真係冇得介意,不如乾脆接受~

奶奶始終係奶奶,唔好期望太多,樂觀d面對仲好. 越積壓越多不滿,盞傷害夫婦感情. 不值.


伯爵府

積分: 18645


5#
發表於 05-12-11 00:20 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

偏心 係咪大嫂好識刷99鞋?


別墅

積分: 814


6#
發表於 05-12-11 00:21 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

有冇可能係因為大嫂請佢飲茶,佢唔好意思又叫埋妳去(始終唔係佢俾錢).


大宅

積分: 1739


7#
發表於 05-12-11 00:22 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

琳琳小天使

行下先去湊番個仔,你就想喇!佢飲完茶就會打嚟吹你快啲湊番個仔走


伯爵府

積分: 19230


8#
發表於 05-12-11 00:23 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?


唔好嬲啦..我唔識氹人架

呢d情況我經常出現, 但我真係唔嬲喎(99好鍚我架), 佢知我唔鐘意招呼佢班女 或者朋友, 又知我平日無咩時間同朋友食下飯 行下街, 又想我個仔見多d人, 真係當一家人既....假意邀請等人推...又有乜為呢, 當然啦...家家本經都唔同, 唔知你99係邊類人, 佢平日都你好嗎? 唔好嬲咁多啦


大宅

積分: 1739


9#
發表於 05-12-11 00:28 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

fanfan0582

大嫂擦鞋真係好叻架!

蜂鳥

我奶奶同啲仔女新抱出去吃嘢,實係佢比錢嫁,所以亞大嫂先帶左個女去返課外活動,然後係奶奶到等埋呢餐免費茶囉!


大宅

積分: 1739


10#
發表於 05-12-11 00:34 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

mameme

我覺得佢對我唔好就算啦! (因為奶奶同新抱 = 老鼠同貓)
但佢對我老公都唔見得好,因為我老公返工地點比較遠,返到佢到吃飯要7:30,但我奶奶誓死要7:15開飯,好有原則的奶奶,就要我帶啲飯回家比個仔吃,依家係去返工做嘢呀,又唔係出街玩,啲飯帶到返去都凍晒啦!


別墅

積分: 814


11#
發表於 05-12-11 00:36 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

咁妳奶奶又真係幾


男爵府

積分: 5896


12#
發表於 05-12-11 00:36 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

可能你奶奶佢哋去已經去緊飲茶,你諗下你12:30先收工.除非你奶奶係你公司摟下飲,如果你要搭下車先到,可能到你去到人地都食完喇,而且d小朋友最無耐性,到時成村人等你食咪仲唔好.其實我覺得你奶奶都無錯嘅..


大宅

積分: 4918


13#
發表於 05-12-11 00:40 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

你99都肯幫你湊仔,有d99睬你都傻,唔好咁嬲啦! :wink:


伯爵府

積分: 16336


14#
發表於 05-12-11 00:41 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

You should feel happy--no need to chat and eat with those people you don't want to meet!
If I were u, I would not have bad feelings coz I need not pay for their lunch!!!


公爵府

積分: 28578

好媽媽勳章 醒目開學勳章


15#
發表於 05-12-11 00:44 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

唔好嬲啦,一於聽日SUNDAY捉老公去食餐勁既[img align=left]http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_4_5.gif[/img]....條氣順晒.[img align=left]http://my.so-net.net.tw/29884017/A0/95/A95-045.gif[/img]


洋房

積分: 405


16#
發表於 05-12-11 00:52 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

我好慎我老公既二家姊架
姖擦鞋一流er 我都唔明姖點解嫁


禁止訪問

積分: 46216


17#
發表於 05-12-11 00:55 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 814


18#
發表於 05-12-11 00:58 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

[quote]
maggie520 寫道:
我好慎我老公既二家姊架
姖擦鞋一流er 我都唔明姖點解嫁


禁止訪問

積分: 586


19#
發表於 05-12-11 01:02 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7200


20#
發表於 05-12-11 01:16 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

你地係咪無比錢佢湊你個仔呢?
又或者99覺得你地比得少囉.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo