家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1914


1#
發表於 12-4-2 12:50 |只看該作者
想請問中銀香港幾時除淨呀?



點評

pineapple0983  31/05/2012,派就 15/06/2012  發表於 12-4-2 13:11


大宅

積分: 1775

畀面勳章


2#
發表於 12-4-2 13:38 |只看該作者

回覆 回覆:lovelywinnie的帖子


temp_photos.jpg




水晶宮

積分: 68485


3#
發表於 12-4-2 17:53 |只看該作者
wait for a long time.


大宅

積分: 1914


4#
發表於 12-4-2 17:56 |只看該作者

回覆:purple_onion 的帖子

係咪除淨前後股價會跌架?





大宅

積分: 4512


5#
發表於 12-4-2 18:35 |只看該作者

引用:+ +

原帖由 miss1222 於 12-04-02 發表
請問依個是咩app, 可以睇到派息記錄




大宅

積分: 1775

畀面勳章


6#
發表於 12-4-2 18:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 miss1222 於 12-04-02 發表請

原帖由 kiki826 於 12-04-02 發表
請問依個是咩app, 可以睇到派息記錄
係aastocks你都down呀!免費的!



點評

kiki826  Thank you! 即去  發表於 12-4-2 19:54


瑪瑙宮

積分: 149922

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


7#
發表於 12-4-2 19:54 |只看該作者
幾好息


大宅

積分: 4963


8#
發表於 12-4-3 00:07 |只看該作者

回覆:中銀香港派息

唔好意思,想請教一下,中銀香港依家值得入嗎?幾$入先算合理?thx




男爵府

積分: 6337


9#
發表於 12-4-3 01:21 |只看該作者
好問題, 我都想知, 仲有咩藍籌有派息, 都想用私己入市
:


禁止訪問

積分: 8126


10#
發表於 12-4-3 08:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1775

畀面勳章


11#
發表於 12-4-3 08:59 |只看該作者
Hoba 發表於 12-4-3 08:21
回覆 miss1222 的帖子

多口一問:請問是股票公司介面定apps(如是,是哪一個呢)?
唔係股票公司...係網上查詢股票的平台,中文名係阿斯達克

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo