跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3048


1#
發表於 11-12-20 20:23 |只看該作者
天水圍英藝n班ok嗎?


水晶宮

積分: 63050

畀面勳章


2#
發表於 11-12-21 13:37 |只看該作者

ok


大宅

積分: 3048


3#
發表於 11-12-24 22:29 |只看該作者
有沒有在學的家長呢?可否分享一下。


大宅

積分: 3048


4#
發表於 11-12-27 01:20 |只看該作者


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 11-12-28 18:12 |只看該作者
我女返緊PG,我本人覺得唔好。


男爵府

積分: 6108


6#
發表於 11-12-28 20:06 |只看該作者

回覆 回覆:wingcrown的帖子

点唔好法呢?可否詳細講解r




珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 11-12-29 10:01 |只看該作者
wingyin05 發表於 11-12-28 20:06
点唔好法呢?可否詳細講解r

我女12月開始個個星期返佢地PG, 真係好平GA,2小時,一堂$150 JOR,但個鬼佬好冇HEART囉.完全冇心機教囉..


男爵府

積分: 6283

環保接龍勳章


8#
發表於 11-12-29 11:07 |只看該作者

引用:Quote:wingyin05+發表於+11-12-28+20:06+点

原帖由 wingcrown 於 11-12-29 發表
我女12月開始個個星期返佢地PG, 真係好平GA,2小時,一堂$150 JOR,但個鬼佬好冇HEART囉.完全冇心機教囉.. ...
係味好肥果個老師?我仔仔十月同十一月返,返左兩個月,老師都唔知我仔叫咩名!已經冇返了!




珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 11-12-29 11:46 |只看該作者
renee58 發表於 11-12-29 11:07
係味好肥果個老師?我仔仔十月同十一月返,返左兩個月,老師都唔知我仔叫咩名!已經冇返了!



...

係呀,果個肥男人.我返左一個月,下個月我唔JOIN啦,我諗住出YL英藝返/.

果男老師都唔會叫小朋友D名GA,我女之前返KLN TONG,老師一見到就叫我女架,真係分別好大,但真係一分錢,一分貨,因為KLN TONG上堂係10:30AM,返左3個月冇返,因為太早啦,我先唔返,加上又真係貴GA


男爵府

積分: 6283

環保接龍勳章


10#
發表於 11-12-29 11:51 |只看該作者

引用:Quote:renee58+發表於+11-12-29+11:07+係味

原帖由 wingcrown 於 11-12-29 發表
係呀,果個肥男人.我返左一個月,下個月我唔JOIN啦,我諗住出YL英藝返/.

果男老師都唔會叫小朋友D名GA,我女 ...
其實我都feel到果個肥老師好冇heart!好似趕收工咁!我join左德怡,但二月先開始返,而家返緊元朗music blog




珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 11-12-29 11:58 |只看該作者
renee58 發表於 11-12-29 11:51
其實我都feel到果個肥老師好冇heart!好似趕收工咁!我join左德怡,但二月先開始返,而家返緊元朗music blog ...

係呀,我都係有呢種FEELING--好似趕收工咁!


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 11-12-29 12:02 |只看該作者
renee58 發表於 11-12-29 11:51
其實我都feel到果個肥老師好冇heart!好似趕收工咁!我join左德怡,但二月先開始返,而家返緊元朗music blog ...

我本身都諗住JOIN德怡,但佢SEND左個時間比我,唔岩我女呀,我女係早上訓得多.如果一係就9點幾,我又未訓醒,D時間唔岩我囉,我想下午.

元朗music blog ...??好嗎???

我JOIN左太子Orff Music Playgroup 2月上4堂,岩岩團購買,好抵呀

之後3月,我想JOIN YL英藝囉.

1月我仲諗緊返唔返多一個月天水圍英藝


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 11-12-29 12:04 |只看該作者
renee58 發表於 11-12-29 11:51
其實我都feel到果個肥老師好冇heart!好似趕收工咁!我join左德怡,但二月先開始返,而家返緊元朗music blog ...

你小朋友幾大呀??報左咩幼稚園?我女17個月大.


大宅

積分: 3048


14#
發表於 11-12-30 00:30 |只看該作者
PG覺得唔好,咁n班呢?


男爵府

積分: 6283

環保接龍勳章


15#
發表於 11-12-30 07:48 |只看該作者

引用:Quote:renee58+發表於+11-12-29+11:51+其實

原帖由 wingcrown 於 11-12-29 發表
你小朋友幾大呀??報左咩幼稚園?我女17個月大.
我小朋友18個月!返左兩堂music blog!其實music blog我真係唔知算唔算好!因為地方好細,而且唔係幼稚園環境!反而返英藝我仔仔好乖架,返呢度就似玩多d!唔好諗住學到野!而且一join就要join十堂,有排上!$1080/10堂




大宅

積分: 3048


16#
發表於 11-12-30 09:27 |只看該作者
你仔仔返n定pg呀?


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 11-12-30 10:02 |只看該作者
joyfulwedding 發表於 11-12-30 00:30
PG覺得唔好,咁n班呢?

我見英藝有3位外籍老師,肥果個就唔好,其他就唔知.


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 11-12-30 10:03 |只看該作者
renee58 發表於 11-12-30 07:48
我小朋友18個月!返左兩堂music blog!其實music blog我真係唔知算唔算好!因為地方好細,而且唔係幼稚園環 ...

咁我唔join la...hahaha都係join yl 英藝


大宅

積分: 3048


19#
發表於 12-1-3 23:50 |只看該作者
有沒有在學的家長呢?可否分享一下。


男爵府

積分: 9578

牛年勳章


20#
發表於 12-1-6 13:22 |只看該作者
我仔仔2月先翻學,不過因為入學等事宜與該校的職員聯絡過,個人覺得該校的楊副校長好交帶,又主動幫家長解決問題,非常好,其他就要等仔仔翻左學先知。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo