潮流時尚

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   4


禁止訪問

積分: 67964


1#
發表於 12-4-1 22:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 174213

親子達人勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-4-1 23:03 |只看該作者

引用:為曬而買? 為買袋碌爆卡? 為買袋去分期?

原帖由 heichunmum 於 12-04-01 發表
為曬而買?
為買袋碌爆卡?
為買袋去分期?
我唔會咁做,冇錢咪唔買名牌囉!唔用名牌唔會死既,有錢我寧願留返買樓收租好過



點評

bb86    發表於 12-4-5 12:04
manicheung    發表於 12-4-5 00:05
topkidsmom    發表於 12-4-4 14:39
rhuzzel    發表於 12-4-4 05:18
kekka  agree  發表於 12-4-4 00:55
961123  agree  發表於 12-4-2 18:46
TingKiumom    發表於 12-4-2 10:49
蘿絲頭    發表於 12-4-2 10:29


子爵府

積分: 10651

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-4-1 23:15 |只看該作者

其實呢度有無人會。。。

其實我都有咁唸過,成曰唔係H就孖C,好似别無他選咁!(不喜勿插)




大宅

積分: 1609

畀面勳章 睛靈勳章


4#
發表於 12-4-1 23:38 |只看該作者

回覆:其實呢度有無人會。。。

我諗多數人都碌咭架啦,我自己都有諗過分期,不過個袋已經唔係平,仲要比息我又覺得唔抵,所以唔會囉,咭數期期清架,買野、shopping 係因為靚、自己鍾意而買,而非為哂而買,要為哂的話,破產都唔掂啦!




*** I Love My Family ***


伯爵府

積分: 15465

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


5#
發表於 12-4-1 23:41 |只看該作者
唔會掛!? 區區為左個POST 幾十個REPLY拎萬萬聲黎買幾日虛榮? 撇除SHOW紙盒同多謝老公POST(唔知開比邊個睇), 我係度真係開左眼界, 見多左好多款式同新款, 價錢又UPDATE得好快, 珠寶又有好多款睇,又識多左行內同多D選石知識, 我覺得好視覺享受喎! 係度睇完咁多款既C袋我都買左個心水C袋又可以睇行情有無加價, 另外我都開過 首飾 POST(細蟻野), 都係旨在大家交流大家有咩款式, 真心SHARE喎 利益申報(我卡數個個月AUTOPAY嫁) 買LUXURY GOOD不是罪吧, 好似我細時成日換D千幾蚊既錶, 後尾出來打工有第一隻撈, 萬幾銀戴左8年仲光鮮如初, 又不用上錬入電, 貴買平用呀對我來講@@


伯爵府

積分: 15877


6#
發表於 12-4-2 00:04 |只看該作者
回覆 HAZEL920 的帖子

你講開珠寶, 呢樣都係我心頭好, 我儲埋好多鑽戒, 但我從來唔帶介指, 10指永遠光脫脫的, 只係收藏同埋有時拎比家人,best frds欣賞下, 見到有jm post 珠寶, 我會睇完再睇, 好開心呀!

其他名牌, 我冷感既.


子爵府

積分: 14194


7#
發表於 12-4-2 00:05 |只看該作者

回覆:其實呢度有無人會。。。

做左人阿媽一定冇law!有錢都留番買比仔女




男爵府

積分: 9791

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


8#
發表於 12-4-2 00:06 |只看該作者
charmrachel 發表於 12-4-1 23:38
我諗多數人都碌咭架啦,我自己都有諗過分期,不過個袋已經唔係平,仲要比息我又覺得唔抵,所以唔會囉,咭數 ...
完全同意charmrachel嘅意見
人地點我唔知,我自己就絕對因自己鍾意而在能力範圍以內去買嘢,不限品牌而且有平有貴。碌咭找數就梗會啦,期期清數,最大洗咪洗晒自己搵嗰份,我又唔係咁啲B6咁下下用cash。分期買袋或錶或鑽石又冇喎,如果afford到又點解要俾多啲錢呢?

喺自由講場嗰面見有啲人對潮流版有意見⋯有啲無奈...
其實大家post上嚟未必抱晒命嘅心態,只係買到心頭好想同BK嘅jm分享下。好多時我自己買唔起或買唔到嘅或唔會買嘅,上嚟睇下都心曠神怡㗎,好多好嘢睇,有時亦學到嘢。 但老實講有時見有人post完個紙袋或盒再過n個post先放件貨分享,我嘟有啲唔耐煩㗎,心急想知究竟有咩分享囉⋯


以上乃個人意見,不喜勿插,謝謝!

點評

topkidsmom    發表於 12-4-4 14:40
kekka    發表於 12-4-4 00:56
蘿絲頭  GOOD POINT!!!

如果afford到又點解要俾多啲錢呢?  發表於 12-4-2 10:36


大宅

積分: 1924


9#
發表於 12-4-2 00:06 |只看該作者

回覆:heichunmum 的帖子

可能係為左令老婆可以多謝老公而買




珊瑚宮

積分: 102292

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-4-2 00:07 |只看該作者
就因為網上世界你唔識我, 我唔識你.
先至响處哂, 背後要頂幾多咭數, 有誰知!
仲有, 買咗番嚟曬哂完攞番去二手店賣又買新袋再曬過, 佢哋不知幾風光!
日日蒲住响呢啲咁嘅哂命post, 真係唔癲就有鬼!


超級版主

積分: 92962

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 超級版主 環保接龍勳章 大廚勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 12-4-2 00:11 |只看該作者

回覆:其實呢度有無人會。。。

要分期咁唔買啦。

乜買名牌有得分期架咩?



點評

961123    發表於 12-4-2 18:46
雖然我在線,但可能行開左


伯爵府

積分: 15465

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


12#
發表於 12-4-2 00:16 |只看該作者
回覆 maisy-lee 的帖子

對呀! 同一SIZE既石, 唔同SHAPE, 不同既鑲工出到黎效果都好唔同, 有時好多碎石款都好有WOW一聲既感覺呀!!


男爵府

積分: 8178


13#
發表於 12-4-2 00:40 |只看該作者
我見大家 JM 分享得好開心喎, 我都睇得好開心
款又多, 又夠 UPDATE


其實等於男人分享 HI FI, 車, 相機咁啫

感覺上 JM 都係用閒錢去買心頭好~

點評

bb86    發表於 12-4-5 12:04
topkidsmom    發表於 12-4-4 14:40
kekka    發表於 12-4-4 00:57
961123    發表於 12-4-2 18:46
tree2009    發表於 12-4-2 17:56
Auathena    發表於 12-4-2 16:48
潮媽小巴    發表於 12-4-2 01:13


琥珀宮

積分: 189208

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 12-4-2 00:49 |只看該作者
Anpanmama 發表於 12-4-2 00:07
就因為網上世界你唔識我, 我唔識你.
先至响處哂, 背後要頂幾多咭數, 有誰知!
仲有, 買咗番嚟曬哂完攞番去二 ...

買咗番嚟曬哂完攞番去二手店賣又買新袋再曬過>咁都得:lol

點評

topkidsmom    發表於 12-4-4 14:40
HAZEL920  無咩可能...等於新車落地起碼無4成@@ 次次拎幾千蚊來BK呃-拍手  !?  發表於 12-4-2 09:40
恩盈    發表於 12-4-2 01:22


瑪瑙宮

積分: 139336

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 12-4-2 00:55 |只看該作者

其實呢度有無人會。。。

無諗人咁多,at least 自己唔係先,因為唔係成日買量力而買




伯爵府

積分: 17348

陪月勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-4-2 01:04 |只看該作者

回覆:其實呢度有無人會。。。

應該唔會咁傻要俾多啲錢而分期買個名牌呱如果負擔唔到咪唔買囉我唸唔會咁無聊有人為咗上嚟呢度晒而走去買個名牌袋,買完又走去放呱同埋大家只係純粹分享啫,大家下,我覺得冇咩問題bor(不喜勿插)



點評

bb86    發表於 12-4-5 12:04
topkidsmom    發表於 12-4-4 14:41
961123    發表於 12-4-2 18:47
tree2009    發表於 12-4-2 17:56
蘿絲頭    發表於 12-4-2 10:36
蘿絲頭    發表於 12-4-2 10:36
潮媽小巴    發表於 12-4-2 01:15


瑪瑙宮

積分: 139336

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


17#
發表於 12-4-2 01:06 |只看該作者

引用:Quote:Anpanmama 發表於 12-4-2 00:07 就因

原帖由 appleyuen 於 12-04-02 發表
買咗番嚟曬哂完攞番去二手店賣又買新袋再曬過>咁都得
如果咁做有錢赚,我又唔拒呀



點評

HAZEL920  如果有錢賺D阿婆就唔去排中銀啦  發表於 12-4-2 09:42


珍珠宮

積分: 43776


18#
發表於 12-4-2 01:22 |只看該作者
我諗絕對唔會有人咁無聊為曬而買囉!!!! 大家都係分享下, 有時唔使買, 睇下都開心架~~

點評

bb86    發表於 12-4-5 12:04
961123    發表於 12-4-2 18:47
tree2009    發表於 12-4-2 17:57


瑪瑙宮

積分: 139336

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 12-4-2 01:37 |只看該作者

引用:我諗絕對唔會有人咁無聊為曬而買囉!!!!+大

原帖由 潮媽小巴 於 12-04-02 發表
我諗絕對唔會有人咁無聊為曬而買囉!!!! 大家都係分享下, 有時唔使買, 睇下都開心架~~ ...
如果為咗係度哂,直情唔洗買去其他web到copy and paste咪得囉



點評

bb86    發表於 12-4-5 12:05
topkidsmom    發表於 12-4-4 14:41
961123    發表於 12-4-2 18:47


公爵府

積分: 26645


20#
發表於 12-4-2 02:05 |只看該作者

回覆:heichunmum 的帖子

對我黎講,上咗依版,令我比較捨得花費,例如開始留意H的袋,覺得佢啲皮真係好靚又咁啱遇到有貨,忍唔住買,當然荷包大縮水,但唔會要借。到啲bk jm分享買到啲靚袋、靚錶,價錢付擔得起,心思思都會想買。但有啲勁貴的物品,超過十萬一件的,幾靚都好,都買唔起




首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo