夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   3


洋房

積分: 41


1#
發表於 12-4-8 11:17 |只看該作者
同老公冷戰中, 我哋大家互當透明, 但生活在同一屋簷下, 個心真係好難受. 我EQ 唔高, 真係好怕冷戰的場面, 好想快D SETTLE 咗佢, 但EVEN我想講和都冇用, 經驗告訴我, 佢唔會聽我講. 但每次吵架都係為咗好少事(當然在我的角度看), 但佢次次都講到要離婚. 鬧完交就冷戰, 是每次的指定動作. 現在個心好沉重, 我真係唔知要點樣同佢相處先O岩, 如果佢再提出離婚, 我係咪應該答應? 可以雙方面都得到解脫.


水晶宮

積分: 58591


2#
發表於 12-4-8 11:32 |只看該作者
Percy911 發表於 12-4-8 11:17
同老公冷戰中, 我哋大家互當透明, 但生活在同一屋簷下, 個心真係好難受. 我EQ 唔高, 真係好怕冷戰的場面, ...

" 每次吵架都係為咗好少事(當然在我的角度看)"
既然是小事,那你可以不跟他吵架嗎?他一個人要吵,你不加入戰爭,是不會吵得成的。
anyway,但現在已經吵了並在冷戰中。

那麼,希望這篇文章可以給你啟發:
< 想知道如何化解跟伴侶的衝突的c9及c6請入來看 ...... >
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4703138&fromuid=240655



洋房

積分: 41


3#
發表於 12-4-8 11:51 |只看該作者
其實今次我已經冇去計較是否我不對, 亦已經講"對唔住", 但聽完佢覺得自己o岩, 脾氣發得更大. 其實結婚咁耐我當然知他的脾性, 可以的話我都唔會同佢鬧交, 但冷戰佢一個人都可以製造出來, 唔需要我配合.


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 12-4-8 13:14 |只看該作者
樓主,你真係要問下你老公,佢究竟有無珍惜過你,同埋你地既感情!!我以為只有女人仔,先會鬧交成日將啲分手呀!離婚呀呢啲掛喺口邊!!

離婚呢兩個字,根本就唔應該隨口講出嚟!如果我老公同我講,一次,兩次,我可以當火庶眼口不擇言!但係第三次,我一定成全佢!當然,如果佢有咁講過,喺我地嘈完之後,我一定會嚴明唔接受佢講呢句說話.如果我已發出警告,佢依然無視,我會覺得佢根本就唔珍惜呢段婚姻!!


瑪瑙宮

積分: 139661


5#
發表於 12-4-8 13:30 |只看該作者
我地一齊咁耐唔會容易提離婚的. 除左一次我發現佢精神外遇.

您同佢講, 如果您諗清楚係要離婚, 您去辦手續吧. 反正您無理過我感受, 無尊重過我. 但記著, 係您話要離婚, 唔係我.


洋房

積分: 41


6#
發表於 12-4-8 13:33 |只看該作者

回覆:EQ 低及暴躁的丈夫, 我真係唔識點同佢相處 T.T

最初大家有協議唔可以隨便講離婚,但每次嗌交佢都將呢句當口頭禪,可能佢知我在乎,更加要要脅我。當然俾人鬧完我都會黑面,但離婚我只會反覆咁諗,唔會講出口,但忍得太多已心淡。既然佢咁想分開,我想成全佢!




禁止發言

積分: 16954


7#
發表於 12-4-8 13:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12452

畀面勳章


8#
發表於 12-4-8 15:09 |只看該作者
冇小朋友就早走早著啦


禁止訪問

積分: 15551


9#
發表於 12-4-8 17:54 |只看該作者

回覆:Percy911 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 41


10#
發表於 12-4-8 21:48 |只看該作者
薯媽, 好高興知道你同你c6和好了, 既然你c6咁在乎你, 你下次發火前就深呼吸一下先, 可能大家就唔需要嗌交, 唔使傷心又傷身。至於我, 我只有將件事交託俾愛我的主耶穌基督。

點評

JJYau  每次如是者..佢反而冇機會發爛!而你當日行一善..自己積德!冇謂同有病嘅人嘈啦  發表於 12-4-8 22:16
JJYau  你先沉住自己度氣..當佢有病..更用關心嘅口吻&quot;咁忟會影響血壓..好易心臟病  發表於 12-4-8 22:12
JJYau  你先沉住自己度氣..當佢有病..更用關心嘅口吻&quot;咁忟會影響血壓..好易心臟病  發表於 12-4-8 22:12
JJYau  佢!eq低又暴躁嘅人只會覺得自己啱哂..若果你愛他的話..  發表於 12-4-8 22:08


禁止訪問

積分: 15551


11#
發表於 12-4-8 22:12 |只看該作者

回覆:Percy911 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4626


12#
發表於 12-4-8 22:18 |只看該作者
冇小朋友就當然成全佢啦!


洋房

積分: 41


13#
發表於 12-4-8 22:55 |只看該作者

引用:我知我d衰脾氣,得我c6忍得願主祝福妳一家

原帖由 薯媽 於 12-04-08 發表
我知我d衰脾氣,得我c6忍得願主祝福妳一家!你先生信主未?
他不是信徒。




洋房

積分: 41


14#
發表於 12-4-8 22:59 |只看該作者

引用:冇小朋友就當然成全佢啦!

原帖由 JJYau 於 12-04-08 發表
冇小朋友就當然成全佢啦!
我哋冇小朋友,但一齊咁多年,都唔係真係話放手就可以放手咁灑脫。



點評

JJYau  咁你嘗試用我辦法!  發表於 12-4-8 23:16


洋房

積分: 41


15#
發表於 12-4-9 00:28 |只看該作者
Percy911 發表於 12-4-8 22:59
我哋冇小朋友,但一齊咁多年,都唔係真係話放手就可以放手咁灑脫。

JJYau, 多謝你的點評! 嚴格嚟講呢d可能真係病(躁狂症)冷靜過後,我會聽你說話多點包容病人.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo