興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 899


1#
發表於 12-4-9 20:01 |只看該作者
請問聯想定acer好d呢?




複式洋房

積分: 194


2#
發表於 12-4-9 21:07 |只看該作者
個人覺得2個Brand 都差唔多,不過我淨係用過聯想枱機,用過之後就怕怕了, 反而我多朋友會用Acer,睇泥品質都唔錯!


複式洋房

積分: 237


3#
發表於 12-4-10 00:29 |只看該作者
acer好易壞!!


禁止訪問

積分: 962


4#
發表於 12-4-11 23:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2190


5#
發表於 12-4-12 21:54 |只看該作者
買電器,買外國名牌....
手提電腦揀..............
道L,三叔,夫子............


大宅

積分: 2815


6#
發表於 12-4-12 22:06 |只看該作者
回覆 LH2007 的帖子

acer 的確比其他牌子平左一大節!!



背熟佢,被罵者一定比你罵到目定口呆!
講 你 又 唔 聽 , 聽 你 又 唔 明, 明 你 又 唔 做 , 做 你 又 做 錯 , 錯 你 又 唔 認 , 認 你 又 唔 改 ,改 你 又 唔 服 , 唔 服 又 唔 講 ...


大宅

積分: 2815


7#
發表於 12-4-12 22:07 |只看該作者
仲有, 一分$$一分貨!!

how about Dell and Fujitsu??

背熟佢,被罵者一定比你罵到目定口呆!
講 你 又 唔 聽 , 聽 你 又 唔 明, 明 你 又 唔 做 , 做 你 又 做 錯 , 錯 你 又 唔 認 , 認 你 又 唔 改 ,改 你 又 唔 服 , 唔 服 又 唔 講 ...


大宅

積分: 1294


8#
發表於 12-4-13 01:54 |只看該作者
如買聯想, 最好只選 thinkpad 系列 !


珍珠宮

積分: 33008

開心吸收勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-4-14 13:21 |只看該作者
諗牌子之外, 仲要諗佢有分高低檔次....買得好少少囉...
阿仔...你心裡團火仍在嗎?....


伯爵府

積分: 15428

畀面勳章


10#
發表於 12-4-15 23:21 |只看該作者

引用:如買聯想, 最好只選 thinkpad 系列 !

原帖由 vip4123 於 12-04-13 發表
如買聯想, 最好只選 thinkpad 系列 !
仲有,寫住edge果D都唔好諗!



峰巒如聚,波濤如怒,山河表裏潼關路。望西都,意躊躇。傷心秦漢經行處,宮闕萬間都做了土。興,百姓苦;亡,百姓苦。
城池俱壞,英雄安在?雲龍幾度相交代?想興衰,苦為懷。漢家才起秦廷敗,世態有如雲變改。疾,也是天地差!遲,也是天地差!
天津橋上,憑欄遙望,舂陵王氣都凋喪。樹蒼蒼,水茫茫,雲臺不見中興將,千古轉頭歸滅亡。功,也不久長!名,也不久長!
青山相待,白雲互賴,夢不到紫羅袍共黃金帶。一茅齋,野花開,管甚誰家興廢誰成敗?陋巷單瓢亦樂哉。貧,氣不改!達,志不改!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo