夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 857


1#
發表於 12-4-7 15:08 |只看該作者
結左婚,兩公婆去旅行,請問你地老公俾晒定AA架?



我愛大自然


大宅

積分: 3286


2#
發表於 12-4-7 15:47 |只看該作者

回覆:AA 方程式?

我地一年去3次旅行,大家都冇計住邊個比,因屋企主要開支都係c6出曬,所以多數c6比團費或機票住宿,我就唱錢比當地使費。兩公婆冇計啦!




男爵府

積分: 5119


3#
發表於 12-4-7 17:01 |只看該作者

回覆:AA 方程式?

剛剛12月去左日本,2月去左台灣都係男友買唒機票先通知我,嚟緊5月佢公司請佢去杜拜,佢5想掉低我,所以又寧願比萬3蚊請埋我去,但我5係咁想,因去得5日3夜.好鬼趕,同埋我哋一早已買左機票去布吉過男友生日,所以想幫佢慳返啲!每次去旅行都係男友包唒,我剩係増值百達通搭車咋




珍珠宮

積分: 37203


4#
發表於 12-4-7 19:31 |只看該作者

回覆:AA 方程式?

會喺聯名户口度扣,結咗婚仲要aa有咩意思?





男爵府

積分: 7521


5#
發表於 12-4-7 20:29 |只看該作者

回覆:AA 方程式?

我2年前同c6去旅行,佢冇錢要求去不凸止仲話要帶埋女女,我比哂都算啦,去到好自然佢唱錢啦,仲嬲我吾唱錢要離婚,原來佢覺得我都比左甘多吾爭在咼。同人吾同命,冇得怨。只好說自己冇帶眼識人,太天真。




子爵府

積分: 11863


6#
發表於 12-4-7 21:00 |只看該作者

引用:我2年前同c6去旅行,佢冇錢要求去不凸止仲

原帖由 bbpo 於 12-04-07 發表
我2年前同c6去旅行,佢冇錢要求去不凸止仲話要帶埋女女,我比哂都算啦,去到好自然佢唱錢啦,仲嬲我吾唱錢 ...
佢好過份!這樣就要離婚!




男爵府

積分: 5119


7#
發表於 12-4-7 21:03 |只看該作者

引用:我2年前同c6去旅行,佢冇錢要求去不凸止仲

原帖由 bbpo 於 12-04-07 發表
我2年前同c6去旅行,佢冇錢要求去不凸止仲話要帶埋女女,我比哂都算啦,去到好自然佢唱錢啦,仲嬲我吾唱錢 ...
實在太計較.咁而家離左婚未??




公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


8#
發表於 12-4-7 21:10 |只看該作者
由拍拖至今,乜鬼都係老公俾曬!因為我係付責儲嘅

點評

yan826  我都係...用老公既錢, 我既用黎儲  發表於 12-4-7 22:00


男爵府

積分: 7521


9#
發表於 12-4-7 21:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bbpo+於+12-04-07+發表我2年

原帖由 yammi212 於 12-04-07 發表
實在太計較.咁而家離左婚未??
暫未丫,我還未放到手,他想迫我自己搬走,佢話做吾到狠心趕我走,我覺得自己好犯賤好冇用,佢甘衰我都做吾到放下。




男爵府

積分: 5119


10#
發表於 12-4-7 22:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yammi212+於+12-04-07+發表實

原帖由 bbpo 於 12-04-07 發表
暫未丫,我還未放到手,他想迫我自己搬走,佢話做吾到狠心趕我走,我覺得自己好犯賤好冇用,佢甘衰我都做吾 ...
佢真係好衰呀你喱段日子一定好幸苦




禁止訪問

積分: 6021


11#
發表於 12-4-7 22:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29915

認識瑞士牛牛第三回


12#
發表於 12-4-7 22:57 |只看該作者
婚前,洗費佢,團費+導遊費AA....

婚後,洗費,團費佢,,,導遊我,,,


大宅

積分: 3286


13#
發表於 12-4-7 23:00 |只看該作者

引用:我2年前同c6去旅行,佢冇錢要求去不凸止仲

原帖由 bbpo 於 12-04-07 發表
我2年前同c6去旅行,佢冇錢要求去不凸止仲話要帶埋女女,我比哂都算啦,去到好自然佢唱錢啦,仲嬲我吾唱錢 ...
用這樣作借口離婚,好絕喎佢,咁你以後吾好請佢嘞!




別墅

積分: 857


14#
發表於 12-4-7 23:04 |只看該作者

回覆 回覆:ilovesiudor的帖子

咁都岩既,男的出大份d女人出細份d,因為仲要留些錢for家庭用



我愛大自然


別墅

積分: 857


15#
發表於 12-4-7 23:05 |只看該作者

引用:剛剛12月去左日本,2月去左台灣都係男友買

原帖由 yammi212 於 12-04-07 發表
剛剛12月去左日本,2月去左台灣都係男友買唒機票先通知我,嚟緊5月佢公司請佢去杜拜,佢5想掉低我,所以又 ...
好有錢喎!



我愛大自然


別墅

積分: 857


16#
發表於 12-4-7 23:05 |只看該作者

引用:會喺聯名户口度扣,結咗婚仲要aa有咩意思?

原帖由 cheung2000 於 12-04-07 發表
會喺聯名户口度扣,結咗婚仲要aa有咩意思?
咁都係一個好方法



我愛大自然


別墅

積分: 857


17#
發表於 12-4-7 23:05 |只看該作者

引用:會喺聯名户口度扣,結咗婚仲要aa有咩意思?

原帖由 cheung2000 於 12-04-07 發表
會喺聯名户口度扣,結咗婚仲要aa有咩意思?
咁都係一個好方法



我愛大自然


別墅

積分: 857


18#
發表於 12-4-7 23:06 |只看該作者

引用:我2年前同c6去旅行,佢冇錢要求去不凸止仲

原帖由 bbpo 於 12-04-07 發表
我2年前同c6去旅行,佢冇錢要求去不凸止仲話要帶埋女女,我比哂都算啦,去到好自然佢唱錢啦,仲嬲我吾唱錢 ...
以後唔好同佢去旅行,只同囡囡去!



我愛大自然


別墅

積分: 857


19#
發表於 12-4-7 23:09 |只看該作者

AA 方程式?

係朋友面前我想c6俾左錢先,我之後先同c6計返數,都唔想係朋友面前aa,好樣衰架麻



我愛大自然


男爵府

積分: 5119


20#
發表於 12-4-7 23:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yammi212+於+12-04-07+發表剛

原帖由 vitong 於 12-04-07 發表
好有錢喎!
又5好咁講只係佢對我好肯付出所以我好感恩!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo