夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 275


1#
發表於 12-4-6 19:51 |只看該作者
有左4個月BB...本來係好開心,諗住老公係咁叫我生多個應該對我比之前好..
但係而家成日去打機唔理我..一同佢講盲嗌交..返到屋企又唔理我...我大仔都8歲啦~~
好似而家自己生多個唔知點咁..成日自己一個人係度喊!!!


複式洋房

積分: 345


2#
發表於 12-4-6 20:06 |只看該作者

回覆:好想搵人傾下...

唔好唔開心啦。你c6 可能諗住你有經驗,諗住你攪得掂,所以冇咁緊你啫。

同埋c6 年紀大左,係會越來越冇咁細心。



Smile - Ming Ming


複式洋房

積分: 275


3#
發表於 12-4-6 20:17 |只看該作者
佢比我細一年..由仔仔出世開始都唔理我地...係佢係咁叫我生多個,我諗住
8年佢應該識得諗..點知都係咁..而家成日都喊..好似咩都係自己一個人咁..
我又冇爸爸,媽媽...得個阿哥..佢有個家庭..唔想煩到佢..個C6仲要曾經係廣州有過女人話要同我離婚...


複式洋房

積分: 467


4#
發表於 12-4-6 21:05 |只看該作者
不如你同佢坐底好好傾下啦!


複式洋房

積分: 200


5#
發表於 12-4-6 21:29 |只看該作者

回覆 回覆:Lazylazywong的帖子

Winnie Lo.好同情您呀:您要加油:




已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 12-4-6 21:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2657


7#
發表於 12-4-6 22:28 |只看該作者

咁係妳要生定佢要生!


禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


8#
發表於 12-4-6 22:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 275


9#
發表於 12-4-7 22:25 |只看該作者

好想搵人傾下...

我有諗過唔要,但係我唔想咁做,因為我好想要,只係相信佢改好左,點解要因為朋友而变返之前!我又唔係唔比佢去玩,只係想佢抽小小時間陪下我!一




大宅

積分: 2228


10#
發表於 12-4-8 22:03 |只看該作者

回覆:winnielo946643 的帖子

搵我地傾下啦!希望之光幫到你的!




大宅

積分: 3695


11#
發表於 12-4-8 22:27 |只看該作者
你老公嘅父母呢?可以同佢哋傾下,其實佢系出邊有第嗰嘅時候你就應該同佢離婚,
不過你既然決定咗生,有咗BB亦都已成事實,就要堅強,老公真系唔理你,可以穩朋友傾訴下,陪下自己

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo