自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 67250


1#
發表於 12-4-7 00:15 |只看該作者
我家裡就有一個,一個月幾乎不會放一日假,甚少理我同個仔女,我成日覺得自己似單親!在家也少傾談,好無奈好吾開心!係佢心目中,工作第一,佢家人第二(佢父母),有時間都比佢父母而不理我們,仲有好多....


子爵府

積分: 11256


2#
發表於 12-4-7 01:23 |只看該作者

引用:我家裡就有一個,一個月幾乎不會放一日假,

原帖由 emilylam 於 12-04-07 發表
我家裡就有一個,一個月幾乎不會放一日假,甚少理我同個仔女,我成日覺得自己似單親!在家也少傾談,好無奈 ...
工作狂當然不好啦




珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-4-7 01:25 |只看該作者

回覆:你地覺得一個工作狂的人做老公好嗎?

但⋯好多工作狂都好有吸引力。



點評

emilylam  佢人工唔係高呢  發表於 12-4-7 13:04


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 12-4-7 01:26 |只看該作者
回覆 Elefant老婆 的帖子

工時長唔代表人工高㗎

            


男爵府

積分: 6771


5#
發表於 12-4-7 01:28 |只看該作者

引用:我家裡就有一個,一個月幾乎不會放一日假,

原帖由 emilylam 於 12-04-07 發表
我家裡就有一個,一個月幾乎不會放一日假,甚少理我同個仔女,我成日覺得自己似單親!在家也少傾談,好無奈 ...
咁你又嫁佢....




水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-4-7 01:29 |只看該作者

溝通


珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


7#
發表於 12-4-7 01:32 |只看該作者

引用:回覆+Elefant老婆+的帖子 工時長唔代表人

原帖由 小倩 於 12-04-07 發表
回覆 Elefant老婆 的帖子

工時長唔代表人工高㗎
工作狂都唔一定代表工時長喎,同人工更無關⋯




水晶宮

積分: 66961

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 熱血勳章 畀面勳章 有「營」勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章


8#
發表於 12-4-7 01:32 |只看該作者
工作狂, 但收入高唔高先???

如果因為家計, 無法子喎~

我自己以前都係工作狂, 但結婚後都要收一下, 生埋小丙就工都無返~

我老公一星期只會係屋企食2日飯, 老爺又成日係鄉吓, 屋企成日都係得我同亞仔, 所以有時我都有你GE感, 好以單親家庭咁, 但我又好ENJOY喎, C6唔係屋企食飯時我做少好多野佢係屋企仲左住晒


水晶宮

積分: 54643

畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 12-4-7 01:32 |只看該作者
1半半 我隻新界牛都係嫁
係佢既優點 都係佢既缺點
不過我都係睇中佢哩點先簡佢 所以無得怨


珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-4-7 01:35 |只看該作者

回覆:你地覺得一個工作狂的人做老公好嗎?

工作狂起碼自己做小二,無人做小三。佢忙到甩褲都應該無時間啦我諗⋯




翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 12-4-7 01:36 |只看該作者
我老公都係咁. 話就話自己工(老爺既), 一星期返足7日, 紅假冇得放, 一年放年初一, 二, 拜山都要年初一去拜. e+復活節得我同個囡過!!!
總有離別的時候


禁止訪問

積分: 5255


12#
發表於 12-4-7 01:37 |只看該作者

你地覺得一個工作狂的人做老公好嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


13#
發表於 12-4-7 01:53 |只看該作者
本帖最後由 大力大力 於 12-4-7 02:07 編輯
emilylam 發表於 12-4-7 00:15
我家裡就有一個,一個月幾乎不會放一日假,甚少理我同個仔女,我成日覺得自己似單親!在家也少傾談,好無奈 ...

其實真係要在什麼角度睇!

唔好............一個月幾乎不會放一日假,甚少理我同個仔女,我成日覺得自己似單親!

好............ 有一個對自己工作投入的老公,佢投入工作都係為左家庭生活安穩,而仔女有妳可幫忙照顧,佢家人第二(佢父母),通常孝順仔都好照顧自己家庭,查實每個事業成功的男人 (白手興家) 都要背後有位明事理的太太支持,支持佢在年青時打拼吧!

記住勤力的小蜜蜂的故事,先苦後甜!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


14#
發表於 12-4-7 02:02 |只看該作者

引用:+本帖最後由+大力大力+於+12-4-7+01:56+編

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


15#
發表於 12-4-7 02:05 |只看該作者

你地覺得一個工作狂的人做老公好嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


16#
發表於 12-4-7 02:06 |只看該作者
cathy-tse 發表於 12-4-7 02:02
先苦後甜?世事咁絶對呀咩?活在當下吧

我以前又唔係 1 - 7 ,晚上十時才回到家食晚飯!


大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 2406


17#
發表於 12-4-7 02:07 |只看該作者

回覆:你地覺得一個工作狂的人做老公好嗎?

我讀書嗰時識c6, 好怕佢會變工作狂,因他是超級讀書狂!好在工作幾年發覺佢唔係工作狂




男爵府

積分: 6510

畀面勳章 大廚勳章


18#
發表於 12-4-7 02:08 |只看該作者

引用:Quote:cathy-tse+發表於+12-4-7+02:02+先苦

原帖由 大力大力 於 12-04-07 發表
我以前又唔係 1 - 7 ,晚上十時才回到家食晚飯!
果餐應該叫宵夜



點評

manicheung    發表於 12-4-7 10:51


大宅

積分: 2406


19#
發表於 12-4-7 02:12 |只看該作者

回覆:你地覺得一個工作狂的人做老公好嗎?

我又想話係男人還好,本人的媽媽是工作狂,經常係1am都拎東西回家做,初一至三都貢返工,又時時感到老闆唔夠appreciate佢。足足用了十年時間先好少少,沒那麼緊張工作喳




象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


20#
發表於 12-4-7 02:12 |只看該作者
crystal2442 發表於 12-4-7 02:08
果餐應該叫宵夜

那時習慣左!又唔使出街洗錢!

勤力總有回報!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo