夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5598


1#
發表於 12-4-8 01:20 |只看該作者
Day 1 : c6拎左件羽絨去洗衣鋪洗

Day 2 : c6應承左洗衣鋪去拎番件洗去既羽絨, 因對方無地方擺要求盡快拎走, 然後夜晚c6唔記得拎, 叫我第二日去拎, 我叫佢第二日打電話提我去拎

Day 3 : 我拎左張羽絨單去左呀仔朋友仔屋企, 食埋晚飯先返, 返到屋企c6即問我有無拎件羽絨, 我話唔記得左, c6即時黑面, 當時洗衣鋪巳閂門, 同時佢都無打電話提我, 單我有拎出去, 但巳經唔記得左要拎羽絨, 我就同佢講, 咁都要黑面呀, 以後唔好叫我幫你做野, 之後我俾番張單佢自己拎。

近來, 佢每日都會d duty我做, 我只是唔記得佢都要即時黑面, 即是只可原諒佢自己無記性, 就唔容許老婆唔記得幫佢做事, 我覺得似工人多過似老婆, 大佬, 你應承左人拎, 唔係我叫, 洗唔洗西口西面咁嚴重, 擺多一日係咪會死, 如果各位jm老公咁樣對你, 你地會有咩反應?


伯爵府

積分: 17266


2#
發表於 12-4-8 01:54 |只看該作者

回覆:OneTwoThree 的帖子

問佢係咪趕住著件羽擁....




子爵府

積分: 12104


3#
發表於 12-4-8 01:56 |只看該作者
其實好小事,可能佢呢排壓力大,煩緊其他野(例如工作),所以容易俾其他野牽動到情緒。

唔好話你老公,我都會有呢啲情況。不過我覺得可以觀察多一段時間,如果再係咁,就要正視個問題。

我同我老公就比較坦白,一有呢啲情況,我地會出聲提點對方:「你做乜啫?要唔要咁惡死啊?」跟住就會無事。


大宅

積分: 2130


4#
發表於 12-4-8 09:12 |只看該作者

回覆:如果咁樣都嬲...... 你地會有咩感受??

我會惡返佢轉頭~又或者無賴咁認佢。





禁止發言

積分: 16954


5#
發表於 12-4-8 09:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25067


6#
發表於 12-4-8 10:08 |只看該作者
咁每個人都有情緒嘅~~~如果只係黑面一陣,無破口大罵就算啦!
有時如果我叫我老公幫我做d野,而佢成日唔記得,我都會覺得忟啦!


大宅

積分: 1113


7#
發表於 12-4-8 11:30 |只看該作者
明白會好唔開心,不如等佢心情好時同佢傾佢咁樣你會感覺難受,解釋比佢知人生苦短為小事傷感情係好唔掋。我都係咁傾左幾次老公真係黑少左面


大宅

積分: 2751


8#
發表於 12-4-8 11:39 |只看該作者

引用:Day+1+:+c6拎左件羽絨去洗衣鋪洗Day+2+:+c6

原帖由 OneTwoThree 於 12-04-08 發表
Day 1 : c6拎左件羽絨去洗衣鋪洗

Day 2 : c6應承左洗衣鋪去拎番件洗去既羽絨, 因對方無地方擺要求盡快拎走 ...
同佢講不是老馮的




大宅

積分: 4328

畀面勳章


9#
發表於 12-4-8 11:43 |只看該作者
如果係一 次半次就算啦,話曬係自己唔記得左,佢叫左你拎但你唔記得都算係你既責任黎既。


水晶宮

積分: 58589


10#
發表於 12-4-8 12:11 |只看該作者
OneTwoThree 發表於 12-4-8 01:20
如果各位jm老公咁樣對你, 你地會有咩反應? ...

無呀,佢要黑面,總有佢嘅理由同原因,咪由佢黑面囉,我唔會跌入佢嘅因緣業障裡面架

同時,我都會代入佢感受下佢d心情,係嘅,佢諗住我會去拎羽絨,但宜家冇去喎,都明白佢點解黑面嘅 (佢可能覺得我答應幫佢但又冇做囉,咁我答應得幫佢,個責任就響我度架喇)


"我只是唔記得佢都要即時黑面, 即是只可原諒佢自己無記性, 就唔容許老婆唔記得幫佢做事"

OneTwoThree,我覺得你可能諗多左d,佢或者都責備過自己無記性,不過冇比你知啫。咁佢黑面係表示嬲你?定係擔心洗衣鋪會唔like件羽絨冇人去拎?定係 ... ?你有冇問過佢?你個post都係講自己d反應、對話同感受,咁佢黑面之餘仲講左d嘜?同埋有嘜感受?


男爵府

積分: 5598


11#
發表於 12-4-8 12:53 |只看該作者
misham 發表於 12-4-8 11:43
如果係一 次半次就算啦,話曬係自己唔記得左,佢叫左你拎但你唔記得都算係你既責任黎既。 ...
我覺得如果呢件事嚟講對佢咁緊要, 係咪自己做番會好d呢, 同埋佢亦都唔記打電話提我, 我只是覺得佢自己都會唔記得野, 我唔記得拎羽絨好少事, 唔係咩大問題, 況且係佢應承人, 唔係我, 點解就將個責任俾左我, 如果我知佢係會黑面既, 我一定唔會幫佢做。


男爵府

積分: 5598


12#
發表於 12-4-8 13:08 |只看該作者
全為愛 發表於 12-4-8 12:11
無呀,佢要黑面,總有佢嘅理由同原因,咪由佢黑面囉,我唔會跌入佢嘅因緣業障裡面架

同時,我都 ...
講真, 如果掉番轉, 係我叫佢做佢唔記得, 我一定唔會為咁少事而黑面, 其實我知點解佢要黑面, 因為佢不嬲都係一個情願自己委屈都要將最好既野俾外人既人, 記住係外人, 唔係家人, 所以佢失信於人會覺得自己唔啱, 我令佢失信於人就係我唔啱, 每日佢都有事要我幫佢攪掂, 只是一次半次唔記得, 個人認為無需要黑面咁嚴重, 其實佢係一個咩都會黑一餐面既人來, 以前我成日都驚做錯野or做漏野or未達到佢預期結果既事, 驚佢黑面唔高興, 個種壓力大到攪到自己好唔開心同心驚膽震, 而家我同佢關係係好差的, 所以我巳經唔會理佢有咩感受, 就算係幫佢做事都係義務性質, 並不是我非做不可既地步, Day 2佢唔去拎, 係因為佢放工要去佛堂而交左呢樣野俾我做, 有時佢d同事想食個d齋, 唔知係邊度買又叫我買幾包俾佢同事, 次數係唔只一次, 總之好多好多, 一無事既時候就日日諗野叫我幫佢做, 講真, 到左而家呢個地步, 我真係乜都唔想幫佢做, 因為幫佢做佢乜都覺得係老憑, 幫唔到就黑面, 真係唔幫好過幫...... 所以我先叫佢以後唔好叫我幫佢做野, 就係咁解。


水晶宮

積分: 58589


13#
發表於 12-4-8 18:22 |只看該作者
OneTwoThree 發表於 12-4-8 13:08
講真, 如果掉番轉, 係我叫佢做佢唔記得, 我一定唔會為咁少事而黑面, 其實我知點解佢要黑面, 因為佢不嬲都係 ...

一切外在的問題都是自己內在的投射 ...... 如有時間及興趣,請看 < 附49:先往內看見真實的自己 > http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4836012&fromuid=240655

我的初步揣測 (sorry,只是揣測),是你不接納自己黑面、不接納自己都可以黑面,於是向外投射這份對自己的不接納,變成為對別人黑面的不接納 --> 責備別人總較要面對自己 (黑面的自己) 來得容易和舒服。

OneTwoThree,外面沒有人,只有你自己內在的投射;你看見c6,其實他只是你的鏡子,你看見他,實質是看見你自己。

或許我講得很深奧,如你有興趣想了解更多這方面,可看 <遇見未知的自己> 張德芬著,裡面有很清晰的簡易化的解說。


翡翠宮

積分: 97287


14#
發表於 12-4-8 23:04 |只看該作者

回覆:如果咁樣都嬲...... 你地會有咩感受??

都好小事,由佢自己黑面好了,



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 20329


15#
發表於 12-4-8 23:43 |只看該作者

回覆:如果咁樣都嬲...... 你地會有咩感受??

其實大家都有責任!俾著我,我都會講sorry或者唔好意思,唔記得咗



唔好點評我


大宅

積分: 4328

畀面勳章


16#
發表於 12-4-9 02:28 |只看該作者
OneTwoThree 發表於 12-4-8 12:53
我覺得如果呢件事嚟講對佢咁緊要, 係咪自己做番會好d呢, 同埋佢亦都唔記打電話提我, 我只是覺得佢自己都會 ...

唔好噤嬲啦,我噤講係想你知道雙方都有責任,希望你唔好太偏激唶。你個C6係衰左架啦,但係兩公婆又好難話唔幫既!希望你快D嬲完唔好為左D少事激陳自己啦 =D

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo