我系全職媽,咁啱個女又好難湊,晚晚訓覺醒幾次,我已經精神好差,本來身體唔多好,所以成日都好攰,有時叫我c6幫我湊住個女想自己休息下都唔放心,佢對眼一睇到電視或者玩緊手機就完全聽唔到個女喊,亦唔理個女,餵粥仔仲恐怖,試都唔試溫度就直接俾個女食,熱到呱呱哭,試問我點可以安落休息下
女女宜家差不多九個月了,佢都完全無做爸爸的準備,放親假凈識問我去邊度玩或者灘系張床訓覺,我話阿女細個啊唔好凈識唸玩啦,同個女玩永遠唔超過5分鐘,買嘢俾阿女呢樣話貴個樣話無需要,連bb車bb床都唔想買,要數佢d嘢真系數幾日都數唔曬,我對佢好失望,日日對住佢想嘔,同佢結婚後悔到死!