夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 942


1#
發表於 12-4-4 02:26 |只看該作者
我同我老公系拍拖幾個月有左bb先結婚,婚後同99.62.姑9.姑仔一齊住,生之前我覺得老公份人無乜嘢,但生左bb後摩擦越來越多,我真系頂佢唔順,我仲坐緊月個時居然叫我抱埋bb拎埋姜醋去佢d姑姐屋企坐下,仲話我大肚時都無去過佢d姑姐屋企,怕佢地話我唔識做人嬲左c6全家喔,我話我仲坐緊月你叫我頻頻撲撲,假如你d姑姐嬲得落一個仲坐緊月的女人,咁做唔做親戚都罷啦!佢將佢屋企人睇得好重,我屋企人就系草,因我系獨生女,唔慣同c6咁多屋企人住,加上我爸媽成日想見下我個女,我一坐完月就即刻翻自己屋企,我c6好唔鐘意我翻自己屋企,成日追住問我幾時翻去佢屋企,一日問幾次,又話我結左婚唔應該成日翻自己屋企,我為左佢呢個問題唔開心左好耐,難道結婚了就無左自己爸媽,就唔可以翻自己屋企嗎?!我媽知道左我c6唔俾我翻屋企後黑曬面我系全職媽,咁啱個女又好難湊,晚晚訓覺醒幾次,我已經精神好差,本來身體唔多好,所以成日都好攰,有時叫我c6幫我湊住個女想自己休息下都唔放心,佢對眼一睇到電視或者玩緊手機就完全聽唔到個女喊,亦唔理個女,餵粥仔仲恐怖,試都唔試溫度就直接俾個女食,熱到呱呱哭,試問我點可以安落休息下女女宜家差不多九個月了,佢都完全無做爸爸的準備,放親假凈識問我去邊度玩或者灘系張床訓覺,我話阿女細個啊唔好凈識唸玩啦,同個女玩永遠唔超過5分鐘,買嘢俾阿女呢樣話貴個樣話無需要,連bb車bb床都唔想買,要數佢d嘢真系數幾日都數唔曬,我對佢好失望,日日對住佢想嘔,同佢結婚後悔到死!




男爵府

積分: 5119


2#
發表於 12-4-4 02:44 |只看該作者

回覆:JennyChiuKaYee 的帖子

其實你明知佢咁5成熟點解仲要結婚,其實你地係為左b而結婚,你地根本就未成熟,亦未了解對方,鬼叫大家為左果幾分鐘happy而攪出人命咩,你可以點呀?有能力咪抱埋個B返外家,自己照顧兼離婚,如果5係咪同老公好好傾吓!叫佢負返做爸爸嘅責任!



點評

misham    發表於 12-4-8 11:51
yikaho  係啦! 點解不斷有咁多呢D情況發生, 婚前性行為真係累死好多人!  發表於 12-4-5 17:47
satomi4  認同  發表於 12-4-5 09:43
joycehang41010    發表於 12-4-5 00:50
多多綠茶  well said。。。。  發表於 12-4-4 22:56
rayrayus  講得好  發表於 12-4-4 22:45


瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


3#
發表於 12-4-4 02:50 |只看該作者
回覆 yammi212 的帖子


別墅

積分: 942


4#
發表於 12-4-4 03:35 |只看該作者

引用:其實你明知佢咁5成熟點解仲要結婚,其實你

原帖由 yammi212 於 12-04-04 發表
其實你明知佢咁5成熟點解仲要結婚,其實你地係為左b而結婚,你地根本就未成熟,亦未了解對方,鬼叫大家為左 ...
無錯,我地為左俾個屋企bb而結婚真系好錯





禁止訪問

積分: 4077


5#
發表於 12-4-4 03:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17266


6#
發表於 12-4-4 04:18 |只看該作者

回覆:JennyChiuKaYee 的帖子

楚就算唔結婚又點?唔結婚個b都係要出世,其實你係咪想返娘家住幾日喳,你地溝通唔夠同磨合緊....晤洗攪到離婚丫...可以做ftm好幸福喇~




象牙宮

積分: 216490


7#
發表於 12-4-4 07:13 |只看該作者
咁多人一齊住,糜擦都多d


別墅

積分: 942


8#
發表於 12-4-4 07:45 |只看該作者

回覆 回覆:961123的帖子

系啊,每個人的生活習慣唔同,同佢一家住好大壓力,始終唔系自己屋企人,有時講野語氣偏小小,d姑9啊會黑面,唉,寄人籬下好慘,仲有個c6唔系企自己個邊架




別墅

積分: 942


9#
發表於 12-4-4 07:49 |只看該作者

回覆 回覆:conniebebe的帖子

當初唔結婚,可能會落左個b,始終未婚生子我屋企人接受唔到,怪自己衝動揀結婚



點評

yikaho  係怪你未婚同佢做, 做前又唔做足安全措施...  發表於 12-4-5 17:48


子爵府

積分: 13695

畀面勳章


10#
發表於 12-4-4 08:43 |只看該作者

引用:當初唔結婚,可能會落左個b,始終未婚生子

原帖由 JennyChiuKaYee 於 12-04-04 發表
當初唔結婚,可能會落左個b,始終未婚生子我屋企人接受唔到,怪自己衝動揀結婚



...
其實你宜家只好向前望,去諗下點做先係對你一家三口最好。你長期去左外家都唔係辦法,小心你老公偷食呀。平心靜氣大家傾下啦!




公爵府

積分: 26797


11#
發表於 12-4-4 09:16 |只看該作者

回覆:結婚剛滿一年,但我已經頂唔順想離婚

好似思琪咁,都吾一定結婚或者落仔,自己湊米一樣,少好多人同好多野煩。不過行左呢條路就要行,差在點行




子爵府

積分: 11863


12#
發表於 12-4-4 09:21 |只看該作者

引用:當初唔結婚,可能會落左個b,始終未婚生子

原帖由 JennyChiuKaYee 於 12-04-04 發表
當初唔結婚,可能會落左個b,始終未婚生子我屋企人接受唔到,怪自己衝動揀結婚



...
要為bb 諗多d, 唔好只是為自己諗。加上落左以後唔係噤易有。向前看吧!你一早已經知嫁給他要同佢家人住啦,不如諗下相處得好d 的方法好過啦,自己一頭家的開支咪仲大,你老公咩費也不交時,你仲一個人撐tim la! 你扮演一個好新抱,c6 有咩衰,可能仲有機會有人幫,否則,有骨氣d 返外家,自己攪掂!




伯爵府

積分: 17005


13#
發表於 12-4-4 09:51 |只看該作者
既然婚都結左,BB又出左世,同C6和他的一家人好好相處,係要時間磨合,唔好又衝動想離婚,做左媽媽要成熟D
自煮有快樂


大宅

積分: 4320


14#
發表於 12-4-4 10:23 |只看該作者
其實你地兩個都未成熟.
唔係我幫你老公, 你成日返外家小住又唔係好岩, 真係要媽咪幫手應該同老公商量左先,一係就兩公婆一齊搬番去住. 仲有你老公一個揾錢,負擔都好大, 你要體諒下.


男爵府

積分: 6663


15#
發表於 12-4-4 11:50 |只看該作者

回覆:結婚剛滿一年,但我已經頂唔順想離婚

想問樓主你哋今年幾大?
我同c6拍咗10年拖先結婚,到而家13年,咪又係成日嘈!阿b下個月出世,我哋就為阿b嘈。佢唔比我返外家,我咪約阿媽食晏晝飯咯,再唔係咪佢唔返嚟食飯個晚返外家食咯!我同c6講"我嫁你唔等於我要斷六親!我父母當初唔係賣女,點解我唔可以返去見佢哋?"嘈到6299度之後,佢都冇咁阻我返,咁做人又唔好咁過份,咪1-2個禮拜一次咯。我阿媽知道咗仲叫我唔好咁執着,唔返咪唔返,做乜為咁小事嘈?而家大個咗開始諗通d啦!人係需要互相尊重,做夫妻係要磨合先可以到老!



點評

VCMS  係純粹處理事情夠唔夠成熟關係及以乜野角度去睇件事  發表於 12-4-5 00:49
ching070707  即係,嘈唔關年紀時啦,根本大家搵唔到一個共識..  發表於 12-4-4 23:02


伯爵府

積分: 16230


16#
發表於 12-4-4 22:45 |只看該作者
返外家見父母無問題, 但住在外家或過夜就唔多好, 如果你和老公有自己的家, 也不想他時常回6299 的家過夜吧.

當初大家決定結婚, 就試試盡力為bb做一個家好了.
不要太快說放棄!


男爵府

積分: 6125


17#
發表於 12-4-4 22:47 |只看該作者

回覆 回覆:JennyChiuKaYee的帖子

你果個起碼都有幫手湊下,我果個剩係抱個仔,其他乜都唔理,我生完返阿媽到坐月,一出院幫手拎下野,就發哂皮氣,話我點佢做阿4,日日嚟我媽到食飯,永遠唔夠一粒鍾就走,因為趕住返屋企打機,打完機就出去飲酒,仲要發皮氣話日日嚟我媽到食飯睇個仔,好x 辛苦,叫佢做既野,永遠只係識懶皮,一味拖,連個仔去拎出世紙,札咗吉時,爭30分鐘就過吉時,先叫到起身,....好多好多問題,每日剩係識瞓,打機,玩,其他冇樣野識,哩幾個月,都冇比家用我,仲拎返轉頭,唉~我忍唔到喇,嗌分開過,佢又扮冇野,我今日send 咗信息問佢究竟想點,究竟有冇心維繫哩個家,佢到而家都冇覆我



點評

satomi4  你加油!  發表於 12-4-5 09:46
ching070707  拎出世紙都要札吉時,,我都係一第次聽,,,  發表於 12-4-4 23:04
多多綠茶    真係辛苦晒妳了.......  發表於 12-4-4 22:59


翡翠宮

積分: 86650

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 12-4-4 22:51 |只看該作者
我覺得樓主年紀一定好細,諗野仲係咁細路,你已經係人地媽咪勒,而家先黎後悔係咪太遲? 你唔滿意而家環境,咁你有冇勇氣離婚自己賺錢做單親媽媽? 如果唔想離,你有冇辦法等自己個環境好過d?

呻唔係唔得,但呻係冇用的,講到尾你要自己下決定,人地幫唔到你


別墅

積分: 942


19#
發表於 12-4-4 22:56 |只看該作者

引用:想問樓主你哋今年幾大? 我同c6拍咗10年拖

原帖由 idachung 於 12-04-04 發表
想問樓主你哋今年幾大?
我同c6拍咗10年拖先結婚,到而家13年,咪又係成日嘈!阿b下個月出世,我哋就為阿b ...
我地都成25歲有多了,但就唔明點解c6做左爸爸都咁唔成熟,爸媽系我最親的人,我無兄弟姐妹,嫁左後其實爸媽好無聊,屋企靜曬,我唔想以後子慾養而親不在先來後悔,所以成日會翻外家陪爸媽,但c6咁都唔可以體諒我,要我日日系佢屋企,可以用坐監來形容系c6屋企的日子,因我系系大陸讀書的,加上宜家無做嘢,同d姑9姑仔講嘢真系一句起兩句止都唔知講乜啊,其中一個姑9仲有小小睇唔起我添,所以仲加無嘢講,62又鐘意爆粗鬧人,我平時都小出聲為妙,有時c6翻夜,我同佢屋企人一日講嘢都唔超過20句,真系好悶好無奈架




侯爵府

積分: 20621


20#
發表於 12-4-4 23:03 |只看該作者
只有幾個選擇:

1) 兩個坐低好好地傾,一人讓一步
2) 如果佢唔肯改善,妳遷就佢
3) 離婚做單親媽媽

其實每條路都唔係甘易行,無考慮清楚後果,千奇唔好意氣用事話離婚.....
I never mind the rain from the sky, as long as I have the sun in your eyes~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo