夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6903

好媽媽勳章


1#
發表於 12-5-17 14:08 |只看該作者
我朋友佢同佢C6結咗婚. 佢最近同我傾計. 話有個問題困擾咗佢好耐. 無同人講過. (我同佢識咗好耐都係最近先知)

話說. N年前佢同依家既C6 (未結婚. 一齊住) 咁有時朋友黎屋企玩好正常. 而佢C6都OK gentlemen. 都會送客人去地鐵站(得C6送). 其中一次. 朋友有個姊妹. 去到途中(電梯)話唔舒服. C6就問佢點? 佢話好暈唔行得. 咁佢C6揹佢上電梯. 上到電梯頂. 個姊妹又無事. 可以行得 - 我覺得奇怪既係~ 點解唔打999送佢入醫院. 要揹佢上電梯. 返到屋企. C6同番佢講呢件事. - 當時我朋友都無意為意.

事隔兩年後~ 朋友同佢C6搬咗第二到. 因為佢C6壞習慣(飲酒)同我朋友鬧交~ 咁佢C6都好驚我朋友嬲. 到咗半夜三更(大約2-3點)~ 好奇怪~ C6(帶醉)同我朋友個姊妹(好清醒)一齊返屋企. 我朋友當堂覺得好驚訝~ C6解釋. 當時你(朋友)又唔聽電話. 又驚朋友唔比佢返屋企(當然未試過唔比佢返啦). 所以搵佢呢個姊妹做中間人. 但我諗. 作為一個朋友. 無理由半夜三更一個電話就仆出去架麻~ 正常人都叫人自己解決啦?

再事隔幾年~ 我朋友同佢C6結咗婚. 生咗個BB. 個BB幾個月大既時候. 我朋友入咗醫院. BB係佢姑9幫佢睇住. (佢姑奶事後講番比我朋友聽). 我朋友多謝佢姑9咁辛苦. 問佢第一日點算? 無日用品係度. 姑9就話靭. 無呀~ 我第一日唔係度呀. 食完飯我就走左. 得佢細佬(C6)同嗰個姊妹&BB係度渣~~~ 個姊妹又係度?! 無嗱嗱點解個姊妹又出現既?! 事後佢超唔開心. 忍唔住問佢C6. 點解個姊妹係度? C6就話: 人地話要睇BB. 唔通唔比佢上黎咩? 人地都係想見BB之麻. 睇完佢都走. - 無理由我唔係屋企. 佢都上黎. 正常既朋友都唔會啦!

三件事都係同一個人. 佢姊妹同我朋友好多年感情既朋友. 同佢C6唔係話好熟. 但好多時都有見面(唔係單獨)

再事後朋友從其他人口中得知. 呢個姊妹感情生活好複習. 成日都有其他男人(但佢自己結咗婚).

同埋. 我朋友一家有車. 每次同佢姊妹出街. 佢姊妹都會借啲咦坐車頭. 朋友同佢BB坐後面 - 咁點解佢姊妹唔可以同我朋友一齊坐後面?

佢話呢三件事都困擾咗佢好耐. 諗唔明點解個姊妹&C6有咁既行為. 朋友覺得. 可能依一刻神女有心. 商王無夢. 但好難保商王會出軌既一日(定係商王已出咗軌?!). 如果個姊妹再係咁 (但個女既相貎超麻麻. 要呢啲無樣睇)

我都唔明~ 所以想大家分析下?! 都唔知點解話好~

點評

mike3838    發表於 12-5-25 15:13
TaiLoBo  我唔信佢地無野 ! !  發表於 12-5-20 18:10


子爵府

積分: 14677


2#
發表於 12-5-17 14:27 |只看該作者

回覆:我朋友有個問題~ 我唔識同佢分析

佢應同佢朋友講下。瓜田李下。



點評

20022009  佢話好難開口. 唔知點講~  發表於 12-5-17 14:36


男爵府

積分: 5509


3#
發表於 12-5-17 14:34 |只看該作者
20022009 發表於 12-5-17 14:08
我朋友佢同佢C6結咗婚. 佢最近同我傾計. 話有個問題困擾咗佢好耐. 無同人講過. (我同佢識咗好耐都係最近先 ...
我都覺得有D野, 好朋友都應該識避忌, 帶人返屋企最少都同對方講聲架, 但我唔覺你朋友個C6尊重自己太太。


子爵府

積分: 13783


4#
發表於 12-5-17 14:38 |只看該作者
佢姊妹有佢c6電話?

如果係好朋友都做埋呢d嘢, 其實同佢絕交都冇損失, 一係就直接同個朋友講, 不過預咗佢可能會反面/唔認後變本加厲

如果係我, 我會疏遠佢

不過佢個c6都搞笑, 又會無啦啦揹另一個女子, 太古怪...

點評

20022009  我都覺得好奇怪~ 無言  發表於 12-5-17 14:41


教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


男爵府

積分: 6903

好媽媽勳章


5#
發表於 12-5-17 14:40 |只看該作者
angelic 發表於 12-5-17 14:34
我都覺得有D野, 好朋友都應該識避忌, 帶人返屋企最少都同對方講聲架, 但我唔覺你朋友個C6尊重自己太太。
...
朋友就係話好無安全感. 咁都可以比佢上黎屋企. (我都無言) 但我識佢C6. 佢C6都唔似係啲偷食既人. - 但偷食無樣睇


點評

ann16688  男人邊有面睇嫁, 男人用下面黎諗野呀  發表於 12-5-17 15:44
fanny3315  偷食冇樣睇  發表於 12-5-17 15:37


男爵府

積分: 6903

好媽媽勳章


6#
發表於 12-5-17 14:42 |只看該作者
yikaho 發表於 12-5-17 14:38
佢姊妹有佢c6電話?

如果係好朋友都做埋呢d嘢, 其實同佢絕交都冇損失, 一係就直接同個朋友講, 不過預咗佢 ...
佢C6係老婆啲朋友親戚既電話都有. 佢話有乜事可以通知人喎~

點評

ann16688  借口  發表於 12-5-17 15:45


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


7#
發表於 12-5-17 14:43 |只看該作者
減少同呢個朋友來往啦
如果己經懷疑佢了,就算真係無野繼續做朋友都無心機交心啦


子爵府

積分: 13783


8#
發表於 12-5-17 14:49 |只看該作者
20022009 發表於 12-5-17 14:42
佢C6係老婆啲朋友親戚既電話都有. 佢話有乜事可以通知人喎~

不如叫你朋友靜靜雞喺佢老公個電話度delete咗個女人的電話, 順便delete多1-2個唔係咁覺眼
過一排睇下點先

or 話有d朋友都唔係成日聯絡/几乎冇聯絡, 問老公拎個電話幫佢delete咁d人, 以免唔小心打錯畀人唔好意思

or 叫你朋友同佢老公講, 而家同嗰個女人冇乜聯絡, 叫老公唔好再打搞人哋



教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


男爵府

積分: 6903

好媽媽勳章


9#
發表於 12-5-17 14:49 |只看該作者
shinku 發表於 12-5-17 14:43
減少同呢個朋友來往啦
如果己經懷疑佢了,就算真係無野繼續做朋友都無心機交心啦 ...
佢已經減少同呢個人來往(呢幾年)~ 但有時有啲場合好難避到佢喎~ 所以呢幾年都無乜野. 係有時避唔到. 呢個朋友坐佢地車. 就係咁既情況出現.

佢話佢唔想載佢架. 但佢C6開咗口同佢講順路兜埋你. 佢C6唔係淨係兜佢既. 佢平時都有車親戚朋友.


子爵府

積分: 13783


10#
發表於 12-5-17 14:54 |只看該作者
本帖最後由 yikaho 於 12-5-17 14:55 編輯
20022009 發表於 12-5-17 14:49
佢已經減少同呢個人來往(呢幾年)~ 但有時有啲場合好難避到佢喎~ 所以呢幾年都無乜野. 係有時避唔到. 呢個朋 ...

個女人扮到咁鍾意你朋友嘅小朋友, 咁坐車時咪叫佢同小朋友坐, 你朋友自己同返老公坐囉

擋邪花呢d嘢係女人嘅天性, 冇理由你朋友由得個女人亂嚟, 你叫佢強硬d啦~ 況且呢個又唔係佢c6嘅朋友, 就算得罪佢都冇問題, 都唔到佢c6管

你識唔識個女人架? 幫下手

同埋如果明知有個女人出席嘅場合就盡量唔去囉, 為咗頭家無計

點評

20022009  我同佢個姊妹都唔熟&好少見到嗰個女人.  發表於 12-5-17 15:10

教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 12-5-17 14:54 |只看該作者
20022009 發表於 12-5-17 14:49
佢已經減少同呢個人來往(呢幾年)~ 但有時有啲場合好難避到佢喎~ 所以呢幾年都無乜野. 係有時避唔到. 呢個朋 ...
我覺得有時男人真係無諗咁多呢d細節,
佢知唔知佢老婆覺得有問題架其實


男爵府

積分: 5509


12#
發表於 12-5-17 14:56 |只看該作者
20022009 發表於 12-5-17 14:40
朋友就係話好無安全感. 咁都可以比佢上黎屋企. (我都無言) 但我識佢C6. 佢C6都唔似係啲偷食既人. - 但偷食 ...
係呀, 冇樣睇, 但如果你朋友唔表明佢唔LIKE, 係咪代表佢C6可以繼續咁樣落去丫?

點講都講唔通, 同埋有咩事, 點解係搵個女人先? 佢冇其他朋友架咩??

點評

20022009  係囉~~我第一時間都咁諗?!我都諗唔明  發表於 12-5-17 15:09


男爵府

積分: 6903

好媽媽勳章


13#
發表於 12-5-17 15:07 |只看該作者
shinku 發表於 12-5-17 14:54
我覺得有時男人真係無諗咁多呢d細節,
佢知唔知佢老婆覺得有問題架其實 ...
佢C6就係話佢諗多咗囉~

但同樣地. 我覺得佢C6做多咗囉~~~~


子爵府

積分: 10773


14#
發表於 12-5-17 15:12 |只看該作者
佢C6同果位JM應該已經搞埋一齊嫁喇, 只不過佢地雙方都唔會因為對方而影向自己到既家庭啫. 呢個情況就最麻煩, 嘈又死..唔嘈咩又屈死 依家唯一只可以做既就係盡量避免佢見面囉, 即係多人聚會, 希望你朋友個JM會知難而退啦


男爵府

積分: 5048


15#
發表於 12-5-17 15:13 |只看該作者
樓主提及嘅每一個人,我都覺得好奇怪

個男人同個姊妹就唔在講,連樓主個朋友都古怪,eg. 自己朋友走,送人嘅唔係自己,叫個男朋友單獨送? 仲要送到地鐵站? 路途好崎嶇??? 聽到話個朋友唔舒服到要人揹住上電梯,揹完就冇事,佢唔打個電話CHOK吓佢攪咩?
個姑9又係,應承咗照顧bb,見個細佬同個女人孤男寡女共處一室,佢走得咁安樂嘅???

Anyway, 樓主唔駛同佢分析,直接叫佢同老公講,佢而家好唔妥呢個女人,叫個老公以後都唔好揾佢,如果有場合見到避唔到,叫佢老公唔可以同人講野,唔可以車埋佢。如果佢哋冇野,又唔係咩深交,佢老公應該做得到,但係如果真係有野,佢就會做唔到

點評

happyb_happyb  分析好有道理  發表於 12-5-20 18:51
cooldenisehk  冇錯,俾我都會直接講,嗰個係我個FD又唔係佢個FD,C6冇理由拒絕!  發表於 12-5-17 16:02
My little Son


大宅

積分: 1225


16#
發表於 12-5-17 15:14 |只看該作者
男既唔識避忌,女既遲早有機可乘

點評

20022009  由其個女既咁進取~ 女既仲要結咗婚添~ 唉~ 都唔知佢老公點忍佢.  發表於 12-5-17 15:38
This is the dark side of me


大宅

積分: 1551


17#
發表於 12-5-17 15:15 |只看該作者
叫朋友先平靜地同C6 講, 佢覺得呢個女仔有D 問題, 所以大家已經冇以前咁FD, 亦唔會再可以好似以前咁FD, 叫C6 都唔好再同佢聯絡...

然後你觀察下佢地既來往程度....

再從其他Common fd 中打聽下呢個女仔朋友既動態, 然後有意無意透露呢個女仔既怪行為, 例如係"呀, 唔知點解佢搭親我地車又係都要坐車頭架喎, 明明佢之前又專登上去我度睇BB, 咁照計佢好鍾意我BB 啦, 點解唔坐後排同我BB 玩呢!"

探聽佢有冇對其他朋友既另一半有咁既情況發生...

祝佢好運, 好多人唔熟唔食架....


子爵府

積分: 12169


18#
發表於 12-5-17 15:16 |只看該作者
回覆 20022009 的帖子

男人在沒有事時當然會想你朋友想多了,就算他心裡有嘢,也只會覺得不是自己主動,而是對方主動,他沒有錯。

我看那位女的是很有問題,可能就是因為她三番四次製造機會,你朋友的c6沒有反應,她不甘心,才會繼續去挑逗這個男人,因為不服輸。你朋友可以和那個女的好好說清楚,請她不要製造無謂的誤會,這樣對雙方的家庭都沒有任何好處。如果下次要車她,就算己先在車頭坐,或把東西全放在車頭,不讓那個女的坐。

至於她c6,就告訴她,如果情況倒轉,他一位男性朋友這樣對你朋友,他又會不會說想太多了?請他好好想想,不要讓人誤會他對別人有意思。
mc <()>


男爵府

積分: 6903

好媽媽勳章


19#
發表於 12-5-17 15:25 |只看該作者
k-k-mummy 發表於 12-5-17 15:13
樓主提及嘅每一個人,我都覺得好奇怪

個男人同個姊妹就唔在講,連樓主個朋友都古怪,eg. 自己朋 ...
因為個男人每次有親朋戚友. 都係個男人送(包括自己/老婆). 佢所有親戚朋友都係個男人送(唔單單送呢個女人). 所以我朋友都不意為意~ 佢C6又真係好客氣既人黎既. 我就係話囉? 點解搭電梯都要揹? 佢話佢C6當時解釋就係話佢唔舒服. 咁C6又自己講. 嗰時真係為咩介心.

至於姑9點解會由得個細佬同個女人共處都唔理. 我都無問得咁detail. 但我反而覺得姑9(C6自己人. 唔使理個細佬掛).

我朋友都有同佢C6講. 佢話唔車埋人地好監尬. 但我覺得佢C6車人係有啲虛榮心. 覺得自己有車好威(佢無講到出口). 但佢個樣出賣咗佢. 佢都有車過我(但我地無乜野, 講野都係一句起兩句止.同佢又唔係好熟)


男爵府

積分: 6903

好媽媽勳章


20#
發表於 12-5-17 15:32 |只看該作者
bubu00 發表於 12-5-17 15:15
叫朋友先平靜地同C6 講, 佢覺得呢個女仔有D 問題, 所以大家已經冇以前咁FD, 亦唔會再可以好似以前咁FD, 叫C ...
唔知我朋友蠢定係後知後覺定乜(我都唔識形容)~ 佢都係係朋友口中得知呢個女既咁放盪先諗番起呢啲野. 呢幾年佢自己唔開心. 呢幾年C6都無再同呢位姊妹聯絡. 係間唔中有坐車呢個問題. 佢話佢放唔低呢幾件事. 諗極都諗唔明點解女&男有咁既行為.

佢同我講都叫好啲. 起碼有人肯同佢分擔~ 只可惜~ 我都諗唔明. 唯有叫佢唔好再諗.

點評

lymandy  過左咁耐就叫你朋友唔好再諗啦  發表於 12-5-18 18:05

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo