夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 05-12-27 01:12 |只看該作者

請給意見,thx!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 20403


2#
發表於 05-12-27 01:19 |只看該作者

Re: 請給意見,thx!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 968


3#
發表於 05-12-27 01:23 |只看該作者

Re: 請給意見,thx!

hihi.....talkative
我唔覺得你有問題喎....
係你老公唔了解你既屋企人

我老公都成日講個句


複式洋房

積分: 327


4#
發表於 05-12-27 02:01 |只看該作者

Re: 請給意見,thx!

我都唔覺得你有問題呀,只不過你老公見咁多人咁開心叫埋佢嗰邊屋企人only,佢原意都係想大家開心啲,唔好想太多了,當你同佢講嗰時佢比啲咁嘅反應你都係好正常,因為佢care佢屋企人嘛...而至於你奶奶再叫人黎,我諗你老公都控制唔到的,唔好怪佢了 =]


已刪除用户

積分: 20771

2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 05-12-27 22:32 |只看該作者

Re: 請給意見,thx!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1540


6#
發表於 05-12-27 22:38 |只看該作者

Re: 請給意見,thx!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12931


7#
發表於 05-12-27 22:45 |只看該作者

Re: 請給意見,thx!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 763


8#
發表於 05-12-27 23:16 |只看該作者

Re: 請給意見,thx!

如果係我, 我會覺得老公唔尊重我, 話了個party 係我同屋企人一齊gathering, 咁我就唔會俾佢叫佢的屋企人來, 對我來說, 我的屋企人同佢屋企人係分得好清楚的


複式洋房

積分: 349


9#
發表於 05-12-28 01:22 |只看該作者

Re: 請給意見,thx!

agree!!!

oscarling 寫道:
我都唔覺得你有問題呀,只不過你老公見咁多人咁開心叫埋佢嗰邊屋企人only,佢原意都係想大家開心啲,唔好想太多了,當你同佢講嗰時佢比啲咁嘅反應你都係好正常,因為佢care佢屋企人嘛...而至於你奶奶再叫人黎,我諗你老公都控制唔到的,唔好怪佢了 =]


男爵府

積分: 7534


10#
發表於 05-12-28 12:14 |只看該作者

Re: 請給意見,thx!

talkative

我覺得你無問題, 你已經好大方架喇, 諗住攪多日比男家, 比我? 叫老公自己安排比男家啦, 做佢既孝順仔啦, 唔好煩我添呀。


翡翠宮

積分: 76971


11#
發表於 05-12-28 12:25 |只看該作者

Re: 請給意見,thx!

我覺得你兩個都無錯, 只係溝通上出現左問題啫, 大前題係你老公叫你62, 99 前有無同佢講明話你屋企有成12人黎你家開party先 若果有, 你62同99可能會覺得叫多兩個自己較熟既人會無咁悶, 所以佢地有佢地玩, 你家人亦可有你家人玩, 老實講若果你62唔叫埋你老公個亞叔同姑姐, 可能悶嗰個係你62同99了 :cry: 所以開party都係想大家一齊開心啫, 到最後大家玩得開心嗎


男爵府

積分: 8001

大廚勳章


12#
發表於 05-12-28 12:26 |只看該作者

Re: 請給意見,thx!

你一d都無問題,'扒地'係你為你ge家人而攪,而唔係為佢ge家人而攪,況且佢都無事先同你商量,無LALA叫佢屋企人影響晒開開心心GE氣氛,有問題果個係佢,要我同老公屋企人'扒地' NO WAY,嚴重影響我GE情緒,'JI'都唔識笑


男爵府

積分: 8001

大廚勳章


13#
發表於 05-12-28 12:27 |只看該作者

Re: 請給意見,thx!

你一d都無問題,'扒地'係你為你ge家人而攪,而唔係為佢ge家人而攪,況且佢都無事先同你商量,無LALA叫佢屋企人影響晒開開心心GE氣氛,有問題果個係佢,要我同老公屋企人'扒地' NO WAY,嚴重影響我GE情緒,'JI'都唔識笑


別墅

積分: 775


14#
發表於 05-12-28 12:55 |只看該作者

Re: 請給意見,thx!

你當買個教訓!

我c6都係咁,每次2家人分配就唔到時間就話一齊.佢都傻,明知雙方唔夾key,但總之唔好掃佢男家興. 現在我一定堅持到底分開2日玩,否則2邊都唔攪.
該用戶已被刪除

15#
發表於 05-12-28 13:08 |只看該作者

Re: 請給意見,thx!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 05-12-28 13:31 |只看該作者

Re: 請給意見,thx!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6954


17#
發表於 05-12-28 13:31 |只看該作者

Re: 請給意見,thx!

倆人都冇問題,每個人都想親自己屋企人,我自己係,我老公都係,所以成日都為此事所引申的問題而煩.所以每做一様事之前都要倆人先講好以免有分岐.


翡翠宮

積分: 76971


18#
發表於 05-12-28 13:46 |只看該作者

Re: 請給意見,thx!

talkative咁咪好囉皆大歡喜 下次你記得想預埋兩個老人家玩就最好預多幾個空位比你自己走盞啦, 呢d就叫做經一事長一智, 再唔係下次想開party同佢地開心時問下佢想請咩人先, 然後都係分男女家攪會好d, 但若果你間屋大係住house既又唔同講法, 到時就真係人多會熱鬧好多既


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 05-12-28 15:28 |只看該作者

Re: 請給意見,thx!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 76971


20#
發表於 05-12-28 16:50 |只看該作者

Re: 請給意見,thx!

新年快樂, 記得新年攪PARTY預埋我呀
talkative 寫道:
[quote]

ringoivy:我都係咁話,經過今次之後我都知要點做喇

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo