自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 39301

畀面勳章


1#
發表於 12-4-17 01:18 |只看該作者
口口聲聲冇雙非可能會執笠,咁以前冇雙非又唔見你執?

香港人口老化?有心做點會住唔住?

冇心做就快D執啦!

點評

wcpcelia    發表於 12-4-17 11:22


禁止訪問

積分: 803


2#
發表於 12-4-17 01:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9513

睛靈勳章


3#
發表於 12-4-17 01:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18707

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-4-17 01:55 |只看該作者
cc_lws 發表於 12-4-17 01:52
私院 = 自私的醫院
同意, 剩係諗自己收入, 冇諗過HK人將來既付出


禁止訪問

積分: 9513

睛靈勳章


5#
發表於 12-4-17 02:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2541


6#
發表於 12-4-17 02:11 |只看該作者

回覆:D私院真係好自私!

其實不俾出世紙係最好




大宅

積分: 1578


7#
發表於 12-4-17 02:14 |只看該作者

回覆:D私院真係好自私!

我唔信會執笠lor, 啱啱先話私院勁多盈餘, 政府接近0 地價比地私院. 我去私院比錢都要排隊半個鐘, 前面個個幾千至幾萬, 私院賺錢之餘都要有社會責任




男爵府

積分: 8471


8#
發表於 12-4-17 02:14 |只看該作者
jimtai 發表於 12-4-17 02:11
其實不俾出世紙係最好
簡單d啦!唔俾出世紙就咩事都無!!!!!!


珍珠宮

積分: 39301

畀面勳章


9#
發表於 12-4-17 02:20 |只看該作者
mayse 發表於 12-4-17 01:19
咁又好難講既..
私院自負盈虧..
D B6又多人黎生,都真係佢地既收入來源...

除了沙田仁安外大部份私院都是非牟利機構,連稅都唔駛交!!!

佢地呢幾年賺咗咁多錢,有冇諗過服務返香港人?我真係一D都唔覺囉!

醫院係要提供醫療服務架,如顧自己賺錢,點解政府要俾地你&免你稅?


大宅

積分: 4051


10#
發表於 12-4-17 02:23 |只看該作者

引用:其實不俾出世紙係最好 +

原帖由 jimtai 於 12-04-17 發表
其實不俾出世紙係最好
同意




大宅

積分: 4895


11#
發表於 12-4-17 02:28 |只看該作者

回覆:D私院真係好自私!

咁鐘意服侍啲大6人,死去大6開囉




大宅

積分: 4062


12#
發表於 12-4-17 03:28 |只看該作者

引用:回覆+lalababe520+的帖子 聽到D媽媽講又話

原帖由 cc_lws 於 12-04-17 發表
回覆 lalababe520 的帖子

聽到D媽媽講又話訓走廊又話隔離床D大陸人又嘈又污 joe, 搞到我身邊朋友,包括我都 ...
真家!我住私院三人房,兩人是內地人!好誇,朝九晚十,她們同行者,一大班,走三個又來三個,shopping就返來休息!累了又大教瞓,男人的鼻寒聲,以為自己去了集中營:;pppp::;pppp:




禁止訪問

積分: 9513

睛靈勳章


13#
發表於 12-4-17 03:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14588


14#
發表於 12-4-17 04:26 |只看該作者

D私院真係好自私!

我唔相信會執,只係冇以前搵咁多




大宅

積分: 1803


15#
發表於 12-4-17 04:39 |只看該作者


大宅

積分: 2866

睛靈勳章


16#
發表於 12-4-17 05:02 |只看該作者
:;pppp:


水晶宮

積分: 68485


17#
發表於 12-4-17 05:03 |只看該作者
快D執. super rubbish ...


珍珠宮

積分: 39301

畀面勳章


18#
發表於 12-4-17 11:09 |只看該作者
回覆 jimtai 的帖子

同意,這是最終目標,但我估要斷尾可能要D時間!!

如果公立及私立醫院同時停收,則可快速解決當前問題,就算有人衝關,也只會是少數。


珍珠宮

積分: 39301

畀面勳章


19#
發表於 12-4-17 11:10 |只看該作者
回覆 jimtai 的帖子

同意,這是最終目標,但我估要斷尾可能要D時間!!

如果公立及私立醫院同時停收,則可快速解決當前問題,就算有人衝關,也只會是少數。


珍珠宮

積分: 39301

畀面勳章


20#
發表於 12-4-17 11:10 |只看該作者
回覆 jimtai 的帖子

同意,這是最終目標,但我估要斷尾可能要D時間!!

如果公立及私立醫院同時停收,則可快速解決當前問題,就算有人衝關,也只會是少數。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo