論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2499


1#
發表於 05-12-22 03:28 |只看該作者

而家嬰兒園收左女女,咁炒唔炒個工人好呢?

各位:

之前個工人唔係咁好,不過而家經過warm之後好左dd,不過而家嬰園收左我個女女,唔知仲要唔要個工人,呢個工人只做左兩、三個月度。
早排佢放假,又咁q我地兩公婆有野做,於是叫佢返屋企前打電話俾我地,等我地同佢一齊返去,但係佢打俾我時,已經係屋企附近,而我地又未趕得切返去(我地唔俾key佢),於是佢要等我地3個鐘頭,叫佢去管理處等,佢唔明都要係我屋企樓下等吹風,我當時見佢好可憐,於是煲可樂煲薑俾佢,調轉頭諗,呢件事已經唔係第一次發生,咁究竟佢明唔明我地講既野呢,而且好怕佢好似一d應變能力都冇,同埋唔明佢係邊度搵電話打俾我地,佢話冇手電,but佢成日話問人借電話,但打黎時冇來電,咁佢係咪講大話呢?
就以上既疑問,請幫幫忙俾d意見啦!


子爵府

積分: 13634

醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


2#
發表於 05-12-22 09:54 |只看該作者

Re: 而家嬰兒園收左女女,咁炒唔炒個工人好呢?

她平時在家務方面幫不幫到手 ?
以心開揚待人真  晴朗笑容樂在心


大宅

積分: 2503


3#
發表於 05-12-22 10:31 |只看該作者

Re: 而家嬰兒園收左女女,咁炒唔炒個工人好呢?

my maid 1st come to HK with a mobile with her la, but she denied.


大宅

積分: 1128


4#
發表於 05-12-22 11:07 |只看該作者

Re: 而家嬰兒園收左女女,咁炒唔炒個工人好呢?

第一,我唔明點解你唔俾鎖匙你工人。佢話晒都住係你度,要出入。
第二,我唔知你工人係咪第一來香港做野,可能唔適應,又或者唔知可以係邊度借電話,又或者唔敢借,又或者去借電話,人地唔借俾佢或人地聽唔明佢講乜。
第三,你都要工人去嬰兒園接番你個女架!就算你唔駛佢接,咁佢都要幫你做家務、買餸煮飯架嘛!真係淨係湊女咩! :lol:
你同佢傾多d偈,溝通多d啦!始終佢都係黎咗三個月


男爵府

積分: 6788

好媽媽勳章


5#
發表於 05-12-22 13:03 |只看該作者

Re: 而家嬰兒園收左女女,咁炒唔炒個工人好呢?

咁好睇你的需要性了


大宅

積分: 1427


6#
發表於 05-12-22 15:11 |只看該作者

Re: 而家嬰兒園收左女女,咁炒唔炒個工人好呢?

真係好睇你需要, 我只有大囝時, 我都冇要工人, 因為, 託嬰院既上學時間都好就我地返工放工時間, 朝8晚8, 係最麻煩長假期, 好似, 聖誕, 新年.... 等等, 但係依家都有好多嬰院向長假期時都限額地收生開放, 所以都好方便.


複式洋房

積分: 195


7#
發表於 05-12-22 17:24 |只看該作者

Re: 而家嬰兒園收左女女,咁炒唔炒個工人好呢?

但你要考慮下bb返到屋企後,你會好忙碌,沖涼,喂奶,準備明天返學,食飯,做家務等等。如果晚上bb扭計,仲無得訓。如過bb發燒,又唔可以返嬰兒園,你都要請假係屋企照顧。
要睇下有工人及無工人的分別,可唔可以應付得到。


大宅

積分: 2499


8#
發表於 05-12-23 02:13 |只看該作者

Re: 而家嬰兒園收左女女,咁炒唔炒個工人好呢?

各位:

首先多謝你地既意見。你地提醒我要諗需唔需要工人。
其實個工人之前係香港做左4年野架喇!同埋之前發生過佢係working hrs 約左個同鄉係我屋企樓下交收物件,好彩個時我放梗產假係屋企,如果唔係都唔知點算,而且佢可能係香港做過4年,仲成日係我地面前講前顧主點信任佢,所以有d性格,例如叫佢食野,佢唔應妳,有客人黎,唔會招呼,會自己返房(因為我地俾佢自己有一間房)有次明明話佢可以開機洗自己d衫,but要同我地講同埋underwear用手洗,跟住佢可以係我地兩個係度時冇問我地開機洗衫,仲洗埋自己d underwear,之後話俾agent知,佢即刻講sorry,即係佢明知故犯,so先唔敢俾key佢,我都知唔係咁好,不過真係有d擔心。
第一次請工人,有好多野都唔知點做,至於接我個女,會由我或者我個妹接佢放學,而家務以前都係我同老公分擔,煮飯方面我老公好鍾意煮飯,所以工人係度,佢都會落廚,當初請佢真係只係為個女,不過經過交收件事之後,先至唔放心ar。
不過好彩呢度有好多有經驗既係度,可以俾到我唔同既意見ar!同我分憂
thank you!


大宅

積分: 3049


9#
發表於 05-12-23 08:57 |只看該作者

Re: 而家嬰兒園收左女女,咁炒唔炒個工人好呢?

其實你內心已決定會點做,亦安排好晒!

你係覺佢唔合你心意,所以你會唔用!

老實,佢同你係溝通問題詐,其他都唔係好大問題,但似中心內有刺,點用都唔會長。
Msma


男爵府

積分: 8348

畀面勳章


10#
發表於 05-12-23 09:09 |只看該作者

Re: 而家嬰兒園收左女女,咁炒唔炒個工人好呢?

I agreed Sillymelon's opinion.

If you can handle, you can save money and get more contact with your BB. But if you can't manage and still need to work, you may be distressed.

Boogie


大宅

積分: 2499


11#
發表於 05-12-23 09:56 |只看該作者

Re: 而家嬰兒園收左女女,咁炒唔炒個工人好呢?

Boogie ,msma:

我都好同意你地既講法,同埋講得出我心入面既諗法,thank you!so我同我老公都係決定唔用佢,可能辛苦d,不過可以save番d$,俾自己個女女都好架,係咪!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo