論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8646


1#
發表於 05-12-22 10:10 |只看該作者

你們的工人是自己去買早餐嗎?

基本上如果囝囝要返學, 我會叫印印去街市買送及麵包做早餐, 我巳經指定佢淨係去一間舖頭買, 因為麵包的價錢係只有幾種 $1.5, 2, 3 , 咁近排我就好奇怪點解每天買的都係$3?? 昨天在返工前叫佢去買完返來, 佢買的只是一個$1.5的, 但mark down 的價錢是 $3 , 我見唔到你買咩價錢都算啦, 我見到你都咁樣講大話, 佢竟然答 "我冇問過幾多錢就付了$3, 我以為全部麵包係$3咋 " 佢真係當我係白痴, 我問佢你用自己錢買野唔洗睇價錢咩, 如果下次你再係咁我就買埋早餐比你 你地個工人會唔會係咁架?? 你地有何對策呀


大宅

積分: 2667


2#
發表於 05-12-22 10:35 |只看該作者

Re: 你們的工人是自己去買早餐嗎?

基本上唔會有錢過佢手....咩都係我同老公買....我買生命麵包一條佢起碼食3日...我試過買o的腸仔火腿擺係雪櫃...唔夠幾日已經比佢食晒....之後我再冇買...佢宜家都係茶牛油同果jam...已經好好啦...仲想點...


男爵府

積分: 8109

好媽媽勳章


3#
發表於 05-12-22 10:42 |只看該作者

Re: 你們的工人是自己去買早餐嗎?

Me too, I usually shop myself and always have some bread at home. And she can eat with peanut butter and jam.


大宅

積分: 1128


4#
發表於 05-12-22 10:59 |只看該作者

Re: 你們的工人是自己去買早餐嗎?

佢初初來香港時同我講唔食早餐。後來佢話唔食早餐做野做到十點幾就肚餓。我屋企長期都有出前一丁、通心粉、點心之類,佢鍾意食乜就食乜。有時我想食麵包,我會買多幾個係屋企,佢就食少少。


洋房

積分: 230


5#
發表於 05-12-22 11:01 |只看該作者

Re: 你們的工人是自己去買早餐嗎?

我都係買定D麵包擺係屋企, 不過唔知佢有冇食架, 基本上佢都唔鍾意食野的.


男爵府

積分: 5929


6#
發表於 05-12-22 11:04 |只看該作者

Re: 你們的工人是自己去買早餐嗎?

我都係買定擺係屋企的。如果唔記得買,我個工人都會自己去買bread的。


珍珠宮

積分: 41995


7#
發表於 05-12-22 12:46 |只看該作者

Re: 你們的工人是自己去買早餐嗎?

我係自己買麵包比我工人,屋企有花生醬比佢用,費事煩.


男爵府

積分: 6788

好媽媽勳章


8#
發表於 05-12-22 13:02 |只看該作者

Re: 你們的工人是自己去買早餐嗎?

LILY媽咪 寫道:
我係自己買麵包比我工人,屋企有花生醬比佢用,費事煩.


我都係一樣,另我屋企有出前一丁等,佢鐘意咪自己整來食
我就唔會比錢佢買早餐的


男爵府

積分: 5339


9#
發表於 05-12-22 14:17 |只看該作者

Re: 你們的工人是自己去買早餐嗎?

我唔會比錢佢買野食, 屋企有咩就食咩....佢自己煮囉, 點解要比錢佢買野食; 就算個日真係無晒野食, 佢地都可以煮粥架, 我奶奶都成日食白粥啦!

不過, 我個工人唔鐘意食野架, 好多時叫都唔食..
hello, 我叫澄澄yubi, 2009年5月29日出世 ^__^


伯爵府

積分: 18512


10#
發表於 05-12-22 15:56 |只看該作者

Re: 你們的工人是自己去買早餐嗎?

早餐我多數同佢一起吃,
然後給她一百元買菜給bb,
用完再取,好少check佢,因為信任吧
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


大宅

積分: 1510


11#
發表於 05-12-22 15:58 |只看該作者

Re: 你們的工人是自己去買早餐嗎?

會!工人每日都有$20食早餐~
2000-12-2 --日鋒-- 2004-12-16--日晴-- 2004-12-16--日宇-- 2002-12-4 --日朗-- 家有四個小魔怪


伯爵府

積分: 16558


12#
發表於 05-12-22 16:08 |只看該作者

Re: 你們的工人是自己去買早餐嗎?

我每日都買定麵包做明天的早餐, 俾佢和我自己.
我唔需要佢買餸的, 咩都係屋企人買, 冇錢過佢手.


洋房

積分: 130


13#
發表於 05-12-22 16:09 |只看該作者

Re: 你們的工人是自己去買早餐嗎?

我都係每晚買定 D 包或 cake 比佢做早餐, 如果我小朋友要返學, 會叫佢煮通粉或米粉等, 咁佢就兩份食.
平時淨係會叫佢買餸, 因為超級廣場有單有據. 其他野就等我放假時同佢一齊買.


複式洋房

積分: 349


14#
發表於 05-12-22 17:23 |只看該作者

Re: 你們的工人是自己去買早餐嗎?

而家呢個工人有時係自己買bread,有時就我o地買俾佢o既~
佢次次買親都係兩種bread,同埋買完會俾返剩餘o既$我o地~暫時都未見到佢有偷雞o既情況出現~
以前個個工人就好多時候都係佢自己買bread同埋買餸,佢成日都偷雞次次都lor o的,lor o的,我o地都有叫佢次次都要寫低買左咩幾多$,佢都有做,但係佢仍然有偷雞,無法.............如果唔係太過份我o地都算......


大宅

積分: 2652


15#
發表於 05-12-22 18:07 |只看該作者

Re: 你們的工人是自己去買早餐嗎?

屋企有乜咪食乜咯,要own choice 就自己放假用自己錢買。除非跟我一齊而我問她!


大宅

積分: 1521


16#
發表於 05-12-23 01:59 |只看該作者

Re: 你們的工人是自己去買早餐嗎?

I used to buy some bread or small cakes for her breakfast, but she said she didn't like to eat. Today, she ate a medium sized X'mas cake for her breakfast! The cake is for my kid's X'mas party at school. My husband and I were very angry as she didn't ask us and ate it all. Oh! we got nothing for my boy to share with his classmates tomorrow!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo