親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   4


大宅

積分: 3422


1#
發表於 12-4-13 23:31 |只看該作者
本帖最後由 MrsSy 於 12-4-13 23:35 編輯

我會住係Westin, Jung-gu。我個friend介紹Dongdaemun。仲有冇邊到?唔該哂!


6w6d: 0.9cm
11w2d: 4.5cm
16w: 9cm


禁止訪問

積分: 15092

醒目開學勳章


2#
發表於 12-4-14 21:33 |只看該作者

回覆:大家知唔知首爾邊到有童裝衫買?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 575


3#
發表於 12-4-15 00:13 |只看該作者

回覆:MrsSy 的帖子

係呀,南大門有一堆批發商埸,勁正,又平喎,我上年買左好多!



點評

conniepopo  totally agree.  發表於 12-4-18 12:08


大宅

積分: 3422


4#
發表於 12-4-15 13:41 |只看該作者
Wow... can't wait! Thanks!



6w6d: 0.9cm
11w2d: 4.5cm
16w: 9cm


大宅

積分: 3422


5#
發表於 12-4-15 13:43 |只看該作者
知唔知開幾點?


6w6d: 0.9cm
11w2d: 4.5cm
16w: 9cm


男爵府

積分: 9389


6#
發表於 12-4-16 14:07 |只看該作者
powergirl911 發表於 12-4-15 00:13
係呀,南大門有一堆批發商埸,勁正,又平喎,我上年買左好多!

請問南大門多唔多中童衫(11歲男孩)? TKS!


大宅

積分: 1130


7#
發表於 12-4-18 00:24 |只看該作者
我4月頭先去過,南大門有幾個商場買童裝,地鐵會賢站6号出口直行第2個路口轉右就到,馬路兩邊好多買童裝鞋鋪頭,上午好多當地c9千其唔好去會好逼,最好下午6点前去到,佢哋收好早。


男爵府

積分: 9389


8#
發表於 12-4-18 09:00 |只看該作者
b盈 發表於 12-4-18 00:24
我4月頭先去過,南大門有幾個商場買童裝,地鐵會賢站6号出口直行第2個路口轉右就到,馬路兩邊好多買童裝鞋鋪頭 ...

你收穫多唔多呀?


子爵府

積分: 11042

好媽媽勳章


9#
發表於 12-4-18 11:15 |只看該作者
回覆 MrsSy 的帖子

開10:00 -- 5:00, 所以唔好太早去, 我有一日9:00去到, 要蕩成個鐘等佢開, 有一日行完, 回頭想買, 點知過左5:00多d, 就收左舖






伯爵府

積分: 15133

hashtag影視迷勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 12-4-18 12:11 |只看該作者

回覆:大家知唔知首爾邊到有童裝衫買?

南大門d頭飾真係又平又靚.
myphoto.jpg



點評

Koala_Chu  真係幾靚,搞到我心思思想去番轉  發表於 12-4-20 11:33


男爵府

積分: 5746


11#
發表於 12-4-18 12:37 |只看該作者
conniepopo
有沒有童裝衫的相睇呀?


男爵府

積分: 6541


12#
發表於 12-4-19 13:10 |只看該作者
請問星期日開唔開, THX


大宅

積分: 1816


13#
發表於 12-4-19 13:28 |只看該作者
http://www.baby-kingdom.com/foru ... &extra=page%3D1

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo