烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2101


1#
發表於 12-4-19 12:42 |只看該作者
請問~




琥珀宮

積分: 174211

親子達人勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-4-19 12:43 |只看該作者

回覆:pizza放左係雪櫃4日仲食唔食得呀?

我唔會食




侯爵府

積分: 23056


3#
發表於 12-4-19 12:55 |只看該作者
係買o既定自己整o既? 如果係pizza hxt個d外賣野我就唔會食啦, 但如果自己整, 我會焗番熱黎食, 仲要睇個pizza係咩料, 如果有蝦/海鮮個d我又唔會食囉, 但火腿菠蘿個d我又ok囉 hehe


大宅

積分: 2101


4#
發表於 12-4-19 13:16 |只看該作者

回覆:pizza放左係雪櫃4日仲食唔食得呀?

Pizza hut





珍珠宮

積分: 38074

好媽媽勳章


5#
發表於 12-4-19 13:23 |只看該作者

引用:請問~ +

原帖由 Tingting1205 於 12-04-19 發表
請問~
我會聞下有冇異味,冇問題我會焗番熱來食。




大宅

積分: 1245


6#
發表於 12-4-19 13:33 |只看該作者
冇味,叮返就食

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo