美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   1


子爵府

積分: 12087

畀面勳章


1#
發表於 12-4-20 12:15 |只看該作者
上網見呢隻牌子掃好似好好又唔貴...請問有無人用過??? 好唔好㗎?




大宅

積分: 2785


2#
發表於 12-4-20 14:22 |只看該作者
i like 佢支平頭synthetic掃上粉底好smooth無粉痕, 我有2支very good!


子爵府

積分: 12087

畀面勳章


3#
發表於 12-4-20 15:46 |只看該作者

引用:i like 佢支平頭synthetic掃上粉底好smooth

原帖由 mmufan 於 12-04-20 發表
i like 佢支平頭synthetic掃上粉底好smooth無粉痕, 我有2支very good!
請問咩號碼




大宅

積分: 1190


4#
發表於 12-4-20 22:03 |只看該作者

回覆:Sigma掃

How much? Thx





大宅

積分: 3559

好媽媽勳章


5#
發表於 12-4-20 22:05 |只看該作者

回覆:Sigma掃

我覺得麻麻地好用.....:;pppp:




大宅

積分: 4263


6#
發表於 12-4-20 22:09 |只看該作者

回覆:Sigma掃

我一年前買左一套,個筒好靚,但只有眼影掃好用,胭脂掃洗左好多次仲有好重羊羶味,因為係羊毛造,powder掃好吉面




子爵府

積分: 12087

畀面勳章


7#
發表於 12-4-20 23:32 |只看該作者

引用:我覺得麻麻地好用.....

原帖由 TaTa83 於 12-04-20 發表
我覺得麻麻地好用.....
請問邊隻唔好用?




子爵府

積分: 12087

畀面勳章


8#
發表於 12-4-20 23:33 |只看該作者

引用:我一年前買左一套,個筒好靚,但只有眼影掃

原帖由 henryandjo 於 12-04-20 發表
我一年前買左一套,個筒好靚,但只有眼影掃好用,胭脂掃洗左好多次仲有好重羊羶味,因為係羊毛造,powder掃 ...
你果時係咪上網訂㗎? 碎粉掃果啲呢? 都好差㗎? 唔好意思太多問題




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo