婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 590


1#
發表於 12-8-21 17:30 |只看該作者
本帖最後由 Mik0ka_1020 於 12-8-22 05:15 編輯

原來吾親身經歷過都吾知咩叫((相見好同住難))

我同我男朋友都係近依一年先開始同居, 之前都有間吾中去下佢到訓, 有時未來99仲會煲下湯比我地飲, 所以我都周不時幫佢做下家務, 拖地掃地摺杉掠杉我都會做, 原本正正常常冇乜野, 近依一年開始同居惡夢終於開始...每一日我放工返到屋企都會拖地掃地, 但佢竟然放工返到黎鞋都吾除周屋踩, 由門口踩到入廚房再踩返出廳不特止再入埋房個下先攞命...我向我男朋友已經投訴過好多次, 而且都有係我面前話過佢, ((你知吾知呀嘉(我係佢地屋企既稱呼)每日放工返到黎拖好哂地你又踩到成屋都污糟返哂好令人反感?)) 之後佢又真係有改過, 但過多兩三日又係咁...所以我都有買定屋企著既拖鞋比自己同男朋友, 一去到房門口就會除, 但每逢初一十五未來99就會好早起身做節...我真係吾知點解佢要著住我男朋友對屋企鞋踩出門口倒垃圾我同佢講不如買對比你係屋企著, 佢又話吾洗...仲要日日返到屋企食埋飯吾沖涼就上床訓...朝朝早先走黎沖涼, 有冇諗過左住左d一早要返工整野既野用廁所?
我男朋友每日都會好準時4:30起身整野返工, 但我真係吾明點解每日4:25分就要大大聲中氣十足咁((細佬...起身啦lalalalala)).......真係試過比佢嚇到訓吾返!! 雖然向我未來姑奶投訴完好左好多, 依排冇再晨早流流太陽都未出黎咁叫起身


每晚我都會同男朋友睇返d電視劇, 睇到咁上下我地就會訓, 但竟然變左未到11:00就話頭((仲吾訓...第日又吾夠精神返工嫁lalalala)) 我真係就黎發癲lalalalala!!!mg:" />
返工夠吾夠精神我地自己識衡量, 我地已經吾係小朋友嫁啦...((p.s 佢自己明知聽日佢自己都要返工, 打牌打到屋企都吾返, 飯都吾煮吾緊要!!{因為我就係最想咁} 但有時仲要煲劇煲通宵, 仲要開到鬼咁大聱, 我地都冇出過一句聲!!!))


所以依家我未入佢門我就絕地反擊, 永遠拖地掃地剩係拖自己間房, 摺杉剩係摺自己, 佢煲既湯絕對吾會再飲...因為佢(叔)左都會照飲...實在接受吾到...仲要成日係自己個仔面前扮到自己好可憐博同情咁...仲有太多太多啦...真係數之不盡!!! 呻完~*


別墅

積分: 816


2#
發表於 12-8-21 17:34 |只看該作者
以過來人身份... 我唔會結婚... 我係好例子...
家陣我同6299關係好差...
你睇下我個POST就知... 可以俾你做借鏡

點評

gracechanbb  佢嗰件冇你嗰兩件咁癲!搬走就冇事!你嗰兩件年年燒街衣都請唔走!  發表於 12-8-21 22:32


大宅

積分: 1009


3#
發表於 12-8-21 17:44 |只看該作者
睇完哂覺得你奶奶無問題。
我媽咪成日教我,奶奶係天,我係地。
奶奶開心,老公開心,老公就會鍚我多d,畢竟佢辛辛苦苦湊大個仔,我做人媳婦的,孝順她是本份。即使佢唔領我情,我都會做好自己。
每次同奶奶去完街,老公都會鍚我多d,仲會讚我係好老婆。
不過可能因為你未結婚,所以感受唔同。
我既留言相信會令你反感,但每一個人家媳婦/ 人家女友,都會有同你一樣既經歷,但你既另一半改變唔到佢同阿媽既關係,但可以改變同你既關係。
我既出發點,都係想你幸福,正如我感激我媽咪對我既勸勉,我知,佢係想我幸福。多謝媽咪﹗


伯爵府

積分: 17266


4#
發表於 12-8-21 17:45 |只看該作者

回覆:Mik0ka_1020 的帖子

請問你係人地屋企住有無俾返錢嫁。。



點評

wongjoetabo    發表於 12-8-21 21:12


別墅

積分: 590


5#
發表於 12-8-21 17:53 |只看該作者
回覆 vivace01 的帖子

所以我都吾錦望結婚之後會變成點.......


侯爵府

積分: 20913


6#
發表於 12-8-21 17:53 |只看該作者

回覆:討厭我的未來奶奶>^<((好長編))

而家係你住係佢屋企,應該係你去適應佢既生活習慣,唔係要佢改變黎就你。如果頂唔順咪搬出去住囉。




禁止訪問

積分: 10103


7#
發表於 12-8-21 17:56 |只看該作者

回覆:討厭我的未來奶奶>^<((好長編))

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 590


8#
發表於 12-8-21 17:57 |只看該作者
回覆 patty.chiang 的帖子

其實我之前都有同佢媽媽出街行街, 返到黎男朋友都有讚我真係聚黎過...但漸漸發覺佢實在太多吾好既習實..可能佢出生於大陸, 佢出街做既所有野就=係大陸生活冇分別, 但我都知到你既出發點係好, 奶奶係天我係地...我明既~*


別墅

積分: 910


9#
發表於 12-8-21 18:04 |只看該作者

回覆:討厭我的未來奶奶>^

我唔明奶奶係天。我係地呢句喎!!!值得尊重既我會當長輩咁尊敬。唔值得既。我只會當佢係路人!!!!



點評

gracechanbb  Agree  發表於 12-8-21 22:33


男爵府

積分: 6086

好媽媽勳章


10#
發表於 12-8-21 18:05 |只看該作者

回覆:討厭我的未來奶奶>^<((好長編))

可能你未去住佢已經習慣係咁,你未結婚已經理你99d野,咁結咗點算?你咁不滿點解唔搬?屋又唔係你,婚又未結!
一個"同居女友"身份已經理咁多野,結婚咪你做埋女主人?
諗起一句說話"妹仔大過主人婆"



奀b仔9月16日出世啦~


別墅

積分: 590


11#
發表於 12-8-21 18:09 |只看該作者

回覆:conniebebe 的帖子

就算未結婚,我都有比$佢,雖然每個月可能比就真係比得吾多,但起碼真係過到自己先!




別墅

積分: 590


12#
發表於 12-8-21 18:11 |只看該作者

回覆:allah 的帖子

我冇車望過佢改變黎就我,但衛生依樣野應該人人都識,如果佢吾係咁污糟,佢啲仔女就吾會一個走下一個!




男爵府

積分: 6829


13#
發表於 12-8-21 18:11 |只看該作者
都係個句,你想同你男友有將來就一定要忍忍忍!!!!!!!除非你可以同佢不相往來啦???
JM婆媳角力呢家野係好漫長架


男爵府

積分: 6086

好媽媽勳章


14#
發表於 12-8-21 18:21 |只看該作者

引用:我冇車望過佢改變黎就我,但衛生依樣野應該

原帖由 Mik0ka_1020 於 12-08-21 發表
我冇車望過佢改變黎就我,但衛生依樣野應該人人都識,如果佢吾係咁污糟,佢啲仔女就吾會一個走下一個!



...
著鞋入屋,講野大聲,食"叔"野,我太99以前都係,可以點呀?忍囉!我從來唔會出聲,因為佢地幾十年都係咁!點改?
你話冇車望佢會改,咁你又買拖鞋叫佢返到屋企換?
其實依d係生活上既小事,都係個句,忍唔到,搬啦!



奀b仔9月16日出世啦~


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


15#
發表於 12-8-21 18:27 |只看該作者

回覆:Mik0ka_1020 的帖子

:;pppp:其實好難改變佢習慣!唯一可以做嘅係搬!冇能力唯有忍



點評

cherriefsy    發表於 12-8-21 21:17
為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


男爵府

積分: 6167


16#
發表於 12-8-21 18:27 |只看該作者
本帖最後由 tsoi520 於 12-8-21 18:31 編輯

其實我未睇完你打乜已覺得樓主本人個問題大過你未來99的問題,
係, 你未來99可能個人衛生有問題, 同埋佢唔係咁識體諒人,
但你而家未同你男友結婚, 你已經住咗入人地屋企,
咁人地做咗幾廿年人都係咁生活, 你係唔應該要人地去改變去就你,
而係你自己想辦法溶入佢地的生活同習慣囉,
再講, 唔知你住咗入去有冇夾番份錢(1,2K都好)當家用,
如果冇的話, 你更加係無權過問/批評人地係自己間屋度點生活,
因為你而家真係係人地屋企痴飲痴食, 你真係寄人離下緊,
佢唔俾說話你聽, 話你係度痴已經好好彩。

仲有你話你而家自己絕地反擊, 拖地掃地淨係整自己房,
接衫又淨係接自己, 佢煲埋湯俾你你都唔賞面飲下,
其實咁樣唔會顯得你好叻、識反抗,
只會更加顯得你細路女唔識做人冇規距。

你有2個方法可以解決你而家遇到的問題,
1) 搬番番自己屋企住, 咁就暫時唔會有相處的問題
2) 如果將來同男友結婚, 你地冇能力自己搬開住,
而仲要繼續同未來99住, 咁你就只能自己想辦法習慣佢地的生活習慣,
否則真係到你嫁咗過去, 你仲會遇到比而家更加更加多的問題,
同埋到時就算你有任何嘢睇唔過眼, 都唔應該由你出聲,
你要同你C6講, 等你C6出聲, 咁樣先可以維持到良好的婆媳關係架

加油啦樓主!!


伯爵府

積分: 16794

畀面勳章


17#
發表於 12-8-21 18:51 |只看該作者

討厭我的未來奶奶>^

樓主心態係想容入呢個家。先會在意呢間屋乾唔乾淨但係樓主你自己鐘意乾淨既話咪做多d囉。又或者等佢放工行完哂間屋先做囉。又真係無咩理由要你奶奶就你。況且而家係你進駐佢屋企。況且做人老婆新抱做下家務真係好小事架咋。唔洗放到甘大。




禁止訪問

積分: 2116


18#
發表於 12-8-21 19:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7556


19#
發表於 12-8-21 19:09 |只看該作者

回覆:討厭我的未來奶奶>^

所以我啲仔女將來結婚會搬出




水晶宮

積分: 53981

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


20#
發表於 12-8-21 19:11 |只看該作者

回覆:討厭我的未來奶奶>^

咁你咪吾好去人地屋企住lor,你未來99 屋企佢中意點就點喇




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo